- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کاشت بلوط به توسعه محیط زیست کمک می کند

81914777-70435964

 

به گزارش میرملاس:مظفر افشار در جریان دیدار کارکنان ومدیر عامل شرکت آبفار لرستان از گلخانه شخصی وی در خرم آباد افزود: محیط زیست و طبیعت امروز به عنوان یک امانت الهی در اختیار مردم است و باید این امانت به آیندگان تحویل داده شود.
وی اضافه کرد: استفاده از مواد بازیافتی و دورریختنی در کنار کاشت درختان و بخصوص بلوط می تواند به عنوان یک اقدام مهم محسوب شود.
وی تصریح کرد: کاشت بلوط به عنوان یک درخت پایدار در مقابل شرایط محیطی می تواند در توسعه و حفاظت از محیط زیست موثر باشد و همه مردم لرستان باید در این راستا به کاشت درختان مختلف و بخصوص بلوط بپردازند.
در این دیدار مدیر عامل شرکت شرکت آبفار لرستان نیز گفت: حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه انسانی در همه جوامع مورد تمجید و تکریم است.
علیرضا کاکاوند افزود: تلاش برای توسعه و حفاظت از محیط زیست می تواند در حراست از این نعمت خدادادی و همچنین تلاش در راستای مبارزه با خشکسالی بسیار مهم باشد.
وی اضافه کرد: اقدامات مهم مهندس افشار در راستای توسعه حفاظت محیط زیست می تواند به عنوان یک درس بزرگ برای جامعه بشری محسوب شود.
مظفر افشار پدر بلوط لرستان، بیش از نیمی از عمر خود را در حوزه حفاظت از محیط زیست و غرس درختان و انهال بلوط پرداخته و در گلخانه شخصی خود به کاشت و پرورش نهال بلوط در بطری و مواد بازیافتی و دورریختنی می پردازد.

ایرنا