تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

پیام سردار باقری به مناسبت شهادت شیخ نمر

  • کد خبر : 81672
  • 13 دی 1394 - 21:21

شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر/ سرویس منتظران:     بسم‌الله الرحمن الرحیم هنوز داغ هزاران قربانی فاجعه‌ی منا بر دل و جان مسلمانان تازه است، هنوز دنیای اسلام و جهان بشریت، مسئولیت‌ناپذیری و بی‌قیدی مسئولان حکومت عربستان را در برابر قربانی شدن هزاران مسلمان در سرزمین وحی فراموش نکرده است، هنوز پیکر برخی […]

مهمترین واکنشها به اعدام شیخ نمر

شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر/ سرویس منتظران:

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هنوز داغ هزاران قربانی فاجعه‌ی منا بر دل و جان مسلمانان تازه است،

هنوز دنیای اسلام و جهان بشریت، مسئولیت‌ناپذیری و بی‌قیدی مسئولان حکومت عربستان را در برابر قربانی شدن هزاران مسلمان در سرزمین وحی فراموش نکرده است،

هنوز پیکر برخی قربانیان به آغوش خانواده‌هایشان بازنگشته که جهان شاهد جنایت دیگری از جانب کسانی است که به ‌دروغ نام خادم‌الحرمین بر خود نهاده و عنوان اسلام و مسلمین، تنها پوششی بر قدرت‌طلبی و منفعت‌جویی و فرقه‌گرایی و تحجر و جمود فکری و اعتقادی آن‌هاست.

جهان اسلام این داغ را به کجا ببرد و از این درد کجا فریاد برآورد که به نام اسلام و به نام خادم‌الحرمین، فرزندان و عالمان راستین اسلام را تنها به‌جرم دفاع از حق و عدالت، به قربانگاه می‌برند.

شهادت مظلومانه‌ی عالم شجاع آیت‌الله نمر باقر النمر را به محضر رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، ملت فداکار ایران، امت اسلام و همه‌ی وجدان‌های بیدار بشری و تمام آن‌ها که دل و جانشان سرشار از دغدغه‌ی حقوق و کرامت و سعادت انسان است، تسلیت می‌گویم.

بی‌گمان وظیفه‌ی فردی و جمعی مسلمانان در برابر چنین حوادث و فجایع دردناکی، روشن‌گری روزافزون و افشای ماهیت جریان‌ها و قدرت‌هایی است که در پوشش اسلام، بزرگ‌ترین ضربه‌ها را بر پیکر امت اسلامی وارد آورده و بیش‌ترین خدمت‌ها را به استکبار و صهیونیسم کرده‌اند.

بدیهی است چنین جنایاتی اگرچه مایه‌ی تألم بسیار است اما هرگز نمی‌تواند و نباید مایه و بهانه‌ای برای تحریکات مذهبی و تفرقه و درگیری بین پیروان مذاهب اسلامی شود. چرا که بعید نیست یکی از اهداف پنهان و آشکار سران سعودی و جبهه‌ی کفر و صهیونیسم و استکبار از چنین اقداماتی، دامن زدن به منازعات مذهبی در جهان اسلام باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۱۵
  1. درود بر سردار سلیمانی خدانگهدارت

  2. سردار خدا پشت پناهت باشه

  3. سردار خداوند کمکت کنه

  4. خسته نباشی سردار.هر چی میشه بیانیه ت به راهه

  5. سردار : همه تایید شدند یقینا بازنده اید

  6. خدا پشتو پناه سرداران سر افراز ایران قهرمان باشه.

  7. درود خدا بر سرداران بی ادعای انقلاب اسلامی ایران .

  8. آتش زدن سفارت قابیل زمان شاید به عقیده یا گفتار بعصی کارشناسان امری سنجیده نبود اما بدون شک تسلای بر داغ دل مسلمانان ایست که شیخ نمر را برادر عالم خود دانند. شایسته تر بود پس از حادثه منا و به یقین پس از قتل عالم دینی شیخ نمر دولتمردان ما خود در اقدامی شجاعانه سفیر قابیل زمان را اخراج می نمودند . اکنون خواسته و حق شرعی و قانونی خود می دانیم که قصاص قاتلان شیخ نمر را خواستار شویم. که این به عدل و به کتاب خدا نزدیک تر است.

  9. خداونداین عالم شهیدراباشهدای دشت خونین کربلامحشورنماید
    وباتشکرازفرمانده عزیزم سردارباقری ،اجرکم عندا…

  10. از شما سردار روزهای سختی ومیدان های خون وآتش جز این انتظار نمی رفت که چنین کوبنده به دفاع ازحق وحقیقت ومظلوم فریاد برآورده وباردیگر استوای تمام به دفاع از ارزشها برخواسته وقلب
    مریدان ولی امر
    زمان امام خامنه ای عزیز را با این اقدام ارزشی به وجد آوری

  11. فرمانده بی باک و خدا جویی بوی خون جبهه ها هنوز بر مشامم می رسد

  12. سلام سردار عزبز.خداوند همیشه موفق وسلامتی به شما و خانواده ات عطا کند عامین

  13. محکومیت حکام خود کامه و مستبد و دفاع از ازادی و ازادگی و تشیع کاری پسندیده و انسانی است و اتش زدن سفارت خانه چیز دیگری است . برادر من سفارت خانه کشورها به حکم قرار داد انسانها مکانی امن و بی دفاع در قلب کشوری دیگر است به منظور کارهای دیپلماتیک و …. شاید بغضی افراد دیوانه و عصبی این اب هم انها را ارام نکند .! اهل این کشور باید به قوانین کشور احترام بگذارد . مگر در سر زمین کفر و تحت حکومت طاغوت هستیم که قوانین را لازم الاجرا ندانیم . برای ریختن اب بر اتش دل و غضب میتوان هذ کاری کرد .پس فرق ما و دیگران در چیست؟

  14. آبرویمان بردی هزارو هشتادرایی ،آخه کوهدشت دیگرمثل سابق نیست ،حرف اول وآخررا فقط پول وقدرت میزند،نه ارزشها وایثارگری

  15. خداوند آبرو کسانی می برد که به آرای مردم خیانت کردند نه سردار برادر العبد، ناراحت نشو خداوند حق مردم را از آنها می گیرد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.