تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

نماینده ولی فقیه در لرستان : زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی در گروی حفظ ارزش‌های انقلاب است

  • کد خبر : 81567
  • 09 دی 1394 - 17:55

    به گزارش میرملاس ؛‌ حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در حاشیه همایش گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران فتنه ۸۸ را بزرگ‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: در این فتنه دشمنان اصل و ریشه نظام را مورد هدف قرار […]

 

میرعمادی

 

به گزارش میرملاس ؛‌ حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در حاشیه همایش گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران فتنه ۸۸ را بزرگ‌ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: در این فتنه دشمنان اصل و ریشه نظام را مورد هدف قرار داده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: تمام دشمنان داخلی و خارجی اعم از ضد انقلاب، استکبار جهانی و کشورهای خائن در پشت پرده فتنه ۸۸ حضور داشتند و همه دست به دست هم داده بودند تا ریشه این انقلاب را از بین ببرند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران احساس مسئولیت همگانی کردند و حماسه عظیم ۹ دی را به وجود آوردند.

امام جمعه خرم‌آباد از حماسه ۹ دی به عنوان بزرگ‌ترین پشتیبانی مردم از نظام انقلاب اسلامی و تداوم آن نام برد و توضیح داد: به دنبال به وقوع پیوستن این حماسه عظیم، فتنه خاموش شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، مهم‌ترین دستاوردهای کشور بعد از سال ۸۸ را نتیجه حضور مردم در حماسه ۹ دی دانست و بیان کرد: مردم ایران باید برای همیشه بیدار باشند و آگاهی کاملی نسبت به فتنه دشمنان داشته باشند.

میرعمادی در پایان تبیین کرد: تا زمانی که ملت ایران ارزش‌های انقلابی و ولایی خود را حفظ کنند و نسبت به آن‌ها پایبند باشند، حماسه ۹ دی زنده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.