تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

طلایی که بنا از لرستان گرفت !!

  • کد خبر : 8192
  • 25 مرداد 1391 - 22:20

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ محمد بنا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتخاب نابجای حبیب الله اخلاقی بجای طالب نعمت پور در وزن ۸۴ کلیوگرم فرنگی هم ایرانیان و هم لرستانی ها و هم طالب نعمت پور را از کسب افتخاری دیگر محروم کرد . در حالیکه طالب نعمت پور تمام […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ محمد بنا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی با انتخاب نابجای حبیب الله اخلاقی بجای طالب نعمت پور در وزن ۸۴ کلیوگرم فرنگی هم ایرانیان و هم لرستانی ها و هم طالب نعمت پور را از کسب افتخاری دیگر محروم کرد . در حالیکه طالب نعمت پور تمام مدعیان این وزن حاضر در المپیک را با نتایج خیره کننده در جام جهانی کشتی فرنگی که دو ماه قبل از المپیک برگزار شد شکست داده بود محمد بنا با تصمیمی نادرست و سفارش شده نعمت پور را از فهرست تیم ملی خط زد تا مدال قطعی المپیک را نه تنها از او  و مردم لرستان بلکه از تمام ملت ایران بگیرد .اگرچه کارنامه تیم کشتی فرنگی و محمد بنا مثبت و قابل تحسین بود اما می توانست با مدال طلای طالب نعمت پور درخشنده تر باشد و کشورمان نیز در رتبه بندی نهایی بالاتر بنشیند ….

امید که دیگر شاهد چنین جفا هایی در حق ورزشکاران مناطق محروم نباشیم و امید که مسئولین ورزشی استان لرستان کمی جدی تر در احقاق حق جوانان این دیار پافشاری کنند.

 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8192

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 37در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۳۶
  1. دروود بر شما
    خواهش می کنم اینقد نگویید حق ما لرستانی ها را خوردند، این ماییم که اجازه می دهیم حقمان پایمال شود، این ماییم که از رابطه ها و ضوابط سر در نمی آوریم…
    وقتی حق غلام محمدی را زیر پا گذاشتند مشخص است که حق پهلوان ارزنده لرستان طالب نعمت پور نیز نادیده گرفته خواهد شد، به سادگی یک آب خوردن!
    هرگز یادمان نمی رود زمانی که ابراهیم میرزاپور سنگربان تیم ملی فوتبال بود چقدر بر علیه ایشان جوسازی می شد ، دوست نداشتند یک لر درون دراوزه تیم ملی باشد!
    ببینید چقدر دردناک است که چگونه خود ما با سنگ پرانی در استادیومهای فوتبال در بازیهای گهر جلوی چشم میلیونها بیننده فرهنگ چند هزار ساله لرستان را زیر سوال می بریم!
    ببینیدچگونه مسئولان برش ندارند!
    آنها مار را ساده می انگارند و قانع پس حقمان است!
    از ماست که برماست!

      • البته میرزاپور گند های زیادی هم زد. نگاهی به سابقه اش در دروازه تیم ملی بیندازید

        • دوست جان
          آقای میرزاپور یکی از بهترین دروازه بانهای تاریخ ایرانه، بازیهای درخشانش در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی مقابل تیمهای بزرگی مثل ایرلند جنوبی، پرتغال، مکزیک و… فراموش نمیشه، گرچه اشتباهاتی هم داشتند ولی جای اینکه بعد از هر اشتباه بهش روحیه داده بشه بر عکش علیه ایشون جبه ایجاد می کردند…
          شما وقتی در جمعی باشید که همه از دوستانتان هستند وقتی خطایی از شما سر بزند دوستانتان سعی می کنند خطای شمارو بپوشونند اما اگر در جمعی که هستید غریبه باشید احتمالا یک خطای شما بهانه خوبی خواهد بود که ترد بشید تا یکی از خودشان را میدان دهند…
          دوست عزیز ، اگر ما از ورزشکارانمان، هنرمندانمان، نخبه های علمی مان دفاع نکنیم هیچ کس از ما پشتیبانی نخواهد کرد و باید بنشینیم و گزارشگر بفرمایند آفرین پلنگ جویبار، مرحبا دلاور شیراز و …
          ما همه ایرانی هستیم و افتخار می کنیم که هر کسی از هر جایی هست افتخار آفرینی کند ولی چرا اجازه نمی دهند ما برای کشورمان غرورآفرین باشیم؟!

