تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

استان لرستان ۱۳ بار لرزید + جزئیات

  • کد خبر : 81557
  • 09 دی 1394 - 10:40

به گزارش میرملاس ؛‌ زلزله از عصر روز گذشته تاکنون چندین بار مناطق چالان‌چولان، زاغه و خرم‌آباد در استان لرستان را لرزاند.   بر اساس شبکه لرزه‌نگاری وابسته به مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،‌ شدیدترین زلزله در ساعت ۱۲ و ۳۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه روز سه‌شنبه با شدت ۳.۲ ریشتر در منطقه چالان‌چولان […]

به گزارش میرملاس ؛‌ زلزله از عصر روز گذشته تاکنون چندین بار مناطق چالان‌چولان، زاغه و خرم‌آباد در استان لرستان را لرزاند.

 

بر اساس شبکه لرزه‌نگاری وابسته به مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،‌ شدیدترین زلزله در ساعت ۱۲ و ۳۳ دقیقه و ۱۷ ثانیه روز سه‌شنبه با شدت ۳.۲ ریشتر در منطقه چالان‌چولان اعلام شد.

 

کانون اصلی زمین‌لرزه در استان لرستان ۵کیلومتری چالان‌چولان، ۲۵کیلومتری بروجرد و ۲۸کیلومتری بروجرد اعلام شده و عمق این زمین‌لرزه‌های ۹ کیلومتر و مرکز آن به‌عرض و طول جغرافیایی ۳۳.۷۰۸ و ۴۸.۹۰۸ بوده است.

 

زمین‌لرزه مناطق چالان‌چولان، زاغه و خرم‌آباد را از ساعت ۲۲ شب گذشته تا ساعت ۱۳ امروز بیش از ۱۳ بار لرزانده به‌طوری که چالان‌چولان ۱۰ بار، خرم‌آباد دو و ازنا یک بار لرزید.

 

به گزارش تسنیم، زمین‌لرزه‌های استان لرستان خسارت جانی و مالی در پی نداشته است؛ پیش از این نیز ابتدای امسال زلزله ۱۶۰ بار استان لرستان را لرزاند که بزرگ‌ترین این زمین‌لرزه‌ها ۴.۳ ریشتر در خرم‌آباد رخ‌داد./تسنیم 

 

1

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.