تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

وحدت قبادی وامامی همچنان آرزوی دست نیافتنی اصول گرایان

  • کد خبر : 82000
  • 23 دی 1394 - 1:21

    پس از ان که در هفته های گذشته اصول گرایان امیدوار شدند که با وحدت قبادی وامامی بتوانند در انتخابات اسفند ماه حضور پیدا بکنند و چندین بیانیه از طرف کمیته وحدت انها صادر شد اما امروز رسما عدم پذیرش نتیجه نظر سنجی اعلام شده جهت انتخاب یکی از دو کاندیدا اعلام شد […]

(1)

 

 

پس از ان که در هفته های گذشته اصول گرایان امیدوار شدند که با وحدت قبادی وامامی بتوانند در انتخابات اسفند ماه حضور پیدا بکنند و چندین بیانیه از طرف کمیته وحدت انها صادر شد اما امروز رسما عدم پذیرش نتیجه نظر سنجی اعلام شده جهت انتخاب یکی از دو کاندیدا اعلام شد تا همچنان اصول گرایان سر در گم باشند.

ابتدا شاهرخی قبادی اعلام نمود که در شرایط فعلی اینجانب کار خود را شروع خواهم نمود که به صورت ضمنی اعلام نمود که مکانیسم وحدت اصول گرایان به سر انجام نرسیده است .پس از ان امامی راد با صراحت کامل شکست پروژه وحدت اصول گرایان را اعلام نمود .امامی راد بیان نمود که نتیجه نظر سنجی را قبول ندارم  چون هوادران رقیب یعنی شاهرخی قبادی با جمع نمودن افراد در مسیر  تردد افرادی که نظر سنجی می کردند باث شدند که اینجانب در نظر سنجی رای نیاورم .این در حالی است که اصول گرایان به شدت از عملکرد هر دو کاندیدا برای رسیدن به ووحدت ناراضی بوده و همین امر سبب شده است که هواداران اصول گرای دو کاندیدای فوق به طرف کاندید اهای دیگر بروند . هر چند هواداران کاندیداهای اصول گرا هنوز امیدوار به وحدت می باشند اما سخنان دو کاندیدای کطرح اصول گرایان نشان می دهد که وحدت همچنان ارزوی دست نیافتنی اصول گرایان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۲۱
  1. سلام: به اطلاع میرملاس می رساند:تلاش یرای وخدت اصول گرایان همچنان ادامه دارد و به امید خدا نهایتا تا یکشنبه آینده حتما رخ خواهد داد ضمنا قاطبه اصول گرایان منتظر اند و تعداد اندکی که ابراز تمایل به کاندیداهای دیگر نموده اند در روزهای آینده به آغوش خانواده بزرگ اصول گرایان باز خواهند گشت میر ملاس جان نگران نباش.ضمنا اعتراض آقای امامی به شیوه نظر سنجی بوده که هر انسانی که ذره ای مروت و وجدان داشته باشد مخدوش بودن آن را تایید می نماید وایشان همچنان بر پایبندی به وحدت با هر شیوه درست و جوانمردانه اصرار دارند.

    • برادر چرا اینقدر حرص میخوری هر دو با هم اختلاف و عقده قدرت دارند تو خودتو نکش

    • جناب امیرهوشنگ معتقدند چون امامی درنتیجه نظرسنجی بالا نیامده نظرسنجی به شیوه ناجوانمردانه بوده(ضمنا اعتراض آقای امامی به شیوه نظر سنجی بوده که هر انسانی که ذره ای مروت و وجدان داشته باشد مخدوش بودن آن را تایید می نماید وایشان همچنان بر پایبندی به وحدت با هر شیوه درست و جوانمردانه اصرار دارند.):بفرمایید شیوه جوانمردانه غیرازنظرسنجی چه چیزی میتواندباشد؟
      مگرنه اینکه دورگذشته آراء حاج آقاشاهرخی دوبرابر امامی بود؟
      این چه وحدتی است که هردوطرف دیگری رابه ناجوانمردی وعدم وفای به عهد متهم میکند؟
      تنهانقطه مشترک این دوکاندیدا اعتقاد به شکست قطعی درصورت عدم ائتلاف است وهیچ اشتراک دیگری ندارند.

