تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

گزارش آژانس درباره ایران امروز منتشر می‌شود

  • کد خبر : 82109
  • 26 دی 1394 - 9:40

«انتشار این گزارش و تایید اقدامات ایران در راستای محدودسازی برنامه هسته ای، موجب آغاز روند اجرای توافق و کاهش تحریم ها علیه این کشور خواهد شد».

 

 

به گزارش میرملاس:به نقل از خبرگزاری رویترز (Reuters) از انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی هسته ای درباره ایران در روز شنبه خبر داد.

 

 

این خبرگزاری انگلیسی نوشت: گزارشی که راه را برای کاهش تحریم های ایران هموار می سازد، به احتمال قوی روز شنبه منتشر خواهد شد.

 

 

براساس این گزارش، “یک منبع دیپلماتیک” که نام وی فاش نشده روز جمعه به رویترز گفت: گزارش آژانس که پایبندی ایران به تعهداتش طبق توافق هسته ای که سال گذشته [میلادی] با قدرت های جهانی به دست آمد را تایید می کند، به احتمال زیاد روز شنبه منتشر می شود.

 

 

رویترز افزود: انتشار این گزارش و تایید اقدامات ایران در راستای محدودسازی برنامه هسته ای، موجب آغاز روند اجرای توافق و کاهش تحریم ها علیه این کشور خواهد شد.

 

 

در ادامه این گزارش آمده است: پیشتر مقامات ایران و کشورهای غربی گفته بوند، انتظار دارند گزارش ناظر هسته ای سازمان ملل درباره ایران، روز جمعه منتشر شود.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا کنه بالاخره مردم یه نفس بکشن.فردا نوبخت نیاد باز بگه با ایکنه دوران پساتحریم تموم شده اما ما وارد دوران پسابرجام شده ایم….اگه ندید اینو گفت…….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.