تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

کاشت بلوط به توسعه محیط زیست کمک می کند

  • کد خبر : 81963
  • 20 دی 1394 - 21:27

پدر بلوط لرستان گفت: کاشت بلوط و درختان مثمر می تواند به توسعه محیط زیست کمک کند.

81914777-70435964

 

به گزارش میرملاس:مظفر افشار در جریان دیدار کارکنان ومدیر عامل شرکت آبفار لرستان از گلخانه شخصی وی در خرم آباد افزود: محیط زیست و طبیعت امروز به عنوان یک امانت الهی در اختیار مردم است و باید این امانت به آیندگان تحویل داده شود.
وی اضافه کرد: استفاده از مواد بازیافتی و دورریختنی در کنار کاشت درختان و بخصوص بلوط می تواند به عنوان یک اقدام مهم محسوب شود.
وی تصریح کرد: کاشت بلوط به عنوان یک درخت پایدار در مقابل شرایط محیطی می تواند در توسعه و حفاظت از محیط زیست موثر باشد و همه مردم لرستان باید در این راستا به کاشت درختان مختلف و بخصوص بلوط بپردازند.
در این دیدار مدیر عامل شرکت شرکت آبفار لرستان نیز گفت: حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه انسانی در همه جوامع مورد تمجید و تکریم است.
علیرضا کاکاوند افزود: تلاش برای توسعه و حفاظت از محیط زیست می تواند در حراست از این نعمت خدادادی و همچنین تلاش در راستای مبارزه با خشکسالی بسیار مهم باشد.
وی اضافه کرد: اقدامات مهم مهندس افشار در راستای توسعه حفاظت محیط زیست می تواند به عنوان یک درس بزرگ برای جامعه بشری محسوب شود.
مظفر افشار پدر بلوط لرستان، بیش از نیمی از عمر خود را در حوزه حفاظت از محیط زیست و غرس درختان و انهال بلوط پرداخته و در گلخانه شخصی خود به کاشت و پرورش نهال بلوط در بطری و مواد بازیافتی و دورریختنی می پردازد.

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۸
  1. خدا وکیلی اگه راست میگید طرفدار محیط زیست هستید دوتا مامور بزارید سه راهی زانگونه جلوی تخریب جنگل سی چل را بگیرید . برید نگاه کنید همین که یه خورده هوا تاریک میشه بیست تا تراکتور و نیسان چوب از اونجا میبرن به روستاهای اطراف زغال درست میکنن تقریبا جنگل سی چل دیگه نابود شده برید نگاه کنید –واقعا برای اداره منابع طبیعی کوهدست متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. از اداره حفاظت محیط‌زیست که تعامل خوب و صادقانه در راستای حفاظت از محیط‌زیست شهرستان کوهدشت با انجمن آوای اردیبهشت، انجمن جنگلیاران، انجمن یاران سبز شهرستان که تلاش ها و خدمات صادقانه ایی ارائه می دهند، نهایت تشکر و قدردانی را داریم

  3. سلام پدربلوط لرستان تاحالا کجابودی حالاکه کشاورزان اولادقبادو هرین خلیفه وهمیانو……..نصل درختان بلوط رابادستگاهای غولپیکرتراکتورمنقرز کردند ازخاب بیدارشدی قدیمیها میگفتندتاگاوبه گوسال شود……شمامردم رابه جان درختان انداختی حالادایه مهربانترارمادرشدی به خدااگرمانندزمان طاغوت ازدرخاتن محافظت میشدالنه دیگراحتیاج به این کاشت ماشت های دروغکی نبودبرونگاهی ازکاشت درخت بلوط درپارک جنگلی بلوران بینداز بعد دوباره ازکات بلوط حرف بزن بخداهیچ کدام ازاین مسوولین بجز حرف به فکراین مرزوبوم نیستنداگرهست مثل زمان طاقوت درسرسرخین پاسگاه حفاظت ازمنابه طبیعی درست میکردبی بروونگاه به انجا بینداز ببین مردم اوالدقباد ایتیوند.شهبازی وکونانی چه برسرسرخین چی آوردند

  4. شهرستان کوهدشت بجز این طبیعت و این درختان بلوط چیزی نداره شما رو به خدا بیشتر پیگیری کنید

  5. حیفه

  6. زنده باد پدر بلوط لرستان خدا قوت

  7. کاشت درخت بلوط کار خداپسندانه اى است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.