تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

محمد رضایی : شورای انتخاباتی اصلاح‌طلبان در همه شهرهای لرستان فعال است

  • کد خبر : 81802
  • 17 دی 1394 - 8:16

    رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان گفت: شورای انتخاباتی اصلاح طلبان در همه شهر های لرستان فعال است. محمد رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با میرملاس افزود: تشکیلات راهبردی دراستان لرستان حدود یک سال است که جلساتی به صورت پراکنده و ماهی یک بار با دوستان اصلاح‌طلب برگزار می‌کند. وی افزود: در حال […]

3

 

 

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان گفت: شورای انتخاباتی اصلاح طلبان در همه شهر های لرستان فعال است.

محمد رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با میرملاس افزود: تشکیلات راهبردی دراستان لرستان حدود یک سال است که جلساتی به صورت پراکنده و ماهی یک بار با دوستان اصلاح‌طلب برگزار می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر در همه شهرستان‌های لرستان بجز دو شهرستان کوهدشت و الشتر این تشکیلات فعال است و ظرف هفته آینده در این دو شهرستان نیز این تشکیلات فعال می‌شود.

رضایی تصریح کرد: با نزدیک‌شدن به فعالیت انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی این تشکیلات با عنوان شورای انتخابات اصلاح‌طلبان فعال خواهد شد.

وی عنوان کرد: کنش‌گران و فعالان سیاسی این شورا در همه شهرستان اعضای اصلی این تشکیلات هستند و بعضا احزاب، نمایندگی یا مسئول احزاب در شهرستان‌ها در این شورا همکاری می کنند.

رضایی اظهار داشت: در زمان انتخابات دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، کاندیداهای منتخب اصلاح طلبان معرفی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: هدف ما این است که کاندیداهای اصلاح‌طلب را به توافق برسانیم تا روی یک یا دو نفر متناسب با تعداد کرسی نمایندگی آن شهر در مجلس شورای اسلامی توافق لازم صورت گیرد و با حفظ وحدت بتوانیم بیشترین نماینده اصلاح‌طلب در کل کشور را راهی مجلس دهم کنیم. 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران جوان و پر انرژی به من امیدواری می‌دهند،افزود: ارکان اصلی دمکراسی و نظارتی در کشور در حال شکل‌گیری است و خبرنگاران به عنوان قشر فعال جامعه بر قدرت نظارت دارند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی درست از سوی رسانه‌ها کمک شایانی به شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد احتمالی خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در دولت اصلاحات افزود:این شفاف‌سازی سبب پیوند مردم با دولت می‌شود و مردم هر چه به صورت شفاف و روشن در روند امور دولت  و قدرت قرار گیرند احساس هم‌گرایی بیشتری با دولت پیدا می‌کنند.

تهیه خبر : سجاد آریان پور

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۱۴
  1. ولله بعید میدونم .ما که چیزی ندیدیم

  2. سلام : آقای رضایی دوباره کلید واژه فتنه را شروع کردی اینبار بدان اگر آن زمان عزل و از کار دولتی کنار رفتی و آقای سروش که شما به این استان آوردی الان با دوستان خودش در امریکا است . مردم خرم آباد غیرت دارد فتنه گر دور شه

  3. متاسفانه در کوهدشت و رومشکان غیر فعالید

  4. جناب آقای رضایی باسلام اهمال وکم کاری درائتلاف اصلاح طلبان کوهدشت عن قریب به مدت چهار سال دیگرزمام اموررابه دست اصولگرایان خواهددادهمچنین است تلاش درجهت رفع کدورت بین لیدرهای اصلاحات کوهدشت

  5. درود بر جانباز سرافراز لطفا در مورد کوهدشت مواظب افراد نان به نرخ روز خوری باشید که از کاندید اصولگرا حمایت می کنند

  6. با سلام.لطف کنید مطالباتونو از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهید.چند وقته چنگی به دل نمیزنه.با تشکر

  7. با سلام خدمت مدیریت زحمت کش سایت خبری میرملاس
    نظرسنجیها نشان از پیشرفت کاندیداتوری جناب دکتر ابراهیمی فوق تخصص قلب عروق از حوزه الشترودلفان نشانگرانتخابی اصلح می باشد درودخدابرشما مردم خوب لرستان …

  8. برد با اصلاح طلبان هستش الشتر فقط دکتر ابراهیمی

  9. افتخار میکنم که لرستان در حال رشد وتشکر ویژه از سایت خبری میرملاس بخصوص اعضای فعال سایت از اینکه اطلاع رسانی خوب انجام میدید تشکر

  10. (( شفاف‌سازی سبب پیوند مردم با دولت می‌شود و مردم هر چه به صورت شفاف و روشن در روند امور دولت و قدرت قرار گیرند احساس هم‌گرایی بیشتری با دولت پیدا می‌کنند.))
    درود بر جانباز نیک اندیش و فهیم جناب رضایی عزیز

  11. سلام

    جهت درج درسایت
    حرف اول اینکه من این داد را به کجا ببرم و کجا فریادم را بزنم که ایها الناس ، منطقه طرهان بزرگ بعد از این همه درد و رنج اینبار می خواهد نفسی تازه کند و ما رسماً اعلام می کنیم نماینده سیاسی نمی خواهد بلکه خدمتگذار می خواهیم .

