کد خبر : 81610
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 132 بازدید

معرفی کاندیداهای ثبت نامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی / نورمحمد فردی بیرانوند / خرم آباد

     نورمحمد فردی بیرانوند از کاندیداهای احتمالی بود که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی ثبت نام کرد.گفتنی است فردی بیرانوند؛ شهردار اسبق خرم آباد، بخشدار، مدیرکل و باسابقه ترین فرماندار کشور ( 5 استان – 11 شهرستان) می باشد. سوابق حاج نورمحمد فردی بیرانوند : […]

 

photo_2016-01-07_02-18-22

 

 نورمحمد فردی بیرانوند از کاندیداهای احتمالی بود که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی ثبت نام کرد.
گفتنی است فردی بیرانوند؛ شهردار اسبق خرم آباد، بخشدار، مدیرکل و باسابقه ترین فرماندار کشور ( 5 استان – 11 شهرستان) می باشد.

سوابق حاج نورمحمد فردی بیرانوند :

فوق لیسانس مدیریت
باسابقه ترین فرماندار کشور
مدیر نمونه ملی در دولت اصلاحات
فرماندار شرق استان تهران: دماوند
فرماندار غرب استان تهران: شهر قدس
فرماندار جنوب غرب استان تهران: ملارد
فرماندار شهرستان الیگودرز (2مرتبه)
فرماندار نهاوند
فرماندار اسدآباد
فرماندار شادگان
فرماندار باغملک
فرماندار ایذه
فرماندار بندر لنگه
بخشدار ازنا
شهردار نهاوند
شهردار خرم آباد
معاون اداره کل سیاسی و امنیتی استانداری همدان
مدیرکل شهر و روستا استانداری لرستان
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان
مشاور استاندار لرستان

ریاست بیش از 20 شورا، کمیته و کمیسیون به اقتضای مناصب؛
رییس شورای اداری
رییس شورای تامین
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری
رییس کمیته برنامه ریزی
رییس توسعه صادرات غیرنفتی
رییس کارگروه بخش کشاورزی
رییس شورای بانک ها
رییس حوادث غیرمترقبه
رییس ساماندهی ساخت و ساز غیرمجاز
رییس کمیته امور دانشجویی و فرهنگی
رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
رییس ساماندهی امور جوانان
رییس انجمن کتابخانه های عمومی
رییس صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی
رییس شورای آموزش و پرورش
رییس کارگروه بانوان و خانواده
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی
رییس شورای ترافیک
رییس شورای آرد و نان
رییس شورای سوادآموزی
جانشین امر معروف و نهی از منکر
رییس شورای برنامه ریزی فرهنگ عمومی
رییس ستاد پشتیبانی جنگ
رییس ستاد تنظیم بازار
رییس شورای ورزش و جوانان

 

 

photo_2016-01-10_14-27-33

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

مجتبی کلانتری در گفته :

به حول قوه الهی این بار مردم شریف خرم اباد وچگنی به دور از تعصبات جناحی وطایفه ای براساس سوابق به مرد توانمندی وتجربه فردی بیرانوند رای خواهند داد

[پاسخ]

مهندس صادقی در گفته :

سلام. واقعا با این سابقه درخشان لیاقت نمایندگی رو دارن.موفق باشن

[پاسخ]

مریم در گفته :

ایشون واقعا اصلح هستند انشالله این دور شاهد حضورشون در مجلس باشیم

[پاسخ]

چگنی مطلق در گفته :

بدون تعصب فق؛باتوجه به رزومه،
ایشان شایسته صندلی سبز هستند.

[پاسخ]

موسوی در گفته :

فردی بیرانوند و محمودوند از خرم آباد_توکلی ازالیگودرز_ملکشاهی ازکوهدشت
کاظمی از پلدختر_ چراغیان از سلسله_بروجردی ازکوهدشت.