    • کاملاً با نظرتون موافقم… جایی که هر کس به فکر منافع زودگذر و شخصی خودش باشه معلومه سرنوشت قهرمانش همین میشه… مسلماً خیلیها در استان دوست نداشتن طالب نعمت پور قهرمان بشه! برای همین اونو تنها گذاشتند همونطور که الان تنهاست.

  2. کاری که از این اقدام بنا بدتر بود سکوت کامل رسانه های محلی و ملی و مدیران و حتی ورزشکاران و دوستداران ورزش لرستان بود که این فرصت طلایی را آقای بنا از ایشان گرفت

  3. درود و سلام بر مردم غیور کوهدشت که این روزها خونشان در رگ غیرتشان به جوش امده است که باز هم و باز هم و باز هم حق خوری و ناعدالتی .در کشوری زندگی میکنیم که همه بخاطر ظلم های که می شد انقلاب کردیم بخاطر بدست اوردن و به کرسی نشاندن عدالت و حق را به سر جای خود نشاندن اری امروز باید ما مردم لک زبان کوهدشت این ناحقی که علتش محرومیت است و این یک نوع بد فرهنگی است که هرکی بند (پ)ان قوی است شایسته تر است و نه هر که شایسه تر است لایق تر است پس مردم کوهدشت صدای مظلومیت طالب عزیز و دوست داشتنی و کسی که ما را سر بلند کرده است باید این صدا را به گوش مسولین و مردم برسانیم تا دیگر این فرهنگ شود در ایران کسی حق کسی را نخورددرست است اقای بنا در المپیک درخشید اما ناحقی که در حق طالب کرد هیچ وقت از یاد ها نمی رود مگر طالب چند سال می تواند در اوج باشد خلاصه من بعنوان یک دانشجو مسلمان ایرانی این پیشنهاد را دارم که ۱۴۰۰سال پیش در اسلام اورده شده است عدالت عدالت عدالت پس ای ایران اسلامی لطفا عدالتت کو .اقای بنا چگونه شب می توانی راحت بخوابی در صورتی که حق مردمان ایران ۴ طلا بود ولی چه شد با حذف پهلوان ثابت شده ای لرستانی ۳ طلا شد و چنین فکر کرد طالب نسبت به شما
    ما ز یاران چشم یاری داشتیم ولی خود غلط بود انچه میپنداشتیم

  4. با عرض سلام خدمت جناب آقای ابراهیمی عزیز و همه‌ی همشهریان محترم. طی چند وقت گذشته در فضاهای مطبوعاتی و اجتماعی مختلف از ضایع شدن حق طالب نعمت پور مطلب‌ها بسیار خواندیم و شنیدیم امّا در نوشته‌های شما نکاتی هست که به زعم بنده در آنها چاشنی احساسات به چشم میخورد. لیاقت‌، دلاوری‌ها و افتخارات دوست و همشهری عزیزمان طالب نعمت پور بر کسی پوشیده نیست امّا چند نکته در رابطه با نوشته‌ی شما قابل ذکر است. اوّل اینکه شما طالب نعمت پور را مدال طلای حتمی المپیک پنداشته‌اید در حالی که ممکن بود حتی با حضور طالب مانند دو طلای سال ۲۰۱۱ (تقوی و یزدانی) در این وزن تیم ما به هیچ مدالی دست پیدا نمی‌کرد. نکته‌ی دوّم آوردن عنوان “سفارش شده” برای تصمیم به اصطلاح شما “نادرست” محمّد بنا است که بهتر بود برای ادعای خود ادله‌ای ارائه می‌کردید. شاید هیچ کسی نپذیرد که مرد خاص کشتی جهان به راحتی آبرو و زحمات چندین ساله‌ی خود را در گرو یک سفارش قرار داده و به قول شما داشتن طلای مسلّم المپیک را نادیده بگیرد. سوّم در جای دیگری از نوشته‌ی خود به جفای در حق ورزشکاران مناطق محروم اشاره کرده‌اید که با یک بررسی ساده می‌توان دید که تمام اعضای تیم کشتی فرنگی ایران از جمله “سعید عبدولی” و خود “حبیب اله اخلاقی” از بچه‌های مناطق محرومند. و در آخر جناب آقای ابراهیمی، استاد عزیز تنها انتظاری که من نوعی به عنوان فرزند این دیار از شما که شخصیتی هنرمند و الگو در این منطقه هستید دارم این است که به تصمیمات بهترین سرمربی جهان و خبره در این امر احترام بگذاریم و از اظهار نظرهای غیر تخصصی خود را برحذر داریم و هرچه بیشتر برای جا افتادن این فرهنگ بکوشیم. با تشکر موفق باشید.

