تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 82118
  • 26 دی 1394 - 14:16

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن عده از داوطلبان نمایندگی مجلس که بر اساس رأی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

 

nezarat
 
به گزارش میرملاس: به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بر اساس رأی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده می‌رساند:

بر اساس ماده ۵۲ قانون انتخابات وماده ۳۴ آئین‌نامه اجرایی آن، در صورت تمایل می‌توانند طی روزهای یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ الی سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۶ در تهران به ورزشگاه تختی واقع در بزرگراه بسیج بلوار هجرت و در مراکز استان‌ها به محل‌های تعیین شده از سوی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مراجعه و پس از تکمیل فرم شکایت، رسید دریافت نمایند.

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات 
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

گفتنی است با توجه به زیر ساختهای ارتباطی مهیا شده، توصیه می شود داوطلبان حوزه‌های انتخابیه شهرستانی حتی‌المقدور به مراکز معین شده در استانها مراجعه کنند. بدیهی است شکوائیه آنها به لحظه، در اختیار شورای نگهبان قرار می گیرد و لزومی به حضور داوطلبان در تهران نیست. 

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.