[پاسخ]

جوانان اصلاح طلب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۴ ۲۳:۲۳:

این دفعه خرم آباد دو نماینده شایسته به مجلس میفرسته یکی نخبه علمی اقتصادلرستان دکتر محمد علیزاده ودیگری جناب صید محمد خان بیرانوند،ان شاالله با حضور این دو نفر در مجلس شاهد کاهش بیکاری وخشونت در بین جوانان باشیم،دکتر علیزاده با تیمی قوی شامل 50تا از اقتصاد دانان و برنامه قوی وارد صحنه شده اند.

[پاسخ]

همفکر در گفته :

من به نوبه خود ایشون رو محق میدونم ولی خیلی بدشانسه امیدوارم امسال شانس بیاره

[پاسخ]

حسنوند در گفته :

کسی که سه بار فرماندار نمونه کشور ومدیرت شرق غرب وجنوب پایتخت را داشته باشد لیاقت نمایندگی رادارد

[پاسخ]

هوشنگ در گفته :

بنده رزومه کاندیدا های خرم آباد رو مطالعه کردم حقیقتا هیچکدوم رزومه ایشون رو ندارن تقریبا همه تک بعدی هستن و در یک زمینه احتمالا تبهر دارن اما ایشون حدود10 شهر کشور فرماندار بودن که شغلشون ایجاب میمرده درهمه جوانب حرف برای گفتن داشته باشن.دلیل انتخاب ایشون از طرف من اینه.

[پاسخ]

طرهانی در گفته :

جناب فردی بیرانوند از معلمین اول انقلاب ما بودند هنوز خلوص و مهربانی ایشان سرلوحه ام در زندگی می باشد .

[پاسخ]

حسن در گفته :

چه جور ایشان در همه دولتها چه اصلاح طلب یا اصول گرا حضور داشته حتما خودش را مطابقت داده

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۳ دی , ۱۳۹۴ ۲۳:۲۳:

حسن اگه شما یک کارگر یا کارمند خوب داشته باشی خیلی خوب برات کار بکنه رهاش میکنی یا نگهش میداری ایشون ادم توانمندیه که دولت ولش نمیکنه

[پاسخ]

نادري در گفته :

آزادبخت جان شما اگه انتقادي از كانديدا بكنند سانسور مي كني و در معرض ديد قرار نمي ديد ولي اگه تمجيد و تعريف باشد آن را به خاطر نماينده نشان مي ديد خواهشا نوشته ما را كه چيز عجيبي نيست رو كامنت بذاريد

[پاسخ]

سپهوند در گفته :

کارنامه ایشون رو بررسی کردم به این نتیجه رسیدم که از تمام کاندیدا بهترین انتخابه من حتما بهش رای میدم

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۳ دی , ۱۳۹۴ ۱۶:۲۰:

ما دو انتخاب داریم ایشون رو انتخاب کردم ولب فک کنم رای دومم رو به آقای عبدی بدم ایشون با توجه به نقاط ضعف و قدرت در دور قبل میتونن انتخاب خوبی باشن

[پاسخ]

سرابی در گفته :

سلام اینکه در سایت کاندیدارو معرفی می کنید خیلی خوبه کاش میشد یک صفحه ای رو اختصاص بدید به معرفی کاندیدا وهر کسی نظرشو می گفت با کاندیدا هم آشنا میشدیم وتا پایان انتخابات این صفحه وجود داشت

[پاسخ]

چنگایی در گفته :

سلام این سوابقی که شما نوشتید درسته این آقا این مسئولیتها رو داشته . این مهمه که چه کارهایی رو انجام داده این همه مسئولیت داشته چه کاری برای مردم انجام داده . مثلا در زمانی که شهردار خرم اباد بوده شهر خرم اباد چه پیشرفتی کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ جمعه ۱۸ دی , ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰:

