تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان : دنبال جذب اسپانسربرای تیم فوتبال خیبرهستیم / بازی دوستانه بااستقلال

  • کد خبر : 81569
  • 09 دی 1394 - 17:59

  به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمک های استانداری لرستان به تیم خیبر خرم آباد اظهار داشت: وقتی که داد و فریاد می زنیم که میدان و عرصه را برای بخش خصوصی فراهم کنید که به استان بیاید به این دلیلی بوده که این بخش می تواند خیلی […]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کمک های استانداری لرستان به تیم خیبر خرم آباد اظهار داشت: وقتی که داد و فریاد می زنیم که میدان و عرصه را برای بخش خصوصی فراهم کنید که به استان بیاید به این دلیلی بوده که این بخش می تواند خیلی از مشکلات اجتماعی که نیازمند منابع مالی است را حل کند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر هیچ اسپانسری در استان نداریم که از تیم فوتبال خیبر را حمایت کند گفت: این در حالیست که در استانهای دیگر به عنوان مثال استان مرکزی بیش از هشت میلیارد تومان و اصفهان ۳۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و صنایع  برای این حوزه هزینه می کنند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ما صنایع قوی که بخواهد این اقدام را انجام دهد را نداریم گفت: با این وجود ما در حال ایجاد یک سری زیرساختها در استان هستیم که حداقل چهار تا پنج سال دیگر ما هم مشکلاتمان در حوزه ورزش رفع شود.

 

بازوند با تاکید بر اینکه امیدواریم این اتفاق در استان بی افتد گفت: با این وجود ما باید تیم خیبر را حمایت کنیم چرا که تیم خوبی بوده و هیئت مدیره و هیئت فوتبال زحمت کشی دارد.

 

وی با بیان اینکه جوانان به تیم فوتبال خیبر علاقه مند هستند گفت: این تیم سابقه خوبی دارد و ما هم باید این تیم را حمایت کنیم.

 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اگر این تیم اسپانسر مالی ندارد مشکل ما بوده و باید آن را رفع کنیم گفت: افکار عمومی این را از ما نمی پذیرید که حمایت نکنیم.

 

بازوند با بیان اینکه در حال حاضر به صورت جدی دنبال جذب اسپانسر برای تیم فوتبال خیبر هستیم تصریح کرد: مذاکراتی با بعضی اسپانسرها نیز داشته ایم که بتوانیم مشکلات این تیم را حل کنیم.

 

وی بیان داشت: اگر در اینصورت هم مشکل تیم حل نشد راهکارهای دیگری را پیدا خواهیم کرد که بتوانیم از آن طریق مشکل منابع مالی باشگاه را به طور مثال از طریق وزارت ورزش، شرکتهای وابسته به این وزارتخانه حل کنیم.

 

استاندار لرستان بیان داشت: جلسه ای به زودی در این زمینه برگزار و مشکلات این باشگاه را پیگیری خواهیم کرد.

 

بازوند گفت: از قول من به عنوان مدیرت ارشد استان به بازیکنان تیم بگوید که خیالشان راحت باشد و با علاقه خاص و انگیزه مضاعف در بازی ها شرکت کنند ما به طور حتم مشکلات آنها را حل می کنیم.

 

وی به بازی دوستانه خیبر خرم آباد با استقلال اشاره کرد و گفت: این بازی قرار است که طی دو هفته آینده برگزار شود و اسپانسر آن را پیدا کرده ایم و هزینه های آن را تقبل کرده است.

 

استاندار لرستان گفت: صحبت های اولیه برای برگزاری این بازی صورت گرفته و به نظر مشکلی برای برگزاری نباید باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.