تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

اجازه نمی‎دهیم فعالیت‎های انتخاباتی امنیت لرستان را خدشه‎دار کند

  • کد خبر : 81929
  • 20 دی 1394 - 13:34

به گزارش میرملاس: جعفر بدری در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان، افزود: با توجه به تنش‎های موجود در همسایگان ایران وجود امنیت در ایران اسلامی خود برکتی است غیرقابل وصف و باید شکرگزار باشیم، چراکه امنیت بزرگترین نعمت است که خداوند به مملکت ایران عنایت داشته است و باید قدر آن‎را بدانیم.   وی اظهار […]

n00508877-b

به گزارش میرملاس: جعفر بدری در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان، افزود: با توجه به تنش‎های موجود در همسایگان ایران وجود امنیت در ایران اسلامی خود برکتی است غیرقابل وصف و باید شکرگزار باشیم، چراکه امنیت بزرگترین نعمت است که خداوند به مملکت ایران عنایت داشته است و باید قدر آن‎را بدانیم.

 

وی اظهار کرد: یکسری کشورها از لحاظ سیاسی دچار سردرگمی شده‎اند اما متأسفانه، امروزه عربستان یک نقش سیاسی منفی را بازی می‎کند و با سیاست، شیعه ستیزی نابخردانه‎ای را در یمن، سوریه، عراق و در جاهای مختلف دیگر به‎طور مستقیم و غیرمستقیم ‌مورد هجمه قرار داده است.

 

رئیس کل دادگستری لرستان در خصوص انتخابات، تصریح کرد: مسئله انتخابات در فضای بین‎المللی کنونی بسیار مهم و حساس است و باید مردم به این قضیه واقف باشند که شرکت در انتخابات هم یک تکلیف شرعی و هم یک وظیفه ملی و هم یک حق غیرقابل انتقال است.

 

بدری خطاب به مجریان انتخابات، اضافه کرد: حسب دستور مقام معظم رهبری باید از آراء مردم صیانت شود، آرای مردم امانتی است که همواره به‎درستی حفاظت شده است، نظارت دقیق و علمی شالوده هیات‎های نظارت بر انتخابات است و منافع عمومی مردم بر منافع حزب‎ها و جریان‎های سیاسی ارجحیت دارد، دموکراسی با عملکرد مطلوب در صیانت از آرای مردم تحقق می‎یابد.

 

وی بیان کرد: اعتماد مردم بالاترین افتخار برای مسئولین و صداقت با مردم یعنی صداقت با دین و شریعت، سلامت انتخابات با همکاری بین تمامی دستگاه‎های انتظامی، امنیتی، قضایی و غیره تضمین می‎شود و امیدواریم حضور با شور و شعور مردم و انسجام حداکثری در پای صندق‎های رأی نقطه قوتی باشد برای ارزش‎های والای نظام مقدس اسلامی و پاسداشت خون‎های گرانقدر شهدا و ایثارگران، قطعا‌ اجازه نمی‎دهیم فعالیت‎های انتخاباتی جریان‎های سیاسی امنیت استان را خدشه‎دار کند.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به محرومیت استان لرستان، افزود: لرستان به عنوانی استانی ولایت‎مدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه همواره پشتیبان واقعی تمامیت ارضی کشور بوده است و در عرصه‎های سیاسی همچون انتخابات دارای بالاترین حد مشارکت عمومی است، بنابراین مسئولان کشور و استان آگاه باشند و اجازه ندهند با سوء مدیریت، جوانان متعهد و متخصص این استان در مرداب بیکاری دست و پا بزنند، اعتبار لرستان در دوران‎های سرنوشت‎ساز نظام اسلامی دارای صبغه درخشان و پر افتخاری است و دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‎های مردمان لرستان را هرگز فراموش نخواهد کرد.

 

بدری ایجاد کمیته حمایت از سرمایه‎گذاری قضایی را مهم ارزیابی کرد و گفت:‌ با دعوت از سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی جوانان غیور این استان باید در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرند و در چنین فضایی است که   شایستگی تجلی می‎یابد، لرستان با همت مسئولان و بسترسازی‎های مناسب می‎تواند قطب گردشگری، ژئوتوریسم، کشاورزی، صنعت و خدمات باشد.

‌ایسنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.