    • موافقم. درود بر شما. متاسفانه نویسنده این نوشتار کوتاه ظاهرا احساساتش بر عقل و فکرش غلبه کرده که البته دلیلی جز حس وطن خواهی و دوست داشتن شهر کوهدشت نیست. ولی در هر حال نباید احساسات بر تعقل چیره شود.

    • آقای رستمی امرائی
      وقتی تکواندو نتیجه نگرفت همه علیه فدراسیون تکواندو جبه گرفتند ، از عادل فردوسی پور گرفته تا بیشتر رسانه ها، اما چرا وقتی کشتی آزاد که مدتهاست مورد توجه هست نتیجه ای نا کارآمد گرفت کسی نامی از غلامرضامحمدی نیاورد؟
      بخاطر اینکه مگر کسی جرات می کند رو حرف آقایان خادم حرفی بزند؟!
      چه احساساتی برادر من؟!
      اینکه تیم بنا سه طلا آورده دلیل بر این نیست که بگوییم، خوب بنا داناست پس اگر نعمت پور همراه نبرده درست عمل کرده!!
      هر کسی که سر سوزن از کشتی سر در بیاورد می داند که طالب پور از سوریان و دیگران هم شانس بیشتری برای مدال داشت!!

      • جناب از ماست که برماست
        بنده نه تنها در کشتی بلکه در هیچ رشته ورزشی کارشناش نیستم و قصد بحث کارشناسی ندارم ودر کل حرف منم اینه که ما باید یاد بگیریم بحث های کاشناسی و تخصصی رو بزاریم به عهده کاردانان اون زمینه.
        ولی لازم به ذکر هم هست که مقایسه کشتی آزاد و تکواندو قیاس مع الفارق و من شباهتی بین شرایط این دو رشته در المپیک ندیدم،واینکه مبارزات زیبا جنگنده ،قرعه های سخت ،آسیب دیدن رضا یزدانی و باز با این حال یکی از بهترین نتایج المپیک کشتی آزاد(یک نقره و دو برنز) ورضایت مردم با نبردهای نا امید کننده تیم تکواندو شباهتی باهم ندارن!!
        واگر بنا تیم بدون مدال چندین وچند دوره گذشته المپیک رو میاره و با حذف نا عادلانه عبدولی بازهم صاحب ۳طلا میکنه،نتیجه ای که تاریخ ورزش ایران در هیچ رشته ای نداشته کارشناس نیست،پس کی کارشناسه؟!!!
        بهتر نیست یکم عادل و واقع بین باشیم؟!!

        • آقای رستمی امرائی
          منظور بنده شکل و ظاهر مسابقه کشتی و تکواندو نبود، منظور روابط مافیاییست، از طرفی عملکرد تیم تکواندو را زیر سوال می برند اما از طرفی کسی جرات نمی کند از تیم کشتی آزاد ایرادی بگیرد!
          عملکرد کشتی آزاد متوسط بود!
          عملکرد آقای بنا در مورد نعمت پور بی شک اشتباه بود مگر در صورتی که دلیل موجهی برای همراه نبردن نعمت پور داشته باشند!
          کسی را می شناسم در مسابقات انتخابی کشوری قهرمان کشتی شدند، بعد از مسابقات گفتن شما بروید ما برای اردوی مسابقات کشوری خبرتان می کنیم، چند ماه بعد متوجه شد بدون اینکه به ایشان اطلاع بدهند مسابقات کشوری برگزار شده و اشخاص دیگری را جایگزین این شخص کرده بودند!!!
          سوال من کشور ایران نیست!!
          بحث عدالت است!
          شما یک سال برای کنکور زحمت می کشید، آیا دوست دارید بعد از اینکه امتحان دادید و قبول شدید به شما بگویند خوب اجازه بدهید کس دیگری جای شما بفرستیم دانشگاه چون احتمالا عملکرد ایشان از شما بهتر خواهد بود…
          حتی اگر اون شخص از شما بهتر باشد دلیل بر این نیست حق شما پایمال شود!
          عدالت…!

