تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دبیر هیئت بازرسی بر انتخابات لرستان: ۱۴۴۳ شعبه اخذ رأی در لرستان دایر می‌شود

  • کد خبر : 81634
  • 12 دی 1394 - 14:00

  محمد کشکولی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت‌های بازرسی شهرستان‌های استان لرستان با اشاره به اینکه بازرسان باید از فردا یک اتاق در فرمانداری‌ها با تجهیزات کامل تحویل بگیرند، اظهار داشت: سوگندنامه‌ای از طرف هیئت بازرسی کشور ارسال شده و همه باید آن را مطالعه و امضا کنیم.   وی عنوان کرد: شبکه […]

1945531

 

محمد کشکولی صبح امروز در دیدار با اعضای هیئت‌های بازرسی شهرستان‌های استان لرستان با اشاره به اینکه بازرسان باید از فردا یک اتاق در فرمانداری‌ها با تجهیزات کامل تحویل بگیرند، اظهار داشت: سوگندنامه‌ای از طرف هیئت بازرسی کشور ارسال شده و همه باید آن را مطالعه و امضا کنیم.

 

وی عنوان کرد: شبکه بازرسی از ۳ رکن بازرسی استان، شهرستان‌ها و سربازرسان ویژه تشکیل شده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان لرستان گفت: هیئت‌های بازرسی شهرستان‌ها باید از هم اکنون به فکر نیرو باشند و هیئت بازرسی استان طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات، موظف است هر امکاناتی که باشد در اختیار بازرسان قرار دهد، از این رو شرح وظایف بازرسان و آیین‌نامه انتخاباتی را به زودی به هیئت‌های بازرسی شهرستان‌های استان ارسال می کنیم.

 

کشکولی تصریح کرد: سامانه هوشمند بازرسی انتخابات تعریف شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود که همه بازرسان باید اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند تا ما بتوانیم به آنها دسترسی کاملی داشته باشیم.

 

وی افزود: هر ۱۵ شعبه اخذ رأی باید یک سربازرس ویژه داشته باشد و صندوق‌هایی که از حساسیت بیشتری برخوردارند، می‌توان تعداد بازرسان آن را افزایش دهیم.

 

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان لرستان گفت: در انتخابات امسال ۱۴۴۳ شعبه اخذ رأی در سطح استان لرستان دایر می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۳۰۳ نفر برای مجلس شورای اسلامی و ۱۹ نفر برای مجلس خبرگان رهبری در سطح استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: بازرسانی که در بین افراد زیادی انتخاب شده‌اند، دارای توانایی، لیاقت و شجاعت هستند و باید تلاش کنند که این مأموریت را به خوبی پشت سر بگذارند.

 

غضنفری یادآور شد: همه باید تلاش کنیم انتخابات سالم و پرشکوه برگزار کنیم، خروجی آن هرچه باشد، قطعا مبارک است. هر فردی که مورد تأیید هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار گیرند، برای ما مورد احترام هستند، از این رو هیئت‌های بازرسی استان و شهرستان‌ها منتخبان وزارت کشور هستند و برای انتخابات سالم هم‌افزایی اصل کار است که باید در اولویت قرار گیرد./فارس

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. رای اکثریت جوانان اصلاح طلب صید محمد خان بیرانوندو دکتر محمد علیزاده اولین اقتصاد دان لرستان میباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.