- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

محمد رضایی : شورای انتخاباتی اصلاح‌طلبان در همه شهرهای لرستان فعال است

3

 

 

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان لرستان گفت: شورای انتخاباتی اصلاح طلبان در همه شهر های لرستان فعال است.

محمد رضایی در گفت‌وگوی اختصاصی با میرملاس افزود: تشکیلات راهبردی دراستان لرستان حدود یک سال است که جلساتی به صورت پراکنده و ماهی یک بار با دوستان اصلاح‌طلب برگزار می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر در همه شهرستان‌های لرستان بجز دو شهرستان کوهدشت و الشتر این تشکیلات فعال است و ظرف هفته آینده در این دو شهرستان نیز این تشکیلات فعال می‌شود.

رضایی تصریح کرد: با نزدیک‌شدن به فعالیت انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی این تشکیلات با عنوان شورای انتخابات اصلاح‌طلبان فعال خواهد شد.

وی عنوان کرد: کنش‌گران و فعالان سیاسی این شورا در همه شهرستان اعضای اصلی این تشکیلات هستند و بعضا احزاب، نمایندگی یا مسئول احزاب در شهرستان‌ها در این شورا همکاری می کنند.

رضایی اظهار داشت: در زمان انتخابات دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، کاندیداهای منتخب اصلاح طلبان معرفی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: هدف ما این است که کاندیداهای اصلاح‌طلب را به توافق برسانیم تا روی یک یا دو نفر متناسب با تعداد کرسی نمایندگی آن شهر در مجلس شورای اسلامی توافق لازم صورت گیرد و با حفظ وحدت بتوانیم بیشترین نماینده اصلاح‌طلب در کل کشور را راهی مجلس دهم کنیم. 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران جوان و پر انرژی به من امیدواری می‌دهند،افزود: ارکان اصلی دمکراسی و نظارتی در کشور در حال شکل‌گیری است و خبرنگاران به عنوان قشر فعال جامعه بر قدرت نظارت دارند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی درست از سوی رسانه‌ها کمک شایانی به شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد احتمالی خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در دولت اصلاحات افزود:این شفاف‌سازی سبب پیوند مردم با دولت می‌شود و مردم هر چه به صورت شفاف و روشن در روند امور دولت  و قدرت قرار گیرند احساس هم‌گرایی بیشتری با دولت پیدا می‌کنند.

تهیه خبر : سجاد آریان پور