        • باسلام
          منم به عنوان فرزندی ازین خاکه مبارکه کوهدشت و رومشکان به حضورتون عارضم که چرا ازین دید
          به این قضیه نگاه نمیشه که شاید ابهت و افتخاره جناب نعمت پور با رفتن و مثله تکواندو شدنه بقیه
          زیر سوال میرفت!!!?
          شاید نرفتن بهتر از رفتنه برا ایشنون!نه?
          بیایید به نظرهای هم احترام بزاریم و در مورد
          مسایل فنی که اطلاغات نداریم فراساس
          احساسات(هرچند پاک و وطن خواهانه)قضاوت نکنیم…

    • جناب رستمی امرایی
      با تشکر از شما ..می خواستم بدونم این همه که از زبان “ابراهیمی” بیان کردین کجای کامنت ۲ خطی ایشون هستش؟؟؟؟شما اصل خبر رو احتمالا اشتباه خوندید؟؟؟؟؟؟به نظر میرسه اصلا نخواستین به خبر،نویسنده،ضرورت نگارش خبر و خیلی چیزهای دیگر توجه کنید وگر نه اینهمه نقل قول رو بدون اینکه توجهی به خبر داشته باشید به اشخاصی که کامنت ها رو میزارن نسبت میدید؟؟؟؟

      خدمت جناب آقای ابراهیمی…در نوشته‌های شما نکاتی هست….امّا چند نکته در رابطه با نوشته‌ی شما قابل ذکر است…..آوردن عنوان “سفارش شده” برای تصمیم به اصطلاح شما “نادرست” محمّد بنا…به قول شما داشتن …..و در آخر جناب آقای ابراهیمی،…احترام بگذاریم و از اظهار نظرهای غیر تخصصی خود را برحذر داریم…

      • جناب آقای ضرونی
        بر مبنای این اطلاعات و نوشته هایی که در این صفحه از سایت میرملاس دیده میشه، کاملاً حق با شماست. بنده هم اصل خبر رو کاملاً خوندم و از ضرورت اونهم اطلاع دارم و یک ضرورتی که شما هم باید بدونید اینه که اصل خبر به قلم آقای ابراهیمی نوشته شده و ایشون این متن رو در “فیس بوک” هم در پیج خود و هم در پیج گروه “کوهدشتی ها” با ذکر منبع قرار دادند که من فکر میکنم شما از این جریان بی اطلاعید! و گرنه اظهرمن الشمسه که نه فقط من که هیچ کس دیگری نمی تونه از روی “دو خط کامنت” به قول شما اینهمه مطلب استخراج کنه! به هر صورت بنده دغدغه های خودم رو بیان کردم و لازمه بدونید که بنده برای شخصیت آقای ابراهیمی احترام خاصی قائل ام. پیروز باشید

    • جناب امرایی عزیز نگاهی به کارنامه طالب نعمت پور در دوماه قبل از المپیک که در روسیه تمامی حاضرین درهمین المپیک را با نتایج خوب برد دلیل بر آماده تر بودن او از اخلاقی است دقیقا فردی که اخلاقی نتیجه را به او واگذار کرد آنهم به آن شکل کاملا ضعیف دو ماه قبل از المپیک در روسیه در برابر طالب هیچ حرفی برای گفتن نداشت و با فاصله زیاد مغلوب شد …. دوست عزیز بحث ناداوری و مصدومیت جداست اما بنا به نتایج حاصله طالب نعمت پور کاملا از اخلاقی آماده تر بود . نعمت پور در روسیه پنج مدعی المپیک را که هر پنج نفر قهرمانان وزن ۸۴ جهانی بودند را شکست داد آیا دلیلی با لاتر از این برای نشان دادن آمادگی …. آیا شما کشتی اخلاقی را دیدی که چطور برید و نتونست کشتی بگیره فکر کنم اگه اون کشتی رو می دیدی متوجه عرض بنده می شدی ضمن اینکه در اعمال نفوذ برخی مربیان در ترجیح دادن اخلاقی به نعمت پور شک نکن این موضوع واقعا اتفاق افتاده کاش خود نعمت پور شرح کامل ماجرا را کامنت کنند که البته بنده کاملا از آن مطلع هستم و باور بفرما بی دلیل نمی گم …موفق باشید

