تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

صدور ۱۷ هزار ویزا برای زائران لرستانی عتبات عالیات

  • کد خبر : 81925
  • 20 دی 1394 - 13:25

مدیر حج و زیارت لرستان از صدور حدود ۱۷ هزار ویزا برای زائران لرستانی عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد.

1674817

 

به گزارش میرملاس: به نقل از مهر محمد خسروی ظهر یکشنبه در جلسه تقدیر از ستاد اربعین استان با اشاره به اینکه ستاد اربعین استان در ایام اربعین مانند نگینی زیبا درخشید اظهار داشت: خدماتی که امسال از سوی ستاد اربعین استان به زوار امام حسین (ع) صورت گرفت بسیار بهتر از سال گذشته بود ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی پایانه های استان های دیگر به علت ایجاد بی نظمی دو روزه در امر انتقال زوار عنوان کرد: پایانه لرستان جور بی تدبیری و ناهماهنگی برخی پایانه های مستقر در مرز مهران را کشید.

خسروی به صدور حدود ۱۷ هزار ویزا برای زائران لرستانی عتبات عالیات در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: حتی برای افرادی که بعد از اتمام مهلت مقرر از سوی عراق برای ورود به این کشور درخواست ویزا داشتند ویزا صادر کردیم و اجازه ندادیم هیچ زائری بدون مشرف شدن به عتبات عالیات از مرز برگشت داده شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین برای افرادی که به صورت قانونی ویزا دریافت کرده بودند هیچ اتفاقی نیفتاد بیان داشت: در پیاده روی اربعین حسینی (ع) بیش از ۲۰ میلیون زائر شرکت کردند و برای هیچ فردی اتفاقی رخ نداد.

خسروی یادآور شد: این در حالی است که در حج تمتع امسال که تنها سه میلیون نفر حضور داشتند بر اثر بی کفایتی و سوء مدیریت آل سعود بسیاری از زوار جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لعنت خدا بر آل سعود….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.