تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

سرهنگ حقی زاده : حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است

  • کد خبر : 81597
  • 11 دی 1394 - 11:09

  به گزارش میرملاس ؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: حماسه ۹ دی از سر فصل های مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی به وجود آمد که نقش آفرینی های به موقع، به هنگام و تعیین کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و […]

 

به گزارش میرملاس ؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: حماسه ۹ دی از سر فصل های مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی به وجود آمد که نقش آفرینی های به موقع، به هنگام و تعیین کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و چالش های فرا روی نظام و کشور قرار داده است.

 

 سرهنگ حقی زاده با بیان اینکه حماسه ۹ دی، نماد قدرت  و پاداش بصیرت  و ولایتمداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنها به اسلام، عاشورا، انقلاب،  نظام و رهبری برخاسته است؛ اظهار کرد: حماسه نه دی، منشور هدایت و منشأ بیداری نسل های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد داد.

 

وی نهم دی ماه را حماسه ای عظیم که با حضور همه ملت در پهنه ایران اسلامی تبلور یافته است؛ دانست و بیان داشت: حماسه نهم دی این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هر گونه آسیب به مملکت جلوگیری می کند.

  فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان اینکه ملت شریف ایران در حماسه ۹ دی با حضور پرشور خود تمامی عملیات روانی استکباری و صهیونستی در فضای غبارآلود فتنه  ۸۸ را با حماسه  فراملی و حمیت مذهبی در هم شکست؛ تصریح کرد: در حقیقت این روز را می توان انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری ازآرمان های والای امام راحل (ره)، شهدا و نظام مقدس اسلامی دانست که در آن آحاد مردم  گوش به فرمان مقام عظمای ولایت همیشه در صحنه حاضرند.

 

سرهنگ حقی زاده گفت: مردم بیدار و هوشیار ایران اسلامی  با الهام از آموزه های دینی و بصیرت مثال زدنی خود اجازه نخواهند داد فتنه جویان و منحرفین از فرصت های نظام  و عرصه های مردم سالاری دینی در کشور – مانند انتخابات- سوء استفاده  و با تحرکات ناشیانه و دشمن پسند، فتنه ی جدیدی را برپا واهداف ضد انقلابی و مغایر با مصالح، منافع و امنیت ملی تحت حمایت شیطانی نظام سلطه  و عملیات روانی رسانه های استکباری و صهیونستی دنبال نمایند.

 

 وی با بیان اینکه سپاه ناحیه کوهدشت ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ ۹ دی، این روز را روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت که بحق روز بصیرت نام گذاری شد؛ دانست و افزود: پاسداران و بسیجیان شهرستان تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان ها و ارزشهای نظام شکوهمند اسلامی می باشند و مقابله با هر گونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه با حمایت مردم شریف شهرستان به تأسی از خون شهیدان و ایثارگران و ایستادگی در «پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی» کشور مجاهدت می نمایند.

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت خاطرنشان کرد:  تاریخ گواهی می دهد که حضور مردم در ۹ دی ۸۸ گوشه دیگری از ولایت مداری، تبیین و ثمر بخش بودن زمان شناسی و صبر انقلابی و زینبی مردم در شکست جریان فتنه و خلق حماسه ۹ دی مردم مسلمان ایران بود.

 

سرهنگ حقی زاده بیان داشت: آنان که آن روز در کنار ولی و مقتدای خود ایستادند و حمایت خود را از نظام، امام (ره) شهدا و ارزش ها اعلام کرده و عاشوراییان دشت نینوا را الگوی خود قرار دادند و به فتنه و فتنه گران نه گفتند و دست رد به سینه آ نهایی زدند که نقش بیگانگان و دولت های مداخله گر غربی وحمایت آشکارآنان از سران جریان فتنه بر کسی پوشیده نیست.

 

وی اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با حضور خود، برگ دیگری را به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی اضافه نمودند که تا ابد در اذهان دوست و دشمن باقی خواهد ماند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دامنه  حضور مردمی حماسه ۹ دی ۸۸آنقدر وسیع بود که گویا بهمن دوباره ای در ایران در حال تحقق است.

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی مملو از نقش ها و یادهایی از مردان و زنان موثر و بصیر تاریخ سازی است که کمتر می توان مشابه آن را در تاریخ دیگر سرزمین ها و عصر ها یافت؛ گفت: مردانی که برای پیروزی اسلام و نابودی و رسوایی منافقین و فتنه گران و ماندگاری ایران اسلامی در صحنه حاضر شدند و حضور همراه با بصیرت آنان نشانه حمایت از وطن و ارزشهای والای اسلامی بود.

