تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

صیانت و رعایت اصول سازمانی رسالت اصلی فرماندهان

  • کد خبر : 81848
  • 17 دی 1394 - 17:32

فرمانده انتظامی استان رسالت اصلی فرماندهان را، صیانت و توجه به سلامت کارکنان دانست و بر رعایت اصول و رفتار سازمانی تاکیدکرد.

IMAGE11452169172186

 

به گزارش میرملاس: سردار “محمد قنبری” در مراسم ” تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کوهدشت” گفت: سرمایه اجتماعی هر سازمان، نیروی انسانی آن است و فرماندهان با نظارت و مراقبت از کارکنان می توانند از بروز آسیب ها در سازمان جلوگیری کنند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه شهرستان کوهدشت از امن ترین شهرهای لرستان است، به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: ملاک انتخابات قانون است و ما باید مقید به قانون باشیم و ان شاءالله با رصدی که اعضای شورای تامین استان در خصوص انتخابات داشتند، برگ زرینی دیگر به افتخارات استان اضافه می شود.

 

وی افزود: امنیت امروز کشور از برکت انقلاب و رهبری مدبرانه حضرت امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت، برکت خون شهدا و حضور مردم در صحنه های مختلف برای ما به دست آمده است.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه باید به روندی ادامه دهیم که بیشترین رضایت مندی را در سطح مردم داشته باشیم، گفت: بحث حقوق شهروندی باید همیشه مدنظر ما باشد و از هرگونه بی احترامی نسبت به مردم و شهروندان خارج از قوانین پرهیز کنیم.

 

قنبری با اشاره به صیانت و پیشگیری در نیروی انتظامی، اظهار داشت: با توسل به خودشناسی، عفت، ایمان و کرامت می توان گام های محکمی در مسیر صیانت و پیشگیری برداشت و در زندگی فردی و شغلی موفق و کارآمد بود.

 

وی ادامه داد: مهمترین عرصه صیانت از میهن اسلامی برقراری نظم و تامین امنیت عمومی، تقویت باورهای دینی- انقلابی و افزایش حس عزت طلبی در جامعه است.

 

قنبری ضمن تشکر و قدردانی از حاضران مراسم از زحمات سرهنگ “محمد صادق رستمی” فرمانده انتظامی سابق کوهدشت در طول سه سال گذشته تجلیل و سرهنگ “یاراله عبدی” را به عنوان فرمانده جدید شهرستان معرفی کرد.

 

در ادامه محمدی فرماندارشهرستان کوهدشت گفت: نیروی انتظامی با توجه به جایگاهی که در جامعه دارد به عنوان یکی از نهادها و ارکان حافظ امنیت است که در میان مردم محبوبیت پیدا کرده و از او یاد می کنند، که این نیرو زمینه رشد همه جانبه امنیت را دارد.

پایگاه خبری پلیس ایران

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.