تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس هیئت بازرسی انتخابات لرستان:برخورد جدی هیئت بازرسی باتخلفات انتخاباتی در لرستان

  • کد خبر : 81314
  • 06 دی 1394 - 13:07

  محمد اصلانی صبح یکشنبه در حاشیه جلسه شورای فنی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق قانون انتخابات وزارت کشور می تواند برای حسن و صحت جریان انتخابات بازرس یا بازرسانی در استانها و شهرستان ها و محل حوزه هدی اخذ رای انتخاب کند که در همین راستا بنده به عنوان رئیس هیئت بازرسی […]

انتخابات ورزقان

 

محمد اصلانی صبح یکشنبه در حاشیه جلسه شورای فنی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق قانون انتخابات وزارت کشور می تواند برای حسن و صحت جریان انتخابات بازرس یا بازرسانی در استانها و شهرستان ها و محل حوزه هدی اخذ رای انتخاب کند که در همین راستا بنده به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات در لرستان منصوب شدم.

 

وی با بیان اینکه هیئت بازرسی انتخابات استان تشکیل شده است، عنوان کرد: همه ابلاغ های هیئت های بازرسی شهرستان های استان صادر شده و در هر شهرستان سه نفر به عنوان بازرس انتخاب شده اند.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: تمام اهتمام و سعی ما بر این است که انتخابات سالم در شان نظام و دربرگیرنده و تامین کننده منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم و همچنین منویات امام راحل(ره) که فرمودند میزان رای ملت است، بوده و انتخاباتی سالم و در چهارچوب قانون برگزار شود.

 

اصلانی با اشاره به اینکه تمام سلایق و گروه ها و جناح های سیاسی مورد تایید و تصدیق نظام در انتخاب باید توانمندی های خود را نشان دهند، تصریح کرد: مردم باید بتوانند در انتخاباتی آرام، قانونی و سالم رای دهند و ما نیز قول می دهیم انتخابات خوب و بانشاطی در استان داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه کار هیئت بازرسی بیشتر در زمان تبلیغات رسمی آغاز می شود، افزود: اکنون نیز گزارشاتی از جلساتی داریم اما این جلسات تحت عنوان مهمانی در منزل افراد برگزار شده و خیلی غیرقانونی نبوده و ما نمی توانیم به حریم خصوصی افراد وارد شویم.

 

رئیس هیئت بازرسی انتخابات لرستان با بیان اینکه هیئت بازرسی در جایی که رنگ و بوی تخلف باشد وارد می شود، خاطرنشان کرد: گزارشاتی داده شده که تخلف بودن یا نبودن آنها در حال بررسی است.

 

اصلانی با اشاره به اینکه راه اندازی کارناوال را تایید نکرده و کار درستی نیست، یادآور شد: به همه کاندیداها تاکید می کنیم سلامت و آرامش برگزاری انتخابات به عنوان یک اصل قلمداد شود و ما با هیچ کاندیدی تعارف نداشته و با متخلفان برخورد می کنیم.

 

وی عنوان کرد: مدیران و کارمندان دستگاه ها نباید از امکانات بیت المال به نفع هیچ کاندیدی استفاده کنند چراکه حق الناس است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳
  1. لطفاهرکه اطلاع داردجواب دهد. هرصندوق رای چند بازرس میتواندداشته باشد؟ وهرچندصندوق میتوانندیک بازرس سیارداشته باشند؟

  2. دقیقا بستگی به قدرت بازرس دارد ولی قانونی هر صندوق یک نفر و صندوق سیار هم یستگی به شرایط دارد قانون خاص نیست

  3. مهندس جان انشا الله که موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.