- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقا محمدی مطرح کرد : بررسی تخلفات آموزش‌وپروش استان لرستان

[1]

 

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقا محمدی در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح جزئیات سوال خود از حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش وپرورش  که در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آمده است، گفت: این سوال از مدت‌ها پیش مطرح شده بود اما به تقاضای شخص وزیر بیان و بررسی آن به تعویق افتاد.

نماینده مردم خرم آباد و درود در مجلس شورای اسلامی در ادامه به جزئیات این سوال اشاره کرد و افزود: این سوال به بررسی تخلف سازمان آموزش وپرورش استان لرستان مرتبط می‌شود.

وی یادآور شد: در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس، این سازمان تخلفاتی را انجام داد که درخواست رسیدگی به آنها را دارم.

این نماینده مجلس نهم بیان کرد: از آنجایی که نمی‌توان از مدیر آموزش وپرورش استان لرستان سوال کرد، منتظر پاسخ گویی به این سوال از سوی وزیر آموزش وپرورش هستم.

 آقامحمدی اظهار داشت: قرار بر این بود که سوال بعد از پایان ماه مبارک رمضان مطرح شود اما اکنون در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تاکید کرد: نمایندگان در قبال مسائلی که به حیثیت آموزش وپرورش لطمه وارد کند، برخورد جدی خواهد داشت.

طبق دستور کار هفته جاری کمیسیون آموزش وپرورش، این کمیسیون از حمیدرضا حاجی‌بابابی وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سؤالات، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان و جواد جهانگیرزاده و نادر قاضی‌پور نمایندگان ارومیه دعوت به عمل آورده است.