تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

پیام ” آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی” به مناسبت سالروز ۹ دی

  • کد خبر : 81516
  • 08 دی 1394 - 15:44

  « بسم الله الرحمن الرحیم »  در بزرگداشت نهم دی ، جنبه‌های شعاری غلبه پیدا نکند. مردم در ۹ دى مشت محکمى به دهان فتنه‌گران زدند. ( مقام معظم رهبری حفظه الله) حماسه ی نهم دی از جهات مختلف مورد بررسی وتحلیل قرار میگیرد. اما بطور جامع میتوان به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره نمود […]

36

 

« بسم الله الرحمن الرحیم »

 در بزرگداشت نهم دی ، جنبه‌های شعاری غلبه پیدا نکند. مردم در ۹ دى مشت محکمى به دهان فتنه‌گران زدند. ( مقام معظم رهبری حفظه الله) حماسه ی نهم دی از جهات مختلف مورد بررسی وتحلیل قرار میگیرد. اما بطور جامع میتوان به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره نمود که میفرمایند : ( این فتنه صرفاً منحصر به حضور عده‌ای از افراد در خیابان‌ها نبود ، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.)

در سالگرد حماسه نهم دی ۸۸، آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی ، که شبیه به حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب بود فرصت را غنیمت شمرده و توجه شما ملت عزیز را به دو مسئله حساس و مهم فتنه تکفیری و حمایت‌های پشت پرده استکبار جهانی از گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و نیزانتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی جلب مینمایم.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری از آن جهت مهم است که برای تقویت اصل ولایت فقیه و جایگاه رفیع رهبری بسیار موثر بوده و مجلس خبرگان مهمترین سنگر کلیدی نظام برای حفظ اسلامیت و جمهوریت ، تقویت نظام و رهبری ، نقطه پیوند اسلامیت و جمهوریت نظام و اینجاب ضمن تقدیر و تشکر از ملت حماسه ساز و ولایتمدار ایران ، همگان را به تبعیت از مقام معظم رهبری و دفاع هوشیارانه از مسئله

ولایت و پرهیز از اختلاف دعوت می نمایم و از شما مردم عزیز وغیرتمند حضوری با شکوه و حد اکثری برای تحقق حماسه سیاسی دیگری در عرصه انتخابات پیش رو وسالگرد حماسه نهم دی ماه را دارم.

به امید استقرار حکومت عدل جهانی بدست با برکت حضرت بقیه الله اعظم (عج).

 

سید مجتبی طاهری

عضو مجلس خبرگان رهبری

۸ دیماه ۱۳۹۴

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 7انتشار یافته : ۲
  1. واقعا شما یک روحانی ولایت مدار هستید.

  2. ما لرها به داشتن علمای بزرگی همچون ایت الله سید مجتبی طاهری خرم ابادی افتخار میکنیم .چون هم بصیر هستند و هم ولایت مدار و مردم دار.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.