- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت برگزار گردید

به گزارش میرملاس ؛ دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت برگزار گردید

دومین جلسه مشترک هیئت های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه کوهدشت با موضوع بررسی روند انتخابات و تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی و دیگر مباحث انتخابات در محل فرمانداری کوهدشت برگزار گردید .

در این جلسه برای هریک از شعب اخذ رأی زیر ساخت های مناسب تعیین و کمیته ای برای بررسی امکانات و رفع معایب سخت افزاری و لوجستیک شعب مشخص تا برای رفع و بهبود وضعیت شعب اقدامات لازم صورت بگیرد .

محمد کرم محمدی فرماندار شهرستان کوهدشت در این جلسه بیان داشت : در گزارشاتی که از بخش ها رسیده است در بخش درب گنید در سنوات گذشته ۱۸ صندوق وجود داشته و امسال ۱۷ صندوق اخذ رأی وجود خواهد داشت و در بخش های کوهنانی و طرهان هر کدام یک شعبه اضافه گردیده است .

وی افزود : پیشنهاد ما افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق های اخذ رأی برای کوهدشت است ، در سنوات گذشته تعداد ۱۴۶ صندوق داشته ایم که اگر دوستان موافقت بکنند ۱۵ صندوق افزایش داشته باشیم که تعداد شعب اخذ رأی در کوهدشت جمعاً به ۱۶۱ عدد برسد ، دلایل افزایش تعداد صندوق ها نیز همزمانی و یا تجمیع دو انتخابات با هم است .

فرماندار گفت : ما از دید شرعی آدم هایی هستیم که امانتی یه ما سپرده شده ، هم رأی دهنده و هم رأی گیرنده هردو از ما انتظار دارند که از آراء آنها صیانت و انتخاباتی سالم برگزار نمائیم ، هرگونه دخل و تصرف و خارج شدن از بی طرفی موجب سلب اعتماد مردم می شود و عارضه و آسیبی جبران ناپذیر به دنبال خواهد داشت .

محمدی تصریح کرد : همه کسانی که از فیلتر شورای محترم نگهبان بگذرند همه آدم هایی هستند که دارای حداقل شرایط نمایندگی هستند ، اینها آدم های همین نظام هستند ، توقع داریم حرمت این عزیزان نگه داری بشود ، آراء آنها حتما محفوظ خواهند ماند و از تک تک آراء انها صیانت بعمل خواهد آمد .

وی افزود : تلاش ما باید بر این باشد که مهمترین دستاورد نظام که آرامش و امنیتی است که در همه استانها بویژه لرستان وجود دارد حفظ بشود و این آرامش دست آویز عده ای آدم قرار نگیرد که دنبال این باشند که این امنیت را از بین ببرند .

فرماندار گفت : ما امیدواریم با تعامل خوبی که با دوستانمان در هیئت نظارت داریم و انشالله این تعامل ادامه خواهد داشت و همچنین با نظارتی که این دوستان بر روند انتخابات خواهند داشت بتوانیم انتخابات سالمی را برگزار نمائیم زیرا اگر انسان احساس کند که غنی است و نیازی به نظارت ندارد همان ابتدای انحراف او خواهد بود و ممکن است موضع گیری هایی صورت بگیرد که خدایی ناکرده این موضع گیری ها موجب تقابل بشود و در نهایت سبب این شود که آرامش مردم از بین برود .

محمدی در پایان گفت : ما با عقل ضعیف خودمان به این دوستانی رسیده ایم که امروز در خدمت آنها هستیم ، ما به این انتخاب افتخار می کنیم ، پرونده این دوستان مملو از ایثار و ایثارگری است ، امیدواریم همه با هماهنگی هم بتوانیم انتخابات سالمی را برگزار نمائیم ./

منبع : سایت فرمانداری کوهدشت 

 

1 [1]

 

2 [2]

 

3 [3]

 

4 [4]

 

5 [5]

 

6 [6]