تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

شاهرخی قبادی : نتیجه نظر سنجی بعد از تایید صلاحیت ها اعلام می شود/ما کارمان را شروع می کنیم/مردم قضاوت کنند

  • کد خبر : 82006
  • 23 دی 1394 - 8:00

  شاهرخی قبادی : صادقانه عرض می کنم که فعلا راه دیگری مورد قبول و توافق طرفین باشد وجود ندارد . لاجرم ما کار خود را شروع می کنیم .   پس از اعلام وحدت بین آقایان حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی و علی امامی راد ، این دو بزرگوار با انجام نظر سنجی برای اعلام نمودن […]

شاهرخی-قبادی-2

 

شاهرخی قبادی : صادقانه عرض می کنم که فعلا راه دیگری مورد قبول و توافق طرفین باشد وجود ندارد . لاجرم ما کار خود را شروع می کنیم .

 

پس از اعلام وحدت بین آقایان حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی و علی امامی راد ، این دو بزرگوار با انجام نظر سنجی برای اعلام نمودن کاندیدای نهایی به توافق رسیدند و قرار شد یک موسسه معتبر و مورد قبول طرفین این نظر سنجی را انجام دهد که این نظر سنجی در روزهای گذشته نیز صورت گرفت.

اما بلافاصله چند ساعت بعد از انجام نظر سنجی شایعات به گوش می رسید که وحدت بین اصولگرایان کوهدشت و رومشگان صورت نخواهد گرفت برای اطلاع از نتیجه نظر سنجی و پایان دادن به این شایعات خبرنگار ارجا با حجت الاسلام شاهرخی قبادی مصاحبه کوتاهی را انجام داده که در زیر می خوانید :

 حاج آقا نتیجه نظر سنجی بین شما و آقای علی امامی راد چه شد ؟

شاهرخی قبادی : ابتدا لازم می دانم از تمامی دوستان اصولگرای خودم و جناب امامی راد که برای انجام تحقق وحدت و معرفی کاندیدای واحد تلاش نمودند و زحمت کشیدند بی نهایت تشکر کنم .

همان طور در سفرهای بنده و برادرم علی امامی راد به رومشگان ، کوهنانی و گراب در حضور شما به مردم وعده داده شد نسبت به این امر اقدام گردید. با این توضیح که با توافق طرفین این نظر سنجی زیر نظر جناب آقای ملکشاهی راد نماینده محترم سابق خرم آباد توسط یک موسسه معتبر انجام شد در نهایت جناب ملکشاهی راد مصلحت دیدند نتیجه نظر سنجی بعد از تایید صلاحیت ها اعلام گردد که بنده هم با این پیشنهاد مخالفت نکردم .

با توضیحات جنابعالی چنین استنباط می شود که در حال حاضر وحدت از طریق آن نظر سنجی قابل انجام نیست ، آیا طریق دیگری برای حصول این امر قابل تصور است ؟

شاهرخی قبادی :  صادقانه عرض می کنم که فعلا راه دیگری مورد قبول و توافق طرفین باشد وجود ندارد .

لاجرم ما کار خود را شروع می کنیم .

 پس تکلیف مردم اصولگرا که به این وحدت چشم دوخته بودند چیست ؟

شاهرخی قبادی : مردم عزیز اصولاگرا در جریان کامل قضایا هستند خودشان می توانند داوری و اتخاذ تصمییم نمایند. امیدوارم سرانجام کار مورد رضایت خوشنودی عزیزان باشد .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82006
  • ارسال توسط :
  • 314 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شاهرخی قبادی : نتیجه نظر سنجی بعد از تایید صلاحیت ها اعلام می شود/ما کارمان را شروع می کنیم/مردم قضاوت کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.