تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

پایان اختلاف دو طایفه و نجات قاتل از پای چوبه دار در بخش گراب شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 81935
  • 20 دی 1394 - 14:51

فرمانده انتظامی کوهدشت از پایان اختلاف شش ساله بین دو طایفه که منجر به صلح و سازش شد خبر داد.

download (1)

 

به گزارش میرملاس :به نقل از مهر سرهنگ یاراله عبدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو طایفه در شهرستان کوهدشت که در سال ۸۹ بین آنها درگیری و نزاع منجر به قتل روی داده بود، روز گذشته در روستای «زوله سرطرحان» از توابع شهر گراب این شهرستان با حضور بزرگان، ریش سفیدان و نیروهای انتظامی به صلح و سازش انجامید.  وی خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات قانونی و سیر مراحل قضایی پرونده با وساطت سه ماهه ریش سفیدان و رئیس پلیس پیشگیری این فرمانده کوهدشت رضایت اولیای دم مقتول اخذ و در نهایت منجر به صلح و سازش بین این دو  طایفه شد.  فرمانده انتظامی کوهدشت افزود: اهالی بخش طرحان از این عمل خداپسندانه ابراز رضایت و خرسندی کرده و از تلاش مسئولان دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری نظم و امنیت منطقه در طول این مدت قدردانی کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. نیروی انتظامی تشکر، تشکر
    همچنین تشکر از ریش سفیدان و بزرگان طرهان

  2. در عصر پسامدرنیسم؛ ریش سفیدان، طایفه، چوبه دار… کلیدواژه های نومیدی!

  3. خدا خیرتان دهد

  4. درود خدا بر طایفه بزرگ گراوند

  5. الحمدلله

  6. از جناب سرهنگ تیمور گراوند ریس پلیس پیشگیری که با تلاش های شبانه روزی موجبات این صلج و سازش را فراهم نمودن قدردانی میکنیم

  7. درود خدا بر ریش سفیدان وهمچنین سرهنگ گراوند که متولی این امر خیر بوده اند .خدا کند دیگه تو شهرستانمون شاهد قتل ودرگیری نباشیم .

  8. لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست ,

  9. با احترام برای کلیه ی نظرات، البته اگه قصاص صورت بگیره، تأثیرگذاری فرهنگی بیشتری دارد. و افراد بی منطق و قانون شکن بهتر حرمت برای قانون و حقوق شهروندی قائلند. افراد شرور به امید همین ریش سفیدان و بزرگان محلی ادب نخواهند شد. کما فی سابق بر تعداد شرارتهای این شهرستان افزوده می شود.

  10. با تشکر وقدردانی از تمام عوامل اجرایی که در این امر خیر زحمت کشیدند .الخصوص خانواده فوت شده.امیدواریم دیگرشاهد هیچ گونه درگیری دراین منطقه بزرگ نباشیم.

  11. اجرشون با خدا

  12. شکر وسپاس خدایی را که به انسان قدرت بخشش, سخاوت, محبت و وفای به عهد رابخشید , تا بتوانیم با این اوصافی که خداوند منان به مابخشیده دراین چنین مرحله ای از آزمایش الهی سربلند بیرون بیاییم, چرا که آنگونه که خداوند متعال فرموده :آنچنان لذتی دربخشش وگذشت وایثار هست که درقصاص نیست. وضمن تشکر فراوان ازخانواده مقتول چرا که با چنین فداکاری وگذشت وبخششی به این جوان عمر دوباره ای را به او بخشیدند.وضمن تشکر فراوان از بزرگان و ریش سفیدان وسایر عوامل اجرایی که در این امر خیر زحمت کشیدند.امیدوارم که دیگر شاهد هیچ گونه مشکلاتی از این قبیل مشکلات در شهرستان کوهدشت و روستاهایی همجوار نباشیم .

  13. درود خدا بر طا یفه بسیار بزرگ آدینه وند

  14. با سلام .
    از تمام عزیزانی که موجب این امر و بخشش بزرگ شدن تشکر میکنم و همچنین از سبز پوشان همیشه در صحنه نیروی انتظامی به خصوص سرهنگ تیمور گراوند که زحمت زیاد در این مورد کشیدن تشکر و قدردانی میکنم خداوند همیشه یار و نگهدارتان باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.