 

سرهنگ حقی زاده افزود: در نهم دی ماه به ندای رهبری در آن روز همه آمده بودند، حضور چشم گیر بود، بدخواهان مایوس شدند، دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند، دوستان امیدوار و مقاوم در صحنه حاضر شدند تا اسلام و ارزشهای آن در این کشور پابرجا بماند. بی شک عزت و پیشرفتی که امروز در جامعه وجود دارد جز با ایثار و از خود گذشتگی و بصیرت مداوم حاصل نخواهد شد.

 

وی افزود: قطعاً فتنه ۸۸ خسارات مادی، معنوی و حیثیتی برای نظام و کشورمان چه در داخل چه در سطح بین الملل به همراه داشته است. فتنه ای که اگر انجام نمی شد، شیرینی حضور ۴۰ میلیونی مردم در آن می توانست ضمن افزایش مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی، باعث استحکام کشور و نظام در همه زمینه ها شود؛ اما فتنه گران ضمن اینکه ذائقه مردم و دلسوزان انقلاب را تلخ کرده و با تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف در بین مردم، امیدواری دشمنان نظام به برخی جریانات وابسته،  خسارت های مادی و معنوی، بازی با حیثیت نظام ، افزایش امید دشمن به بی ثباتی و براندازی، افزایش فشار ها تشدید تحریم ها، باج خواهی دشمنان و مسائل دیگری را که قصد داشت دنبال کند، اما رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم انقلابی باعث شد این توطئه استکبار و عوامل داخلی آن نقش برآب شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت خاطرنشان کرد: حضور میلیونی و زمان شناس مردم مسلمان ایران در تظاهرات ۹ دی ۸۸ که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود، برای همیشه خود را به عنوان حماسه ماندگار در تاریخ کشورمان به ثبت رساند. همان طور که مقام معظم رهبری درباره این حماسه فرمودند: حماسه ماندگار ۹ دی، کاری نبود که با اراده انسانی انجام پذیر باشد؛ بلکه دست قدرت خدای متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی(ع) در لحظه لحظه این حماسه ماندگار دیده می شد.

 

سرهنگ حقی زاده بیان داشت: این ماندگاری در گرو گره خوردن به عمق آگاهی و باور مردم است که بدون تردید در سایه تبیین واقعیت حادثه در زمینه های محیطی شکل گیری آن حاصل می شود.

 

وی در پایان گفت: ما امت انقلابی و ولایتمدار شهرستان کوهدشت ضمن گرامی داشت حماسه ۹ دی حمایت خود را از آرمان های حضرت امام(ره) و خلف صالح آن پیر سفر کرده، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می داریم که رهنمود های رهبری در همه زمینه ها فصل الخطاب بوده و سعادت دنیوی و اخروی خود را در عمل به آن می دانیم./آسوبان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. دورود بیکران خدا بر یار صدیق و همرزم شهدای عزیز، عالی بود برادر

  2. درود بر اسوه تقوی مجاهد دیروز فرمانده امروز

  3. سلام ودرود برسرهنگ حقی زاده .زیده عزه
    مطالب وبیانات حضرتعالی نشان ازبصیرت .ولایت مداری واعتقاد راستین شما به ارمان ها وارزشهای انقلاب اسلامی ایران وولایت فقیه ورهبری میباشد.
    ان شالله که دراین سنگر مبارک پیروز وسربلند باشید

  4. سیروس کاظمی از طرهان ؛درود خدا بر جناب سرهنگ حقی زاده بسیجی ولایت مدار واقعا بیانات شما خیلی خیلی عالی بود انشاالله پیروز و سربلند باشید

  5. سلام بر سردار بی ادعا یارویاور ولایت

  6. سلام براسوه تقوی ودیانت همرزم دوران طلایی جناب حقی زاده

  7. درود خدا بر فرمانده بصیر و ولایتمدار سپاه ناحیه کوهدشت .

  8. سلام بر اسوه با تقوا وبا بصیرت به یقین روح شهدا با داشتن چنین فرمانده ای شاد خواهد شد

  9. درود خدا بر سرهنگ با بصیرت جناب سرهنگ حقی زاده انشالله همیشه موفق و موید باشی

  10. دورود خدا بر شما سردار شجاع ومردمی سخنرانی شما مثله همیشه عالی و با اقتدار بود خدا قوت اسوه ی ایمان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.