    • اصولگرایان دنبال وحدت نیستند دنبال بادهستند!!

  2. اگر چه مطمئنا شخص حاج اقا قبادی در جریان این کار غیر اخلاقی نبود ولی باید جلو میگرفت که این طور نشه

  3. چرا مردم گذاشتید سر کار منظورتون چیه

  4. همین افرادی که در مخدوش کردن این نظرسنجی دخیل بودند در بین اصولگرایان همیشه از چهره های منفور این جریان بوده وهستند و نام ننگشان بر پیکر اصولگرایان سنگینی میکند.

  5. سلام علیکم . برای اتحاد باید منیتها شکسته شود یا بقول خودمان یکی باید نیم من شود .

  6. درود بر امامی راد

  7. با شناختی که از روحیات این دو بزرگوار و برخی هواداران متعصب ایشان وجود دارد موضوع وحدت کان لم یکن تلقی می گردد

  8. ملکشاهی راد همیشه آدم نان به روز خوری بوده و هست .هیچ حکمیتی رو آدم عاقل به او واگذار نمیکنه . درضمن بین امامی و قبادی ۳۲سال دشمنی و کینه بوده ائتلاف هم اگر میشد خیلی شکننده و لغزان بود. اصولگرایی در کوهدشت به دست این دو نفر تا خاک میشود

  9. با سلام
    به نظر بنده بهتر است جهت انجام نظر سنجی افراد مختلف در سطح شهرستان و بخش ها، نظر سنجی را انجام دهند.بطوریکه هیچ یک از کاندیداهای اصولگرا از مسیر نظر سنجی اطلاعی نداشته باشند.که از هر گونه تقلب در نظر سنجی و به قول جناب امامی راد از جمع اوری افراد در مسیر نظرسنجی به نفع یکی از کاندیداها جلوگیری شود. و افرادیکه نظر سنجی را انجام میدهند در کوتاهترین زمان ممکن این کار را انجام دهند تا از اطلاع رسانی افرادیکه نظر داده اند به افرادیکه در نظر سنجی شرکت نکرده اند، از تجمع ان افراد در منطقه نظر سنجی به نفع یکی از کاندیداها جلوگیری شود. همچنین فرد نظرسنج در یک منطقه ار محله های مختلف ان منطقه و بصورت کاملا تصادفی و با رعایت نکات اشاره شده در بالا نظر سنجی را انجام دهد.

  10. مردم کوهدشت در فقر اقتصادی واجتماعی و فرهنگی غرق شدن اما به نظر میرسد که تنها دغدغه و مشکل مردم این روزا مسایل انتخابات شده است که متاسفانه اسمش را هم سیاست گذاشته اند!اصلاح طلب یا اصول گرا دلش بحال هیچکی نمیسوزه!!!خیلی دلم به حال مردم شهرم میسوزد از خیلی از چیزها و امکانات عقب مانده اند اما به نظرمیرسه که خیلی براشون مهم نیس مسئولین که به فکرتون نیستن توروخدا حداقل خودتون یکم آگاه شین

  11. خدا لعنت کند کسانی که با شیطنت و بی اخلاقی باعث شکست ائتلاف اصولگرایان کوهدشت شدند

  12. قطعا اگه نظر سنجی سالم و اخلاقی بود
    امامی بالا میومد ایشون نماینده مردمی هستن
    زنده باد حاج علی امامی راد سرباز ولایتمدار

  13. بنده به عنوان یک اصول گرا و بدون هیج گونه تعصبی نسبت به آقایان قبادی و یا امامی، با توجه به شناختی که از جو عمومی رومشکان دارم شک ندارم که آقای امامی راد آرای بیشتری از شاهرخی قبادی خواهند داشت .

  14. هردو روی یخ می دوند

  15. اگر نظرسنجی بدون اطلاع قبلی وکاملا بی طرف صورت بگیرد
    مطمئنا آراء امامی نسبت به قبادی دو به یک خواهد بود ضمنا در
    نظرسنجی صورت گرفته بیشتر افرادی که به قبادی رأی دادن اصلاح طلب
    بودن چرا که از ماندن امامی راد دلهره دارند وتنها کسی که در شرایط موجود
    از پس رقبا بر بیاد فقط امامی راد است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.