    بحث دوم ایجاد فضای رقابتی سالم برای کاندیدا هاست که این مهم وظیفه دولت و متولیان امر در شهرستان است. تصور این است متولیان مربوطه با انجام دقیق وظایف خود به گونه ای عمل کنند که چگونه بهترین فرد انتخاب شود ، بی تعارف اگر در انتخابات پیش رو اولین توجه و معیارما برای انتخاب افراد گرایش سیاسی کاندیدا ها باشد شک نکنید بزرگترین خطای انتخاباتی را انجام داده ایم و گرفتاری های شهرمان همچنان پا بر جا می ماند لذا پیشنهاد این است و توقع چنین که ، همه کسانی که قلب شان برای توسعه کوهدشت و رومشکان می تپد و فقر و معضلات اجتماعی مردم آنان را می آزارد در جمع های کوچک بنشینند و شاخص های یک نماینده خوب را احصاء نمایند و سپس بر اساس آن به افراد نمره بدهند و در پایان به هر کس رسیدن با طیب خاطر رای دهند تا در نزد خدا و مردم شرمنده نباشند .

    حال اگر این فرد اصول گرا ، اصلاح طلب ، میانه رو و یا نهایتا مستقل بود . یقین داشته باشد چون با معیار انتخاب شده است بهترین راه و کم اشتباه ترین انتخاب است و در این مسیر مشورت با صاحبنظران و دلسوزان نظام و انقلاب هم می تواند به انتخاب سالم کمک کند .سپس به تبلیع برای این فرد شایسته بپردازند و روشنگری مردم را از وظایف خود بدانند .مردم کوهدشت مردمانی بسیار نجیب هستند لذا جوانان این شهر باید به رسالت تاریخی خود پی ببرند و نگذارند افرادی فرصت طلب از رای آنان کیسه بدوزند و چهره این مردم نجیب را مخدوش کنند بلکه جوانان باید با تشکیل انجمن هایی مطالبه گر حقوق مردم خود باشند و آبادانی منطقه شرط اساسی حمایت آنان باشد .

    توسعه منطقه طرهان و رفع معضل بیکاری یک مطالبه عمومی است . زبان گویا و حق طلبی از ویژگی اصلی نماینده باید باشد . گذشته افراد مطالعه شود و ببینیم در مسولیت های قبلی برای مردم چه خدمتی انجام داده است .از همه مردم عزیز و بزرگوار انتظار می رود به همه نشان دهند که این مردم با انتخاب فردی اصلح که توان دفاع از حقوق مردم را داشته و را از این شرایط نجات دهند ، رشد بینش سیاسی اجتماعی خود را به رخ همه بکشانند تا همه متوجه شوند که نمی توان مردم این مردم عزیز را تمسخر کرد .

    خدا وکیلی بخاطر آینده فرزندانمان بهترین ها را ( علاقمندان به نظام و انقلاب ، کسانی که ساختار جمهوریت و اسلامیت نظام را پذیرفته و هر گونه اصلاح طلبی و اصول گرایی در این ساختارفقط پیگیری می کند ،پذیرش رکن ولایت فقیه به عنوان یادگار امام ره ، توجه به منافع ملی و مردم و ترجیح آن به منافع شخصی و سیاسی و حزبی ،دست پاکی و حفظ امانت در گذشته افراد ، نمایندگی را فرصتی برای خدمت به مردم بداند نه تلاش برای رانت و کسب موافقت های اقتصادی برای خود و وابستگان ، دفاع جانانه از حقوق مردم و نترسیدن از هیچ کس و فقط برای رضای خدا سخن گفتن و خود را فرزند مردم دانستن و به خدمت به این مردم افتخار کردن شعارش باشد ) را انتخاب کنیم . شک نکنید اگر چنین کنیم و چنین انتخاباتی برگزار کنیم آینده ای درخشان برای مردمدیار طرهان رقم خواهد خورد .انشاالله

  12. درود بر جانباز سر افراز جناب رضایی .انشالله که در خصوص کوهدشت با نگاهی واقع بینانه و خارج از منفعت گرایی برخی از اعضای کوهدشتی شورای مشورتی استان تصمیم بگرید

  13. جناب ازادبخت مشکلی برا کامنت ما هست که تایید نمیفرمایید. سایت به اصطلاح پر مخاطب ما رفتیم

  14. هر چه سریعتر در کوهشت تشکیل جلسه دهید نماینده دولت در کوهدشت متاسفانه برخلاف مشی اصلاح طلبی عمل میکند جناب اقای رضایی قبل از اتمام کارشان شورا را در کوهدشت تشکیل داده تا اصلاح طلبان این شهرستان بدانند چه برسرشان میاید ضمن اینکه بعد از رفتن اقای حمزه پور در همان ابتدا استارت حمایت از کاندیدای مورد نظر نماینده دولت زده شد چرا که توسط حامی اصلی نماینده فعلی معرفی شد متاسفانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.