پل انقلاب رو ایشون جهت رفع محدودیت ترافیکی ساخته پل کورش به شمشیر اباد اب رسانی به قاضی اباد وکوی فلسطین ساماندهی پشته وهزاران کار دیگر اب رسانی به بندر لنگه پس از 70سال هویدا نخست وزیر شاه نتوانست این کار را انجام دهد ایشان فرماندار لنگه بودانجام داد

[پاسخ]

حقیقت جو در گفته :

وقتی شخصیتی با این سوابق ارزنده وجود دارد چرا باید افرادتندرو یی که باسخنان نسنجیده باعث ابرو ریزی لرستان میشوندراهی مجلس شوند؟!امیدوارم مردم فهیم شهرستانهای خرم آباد و چگنی با انتخاب ایشان کمکی به توسعه استان بنمایند.

[پاسخ]

عليرضا در گفته :

الحق و الانصاف سوابق کاری ایشان گویای شایستگی تمام و کمال شان است. به نظر بنده تغییراتی در نگرش و شیوه مردم ایجاد شده و مردم بدنبال همچین افرادی می گردند. « فردی بیرانوند » همانی است که مردم می خواهند.
این دوره شانس اول حوزه خرم آباد و چگنی است.
امیدوارم ضمن انتخاب همچون سوابق مدیریتی درخشان گذشته موفق باشند.

[پاسخ]

طولابی در گفته :

واقعا ایشان شایستگی نمایندگی مردم شریف خرم اباد را دارند من حتما لبه ایشان رای خواهم داد موفق باشند .

[پاسخ]

جوانان اصلاح طلب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۴ ۰۰:۱۲:

بهترین برنامه وقوی ترین تیم اقتصادی ،بدون اقرار به جناب دکتر محمد علیزاده اولین اقتصاد دان لرستان تعلق دارد.8اسفند نگاه کنید.

[پاسخ]

عبدالله زاده در گفته :

چرا ایشان اگر مدیر توانمندی بوده در یک میزان بیشتر پست مدیریتی نداشته است بالاترین پست فرماندار بعد از اینکه پست سیاسی هم داشته دلیل عزل ایشان چه بوده و یا ….

[پاسخ]

حقیقت جو پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۴ دی , ۱۳۹۴ ۱۵:۰۵:

دلیل عزل ایشان شایستگی ایشان بوده است!

[پاسخ]

رضا در گفته :

فقط فردی بیرانوند

[پاسخ]

رسول در گفته :

فرماندار نمونه دولت اصلاحات زنده باد

[پاسخ]

جوانان اصلاح طلب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۴ ۰۰:۰۷:

رای اکثریت جوانان اصلاح طلب صید محمد خان بیرانوندو دکتر محمد علیزاده اولین اقتصاد دان لرستان میباشد

[پاسخ]

امیری چگنی در گفته :

امسال رای چگنی با فردی بیرانوند

[پاسخ]

مهدی سپهوندی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۴ ۰۰:۱۵:

مشکل لرستان اقتصاد است ،دکتر علیزاده با تیمی از 50تا از اقتصاد دانان بهترین برنامه را برای کاهش بیکاری دارند.

[پاسخ]

نیما در گفته :

فقط فردی بیرانوند چون تنها کسی که لیاقت مجلس داره
فقط فردی همین

[پاسخ]

عای در گفته :

مردم فقط گول امثال اقا محمدی را نخورید

[پاسخ]

حسن در گفته :

دولت یا اصلاح طلب است یا اصول گرا وباید پیرو خط مشی دولت در هر زمان باشد مطابقت یعنی این ضمنا شما در فضای مجازی زود هنگام برای ایشان تبلیغ می کنید خلاف قانون می باشد

[پاسخ]

لایق دارند ایشان نماینده شود وابراهیمی ازالشتر

[پاسخ]

جوانان اصلاح طلب پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۷ دی , ۱۳۹۴ ۰۰:۱۰:

بهترین برنامه وقوی ترین تیم اقتصادی ،بدون اقرار به جناب دکتر محمد علیزاده اولین اقتصاد دان لرستان تعلق دارد.

[پاسخ]