  5. طالب نعمت پور کشتی گیر خوبی است و امیدوارم سالها برای ایران وکوهدشت محروم افتخار کسب کند . ولی خوب است کمی هم واقع بین باشیم . وقتی که اقای بنا ایشان را به اردوی تیم ملی دعوت می کند حتمن می داند که او لیاقت اعزام به المپیک را دارد اما خوب متأسفانه خود طالب در مسابقات انتخابی المپیک آمادگی چندانی نداشت و امتیازات لازم را کسب نکرد . کجای این کار حق کشی است ؟ چرا به خاطر علاقمندی به زادگاهمان گاه عالم و آدم را بدهکار خود می دانیم ؟ بابا وطن پرستی خوب است اما کمی حق بین بودن هم بد نیست .

    • در انتخابی بار دوم اگر اشتباه نکنم توانست سهمیه بگیرید؟!

    • دوست عزیز کوهدشتی دور افتاده جالبه که بدونید خود آقای بنا در روزهای نزدیک به المپیک متوجه اشتباهش در جایگزینی اخلاقی بجای نعمت پور شد و بواسطه یکی از مربیان با او مذاکره کرد اما رفتار آزار دهنده بنا باعث شد که نعمت پور این دعوت را قبول نکنه و اگه مطلع باشید ایشان اردو را بخاطر این شیوه برخورد تبعیض آمیز ترک کرد

  6. یعنی شما میفرمایید آقای بنا بدون گذاشتن کشتی انتخابی طالب را حذف کرده است؟

    • البته این حرکت اقای نعمت پور ممکن است در اینده برای ایشان مشکلاتی را ایجاد کنه وبه نظر من درست نبود اردوی تیم ملی رو ترک کنه

  7. من وقتی کشتی حبیب الله اخلاقی را دیدم واقعا برای طالب نعمت پور بغضم گرفت …..

  8. با تمام احترامی که برای آقای طالب نعمت پور قائلم و ضمن وقوف به توانایی های کتمان ناپذیر این کشتی گیر باید عرض کنم که آقای بنا نه مربی ای هستند که حق کسی را پایمال کنند و نه انسانی سفارش پذیر می باشند.دوستان عزیز بنا مربی هستند خاص و با سبک منحصر به فرد خودش. بنا از روز اولی که مربی تیم ملی فرنگی شدند بدون انجام مبارزه انتخابی کشتی گیران تیم ملی را انتخاب نمودند و در غالب اوقات هم از این انتخاب ها سربلند بیرون آمدند،او در بدو امر حمید سوریان را به جای رنگرزی انتخاب کرد که هم قهرمانی جهان در کارنامه داشت هم نایب قهرمانی و به عنوان نابغه ی کشتی فرنگی انتخاب شده بود که همه به این انتخاب نقد وارد می دانستند ولی دیدیم که سوریان با جواب منتقدان را داد و خود رنگرز هم بنا و سوریان را تحسین کرد.بنا حق هیچ کشتی گیری را پایمال نمی کند،او همه ی مستعدان و برترین های هر وزن را دعوت می کند و در یک اردوی دراز مدت هم از لحاظ رحی روانی و هم از لحاظ شرایط جسمانی افراد را می سنجد و در نهایت دست به انتخابمی زند و حال ممکن است در انتخاب هایی هم اشتباه داشته باشد(مثل انتخاب حبیب اله اخلاقی که البته ما هم از شرایط درون اردویی و رفتارهای کشتی کیران این وزن بی اطلاعیم)ولی این دلیل نمی شود ما ناجوانمردانه به این چهره ی ملی که تمام زندگیش را وقف کشتی کرده و بیشتر کشورهای صاحب کشتی دنبال اویند و او به عشق وطن و مردم پاسخ منفی می دهد،حمله کنیم و او را سفارش پذیر بدانیم.او حتی از گرفتن نشان افتخار توسط دولت خودداری نمود و گفت نشانش را از مردم گرفته تا خود را وامدار مسولی نکند و بالطبع از سفارش پذیری خود را برهاند.البته آقای بنا نیاز به دفاع ندارد و کارنامه و منش او بزرگترین مدافع وی هستش.این چند سطر را به همشهریان عزیزم گفتم که تعصب و احساسات را مبنای قضاوت قرار ندهیم که تمام بدبختی های ما از همین تعصب و احساسات و گریز از عقلانیت ورزی ست. دوستان محترم ،من هم اعتقاد دارم طالب نعمت پور از اخلاقی سرتر است و شاید در المپیک مدال می آورد به نظرم بهتر است بصورت علمی دنبال واکاوی و خط خوردن این قهرمان شهرمان باشیم تا دگر باره این چنین اتفاقات ناگواری را شاهد نباشیم.

