تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

شهرداری کوهدشت توان مالی برای پرداخت سنوات بازنشستگان را ندارد

  • کد خبر : 8150
  • 24 مرداد 1391 - 10:46

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ سرپرست شهرداری کوهدشت علت عدم پرداخت سنوات بازنشستگان شهرداری را ضعف توان مالی این شهرداری عنوان کرد. به نقل مهر پنج ماه از بازنشستگی ۱۷ نفر از کارکنان شهرداری این شهر می گذرد اما این بازنشستگان با وجود مراجعات پی درپی هنوز موفق به دریافت سنوات خود نشده اند. […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ سرپرست شهرداری کوهدشت علت عدم پرداخت سنوات بازنشستگان شهرداری را ضعف توان مالی این شهرداری عنوان کرد.

به نقل مهر پنج ماه از بازنشستگی ۱۷ نفر از کارکنان شهرداری این شهر می گذرد اما این بازنشستگان با وجود مراجعات پی درپی هنوز موفق به دریافت سنوات خود نشده اند.

نورالدین میرزایی سرپرست شهرداری کوهدشت علت این تاخیر را عدم درآمد شهرداری این شهر اعلام کرد و در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: برای مدیرکل امور شهری لرستان درخواست نوشته ایم که ایشان نیز با ارسال نامه ای به معاونت شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور پیگیر موضوع شده اند.

میرزایی با بیان اینکه روزانه پیگیر این قضیه هستیم، عنوان کرد: شهرداری کوهدشت مبلغ ۳۴۰ میلیون تومان به بازنشستگان خود بدهکار است.

وی ادامه داد: از طرفی به علت عدم پرداخت عوارضات شهری از طرف مردم، جیب شهرداری خالی است و قدرت پرداخت این بدهکاری را ندارد.

سرپرست شهرداری کوهدشت در ادامه یادآور شد: از همشهریان شریف کوهدشتی می خواهیم که با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در رفع نیازها و خدمات دهی به موقع به شهر یاری کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. بله آقای شهردار محترم چه خوب است عوارض شهرداری را به موقع پرداخت کردن جیب شهرداری پر میشود اما اما اما اما مردم که درآمدی ندارند عوارض پرداخت کنند آنهایی هم که پول دارند پارتی هم دارند یعنی نمیدهند یا خیلی کم میدهند بنده خودم این گفته را با صراحت کامل میگم.تنها کاری که باید انجام داد پارتی ممنوع حتی شما دوست عزیز.پس فعلا از همان وزرات کشور پیگیری نمائید …در تاریخ کوهدشت این خبر بی سابقه بوده حالا خودمانیم واقعا پول ندارید یا نمیخواهید پول بازنشستگان عزیز را بدهید البته اداره ای که این همه کارمند بیکار دارد پول کم می آورد. با سپاس فراوان

  2. اقای یاری پور درست میگه هرکه پول داره پارتی هم داره عوارض نمیده

  3. سرپرست محترم شهرداری کوهدشت می توانند،از همان زمینهای زبان بسته بی صاحب که نصیب اعضای شورای شر می شود بودجه لازم برای اینکار را فراهم کنند .حال اگر این بازنشستگان بینوا مثل اعضای شورای شر دارای قدرت رای برای انتخاب شهردار بودندآیا باز هم ۵ماه در انتظارحق مسلم خود می ماندند وشرمنده زن وبچه خود می شدند. سوء مدیریت یعنی این ونمونه هایی از این دست.

  4. واقعا حق بازنشستگان داره ضایع میشه آقای شهردار لطفا جواب گو باشید

  5. در فروردین ماه ۸۹ باز نشسته شدم شهردار قبلی روز آخر کارام گفت ان شااله طی مراسمی ازشما باز نشسته ها تجلیل بعمل خواهد آمد این بماند پیشکش کلی هم با جهت دادن پاداش آخر خدمت دروغ گفت که حد ندارد بعد با یک وترفند مدیریتی کاکوچ کرد اونهم پیشکش .بعد سنوات بصورت قسطی ۲۰۰ -۵۰۰ هرارتومان هرچند ماه یک بار به ماداد هنوز که هنوز سنوات شهرداری سواره ما هم پیاده اون بدو من بدو نردیک به حدود ۵ میلیون هم ازش مونده تازه اون مقداری که گرفتم اونه با فشار یکسری مقامات استانی بود تازه به خیال خودم خیلی پارتیم کلفته بود تازه همکاران هنوز چیزی نگرفتند ولی تبریک به شورا شهر واسه این شهردار ی که رفت یک روده راست نداشت ولی خیلی قشنگ میپچوند . هیچ کاری هم نکرد

  6. مردم کوهدشت باید درآمد داشته باشند که بخواهند عوارض بدهند. در کوهدشت هیچ صنعت کلانی نیست که کارکنانش بخواهند از دولت حقوق بگیرند. کشاورزی نیز که به دلایل متعدد از جمله عدم حمایت مسوولین و نیز سطح پایین آگاهی بین کشاورزان سنتی منبع درآمد محسوب نمیشود. با این اوصاف ورودی و منبع تزریق پول به کوهدشت چیست؟
    یک مثال بزنم. در شهری مانند دزفول احداث سدهای متعدد سبب اشتغال بسیار مطلوب و احداث باغات و … متعدد شده به نحوی که درآمد بسیار زیادی را برای مردم این شهر فراهم کرده است.
    یا در شهری مثل اهواز صنایعی مثل فولاد و نفت و نیشکر و… سبب تزریق فراوان پول به اهواز میشود یعنی درآمد برای مردمان آن.
    یا در بوشهر و آبادان که ماهی گیری منبع ورود پول به این نواحی است.
    اما در کوهدشت چی؟
    چند درصد مردم کوهدشت دارای درآمد کافی هستند که بخواهند عوارضشان را آنگونه که باید پرداخت کنند؟

  7. من از مسئولین شهرداری می پرسم : خدا وکیلی این تعداد کارمند شاغل وغیرشاغل (فاقد پست) درشهرداری لازم است؟ خداوکیلی ها .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.