- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرمانداردلفان :استفاده از امکانات اداری درتبلیغات انتخابات ممنوع است

81914358-70435306

 

 

فرماندار شهرستان دلفان گفت: استفاده از امکانات دولتی و تجهیزات اداری و اموال متعلق به بیت المال برای تبلیغات نامزدها ممنوع است .

جعفر طولابی روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود : مدیران دستگاه های دولتی بایستی قانون و مقررات را در این زمینه رعایت کنند و اجازه نخواهیم داد که مدیری بخواهد از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها و یا گروه خاصی استفاده نماید.
وی اظهار داشت: مسئولان اداری بایستی به گونه ای برنامه ریزی نمایند که شائبه جانبداری و تبلیغ بر علیه یا به نفع فرد یا گروه خاصی از آنان در افکار عمومی ایجاد نشود .
طولابی بیان داشت: مدیران دستگاه های دولتی همچنین بایستی بر عملکرد کارمندان نیز نظارت کامل داشته باشند و اجازه ندهند ادارات به محل تبلیغ یا علیه نامزدهای انتخاباتی تبدیل شود .
وی افزود: در صورت مشاهده در راستای سالم سازی و سلامت انتخابات با متخلفان با همکاری دستگاه قضایی بر طبق قانون برخورد خواهیم کرد .
وی بیان داشت: انتخابات یک بحث حیثیتی و ملی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سیاست دولت برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه با شرکت تمام گروه های سیاسی است .
وی اظهار داشت : ایجاد بستر آرام و بدور از تنش و جلب اعتماد مردم به مسئولان و مجریان انتخابات و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم از مهمترین سیاست های مدیریت ارشد شهرستان دلفان برای برگزاری این انتخابات است .
شهرستان های دلفان وسلسله با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند که این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است. 
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفتم اسفندماه درسراسر کشور برگزار شود. 
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۴۴۴ روستا درشمال غربی استان لرستان واقع شده است .