    • شانس نعمت پور از همه برای کسب مدال بیشتر بود و فقط خود نعمت پور باید اعلام کند که بنا درست تصمیم گرفته، به هر دلیلی ، جسمی و یا روحی طالب پور آماده نبوده ، وگرنه هیچ دلیل دیگه ای قابل باور نیست…

    • جناب غضنفری شما خیلی عزیز و محترمی کاش پای صحبت طالب نعمت پور هم می نشستی …. اینکه ایشان الان سکوت کرده اولا بخاطر روحیه ی جوانمردیشه دوم اینکه هنوز تیم ملی دست بناست و بهر حال رعایت ملاحظاتی واجبه

  9. هرچه بود وشد گذشت ولی شک نکنید اگه طالب میرفت روی سکود المپیک میرفت بهر حال برای این قهرمان ارزنده شهرمان ارزوی موفقیت میکنیم.

  10. همه دوستان به نوعی راست میگن باید کارشناسی شود تمام نظرات

  11. مطمن بودم که کشتی آزاد نتیجه نمی گیرد چون آقای خادم برای مطرح شدن وشرکت در انتخابات آتی آمده بود به راحتی محمدی راکنار گذاشت وصدای کسی درنیامد . بنا هرچند نتایج درخشانی بدست آورد ولی می توانست باوجود نعمت پور نتایج به مراتب بهتری بدست بیاورد متاسفانه هیج مسول یا روزنامه ای اعتراض نکرد وحساسیتی نشان نداد حتی نمایندگان محترم استان مامشغول چیزهای شدیم که به صلاح آیند لرستان بزرگ نیست …

  12. موافق همشهری هستم

  13. همه ی ما میدونیم که لرستان سرزمین قهرمان پروری ست…
    ولی چشم ندارن پیروزی قوم لر رو ببینن.شکست تیم کهکشانی پرسپولیس رو در مقابل گهر زاگرس ببینن و اون ناداوری رو در حق تیم خوب استانمون کردن که با وجود محرومیت ها انصافا خوش درخشید.

    (راستی یه سوال برام پیش اومده و اینکه مگه عبدولی ها،اصل ونسبشون به کوهدشت نمی رسه؟!!!
    پس چرا سعید عبدولی رو خوزستانی معرفی کردن؟!!! شاید من اشتباه می کنم!)

  14. خانم شفیعی

    همونطوریکه خودتون اشاره کردید طایفه بزرگ عبدولی اصالتا کوهدشتی هستن ولی درمیان هر خانواده ای و قوم وقبیله ای هجرت وکوچ کردن مرسوم بوده وهست . پدر سعید عبدولی قبل از تولد سعید به شهر اندیمشک رفته و این دلاور کشتی المپیک که مایه افتخار تمامی ملت ایران است در اندیمشک متولد شده ودر آن دیار که زادگاه ایشان است رشدونمو پیدا کرده .

  15. دوستان عزیز ما در گذشته نه چندان دور ورزشکاران و قهرمانان خو ب و بنامی در کوهدشت داشتیم که هر کدام به نوعی از ورزش ملی محو شدند از قبیل آقای محمد سلیمانی در والیبال -مرحوم سجاد شهبازی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی و خیلیهای دیگه ولی سوال اینجاست در حالیکه همگی در اوج آمادگی بودند چه شد و کجا رفتند؟

  16. ارادت خدمت پهلوان طالب نعمت پور ،همه ما شاهد افتخارات شما بودیم و سوابق درخشان شما بر کسی پوشیده نیست گذشته ها را فراموش کن و باز هم برای ما افتخار آفرینی کن چرا که برای رسیدن هدف نهایی مشکلات از این شکل زیاد است ( شکست پل پیروزی است)

  17. ماشالله ملت آنلاین کوهدشتی هم زیاد شدند ها
    ایشالا این گفتمان ها در فضای مجازی برکات زیادی کوهدشت دارد
    فقط دوستان سعی کنند رعایت ادب و اخلاق رو بکنند…

  18. دم همه ورزشکاران گرم

  19. زمانیکه مالرستانیهاآنلاین بودیم توتون پیازبودی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.