تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیر اجرایی گهر: رئیس جمهور برای تیم‏های محروم وقت ندارد!

  • کد خبر : 8208
  • 26 مرداد 1391 - 14:46

مدیر اجرایی گهر: رئیس جمهور برای تیم‏های محروم وقت ندارد! بیژن کوشکی به تیم اضافه می‎شود اسماعیل حیدرپور از تبعیض قائل شدن بین تیم‏های لیگ برتر بسیار دلخور است و این کار را شایسته دولتی که شعارش عدالت محوری است، نمی‏داند. مدیر اجرایی باشگاه گهر دورود در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ از عدم توجه […]

مدیر اجرایی گهر:

رئیس جمهور برای تیم‏های محروم وقت ندارد!

بیژن کوشکی به تیم اضافه می‎شود
اسماعیل حیدرپور از تبعیض قائل شدن بین تیم‏های لیگ برتر بسیار دلخور است و این کار را شایسته دولتی که شعارش عدالت محوری است، نمی‏داند.
مدیر اجرایی باشگاه گهر دورود در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ از عدم توجه مسوولان کشوری و استانی به نماینده لرستان در لیگ برتر فوتبال کشور انتقاد کرد.

حیدرپور با ابراز نارضایتی از حمایت نشدن گهر، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور برای مدیران تیم‌های متمول وقت می‌گذارد و با ایشان دیدار و گفت‏وگو می‎کند اما برای تیم‎های محروم وقت ندارد و حتی حرف‎های ما را هم گوش نمی‎دهند!

وی تأکید کرد: این کار با شعار عدالت محوری مغایرت دارد و تیم‎های استان‎های محروم چه گناهی کرده‎اند که نه به آنها توجه می‎شود و نه کمک؟!

حیدرپور با بیان اینکه برای بیشتر تیم‎های لیگ برتری، دولت هزینه می‎کند، افزود: چرا دولت حاضر نیست برای یک منطقه محروم مثل لرستان که مردمانش در جنگ هم رشادت‎های زیادی خلق کردند، هزینه کند؟ تعجب می‌کنم کارخانه سیمان دورود با این همه عظمت هیچ نقشی در ورزش منطقه ندارد و این در حالی است که بیش از نیم قرن دود این کارخانه مشکلات زیادی برای ما دورودی‏ها ایجاد کرده است.

مدیراجرایی باشگاه گهر زاگرس در ادامه به تعطیلی تمرینات این تیم اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری دورود باید تا تاریخ بیستم مردادماه قسط اول گروه اول بازیکنان را پرداخت می‎کرد و همان روز برخی بازیکنان به بانک رفتند، پول در حساب نبود که به همین علت تمرین را تعطیل و به تهران برگشتند.

وی با بیان اینکه از این بازیکنان گله‎مندم، تصریح کرد: چون بدون هماهنگی تمرین را تعطیل و اردو را ترک کردند با بازیکنان خاطی به شدت برخورد می‎کنیم. چند تیم لیگ برتری هم هنوز پول نگرفته‎اند که نمونه بارز آن استقلال است و بازیکن نباید برای این مسائل تمرین را تعطیل کند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: شهرداری دورود فقط توانست ۱۲۰ میلیون تومان مهیا کند و مابقی قسط اول را یکی از مدیران تیم‏های لیگ برتری و یکی از دورودی‎های ساکن کرج به ما قرض دادند.

وی در پاسخ به سؤالی که اگر بازیکنان گهر بومی بودند، آیا تمرین را تعطیل می‌کردند؟ گفت: به هر حال شرایطی پیش آمد که نتوانستیم از بازیکنان بومی بهره بگیریم ولی مذاکراتی با بیژن کوشکی بازیکن لرستانی سابق استقلال را شروع کرده‎ایم و این فوتبالیست مطرح به تیم اضافه می‌شود. کوشکی از بازیکنان بااخلاق فوتبال کشور است و تارتار هم نظر مساعدی برای جذب وی دارد.

مدیراجرایی گهر زاگرس در ادامه صحبت‌هایش به مشکل نیکبخت اشاره کرد و یادآور شد: کارت بازی نیکبخت صادر شد ولی اجازه بازی نداشت و از ما وقت خواست تا مشکل را رفع کند، خودمان هم پیگیری کردیم و قرار بود تا هفته چهارم مشکلش حل شود که این کار صورت نگرفت و با نظر کادر فنی از لیست خارج شد.

حیدرپور با بیان اینکه به فدراسیون نامه زده‎ایم که موافقت کنند به جای نیکبخت بازیکن بگیریم، عنوان کرد: چون کارت بازی این بازیکن صادر شده اما مجوز بازی نداشت و ما هم متضرر شدیم؛ اگر سازمان لیگ موافقت کند که بازیکن جایگزین بگیریم خیلی خوب می‏شود و گرنه ما خیلی بیشتر ضرر می‏کنیم.

وی از حمایت نکردن مسوولان استانی از گهر انتقاد و اضافه کرد: حضور لرستان در سطح اول فوتبال کشور موقعیت استثنایی است که باید از آن در جهت پیشرفت استان در همه بخش‎ها استفاده کنیم اما متأسفانه مسوولان استانی کم‎کاری می‌کنند؛ آنها قرار بود به تیم کمک کنند ولی تاکنون کمکی دیده نشده است.

حیدرپور در پاسخ به سؤالی که چرا مهابادی از گهر جداشد، جواب داد: به بازیکنان فصل قبل گهر و مهابادی حق می‎دهم، چون فصل گذشته خیلی زحمت کشیدند و پول زیادی به دست نیاوردند، اگر امسال هم می‎ماندند و باز روند سال قبل ادامه می‏داشت خیلی متضرر می‎شدند و این در حالی بود که آنها پیشنهادات مالی خوبی داشتند.

مدیراجرایی باشگاه گهر زاگرس با بیان اینکه اگر در سه بازی آینده ۷ امتیاز بگیریم، به اردوی خارج کشور می‎رویم، خاطرنشان کرد: قصد داریم برای حمایت از زلزله‏زدگان استان آذربایجان شرقی با تیم تراکتورسازی تبریز در خرم‌آباد دیدار دوستانه برگزار کنیم.

حیدرپور در پایان گفت: چون پای دروازه‌بان ارمنستانی ما شکسته، قصد داریم یک دروازه‎بان به تیم اضافه کنیم. همچنین با توجه به مشکل گلزنی قصد داریم یک مهاجم هم به خدمت بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تا بوده همین بوده اگر غیر از این باشد باید تعجب بکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.