تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

«ناهید پرویز پور» مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان شد

  • کد خبر : 81970
  • 21 دی 1394 - 15:31

  استاندار لرستان ناهید پرویز پور را به عنوان مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان منصوب کرد.   به گزارش میرملاس: به نقل از مهر در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان لرستان مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان تغییر پیدا کرد و طی حکمی به پیشنهاد سید سعید […]

انتصاب

 

استاندار لرستان ناهید پرویز پور را به عنوان مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان منصوب کرد.

 

به گزارش میرملاس: به نقل از مهر در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان لرستان مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان تغییر پیدا کرد و طی حکمی به پیشنهاد سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، استاندار لرستان ناهید پرویزپور را به عنوان مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، تا پیش از این محمد روزپیکر به عنوان مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری لرستان مشغول به فعالیت بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=81970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. سرکار خانم پرویز پور انتصاب جنابعالی به عنوان مدیر کل سیاسی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تبریک عرض می نماییم امید واریم موفق و پیروز و سر بلند باشی و بمانی.

  2. سلام علیکم جناب روزپیکر خدا قوت حضرت عالی کارشناسی خبره متدین مورد وثوق و اخلاق مدار هستید خدا حافظ شما اما خانم پرویز پور فرد خوش امدید ایا میتوانید کار بار سخت دو انتخابات را جمع کنید قبلا از این میادین را دیده اید یا میتوانید گروهای سیاسی و سازمانهای سیاسی را هماهنگ کنید ایا میتوانید با شورای نگهبان تعامل داشته باشید ایا میدانید کار انتخاباتی شب و روز نمیشناسد

    • شکستن پای دیگران چه کمکی به راه رفتن ما میکند .رنجبر عزیز امید بده .یاس ونومیدی رو چاشنی زبان وکار وخود ودیگران نکن

    • جناب رنجبر شما از استاندار و معاونش بیشتر نمیفهمی. مطمنا انتصاب ایشون با برنامه ریزی و از روی شناخت کافی بوده. در ضمن ایشون سابقه طولانی در سلسله مراتب مختلف در استانداری رو دارند و شخصیتی فراجناهی و امین و پاک و پاکدست هستند. ضمنا ایشون تنها نیست.

  3. خوش امدی خانم پرویز پور .ورود خانم هارو به مشاغل سخت به فال نیک باید گرفت

  4. خانم پرویز پور تبریک عرض میکنم انشاالله موفق وسربلندوپیروز باشید

  5. با احترام به تصمیم جناب شاهرخی لازم میدانم از نجابت و وقار و کاردانی ودوراندیشی جناب روزپیکر تقدیر و تشکر کنم و برای مدیر جدید ارزوی موفقیت و ای کاش جناب شاهرخی توجه کافی در خصوص انتصاب مدیر کل سیاسی لرستان مبذول میفرمودند ..چون کار سیاسی و تعنل با نهادهای ذیربط و جریان شناسی انتخاباتی مرد سیاست میطلبد ……..

  6. ضمن تبریک به خانم پرویزپور.ایشان سابقه برگزاری انتخابات پیشین را دارد و با تجربه هایی که در سنوات گذشته در این زمینه اندوخته قطعا موفق خواهد شد.

  7. ضمن خدا قوت به آقای روزپیکر وتبریک به خانم پرویز پور ایشان میتواتند با کمک اوارتباط بامعاونین ومدیران سابق سیاسی استانداری موفق شوند

  8. حاج روز پیکر ارزشی نیروی پاکدست دوست داشتنی استاندار باید سمت خوبی به او بدهد حقش است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.