تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تعامل پلیس و شهرداری بستر ساز زندگی بهتر برای مردم

  • کد خبر : 82127
  • 26 دی 1394 - 14:52

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: تعامل شهرداری و پلیس در خدمتگزاری به مردم، فراهم کردن بستر زندگی بهتر و آسانتر برای شهروندان است.

 

IMAGE11452939681878 (1)

 

به گزارش میرملاس:سرهنگ ” یاراله عبدی” در دیدار با شهردار کوهدشت مهندس ” علی نجات نورعلی” گفت: با تعامل بیشتر پلیس و شهرداری می توان بهترین خدمات را به شهروندان کوهدشت ارائه کرد. 

 

وی افزود: امنیت پایدار فرآیندی است که از تعامل و مشارکت سازنده همه سازمان ها، اقشار و گروه های اجتماعی حاصل می شود و این مهم در سایه تعامل خوب و گسترده بین نیروی انتظامی و شهرداری است که ارائه خدمات مطلوب تر برای شهروندان میسر می شود.

 

عبدی با اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر با شهرداری کوهدشت اظهار داشت: بر اثر این همدلی، هماهنگی و همسویی است که می توانیم بخشی از خواسته های شهروندان را برطرف کنیم و اگر این همدلی و هماهنگی وجود نداشته باشد قطعا اثرات آن به مردم باز می گردد.

 

فرمانده انتظامی کوهدشت داشتن امنیت مطلوب را علاوه بر مشارکت همه اقشار مختلف جامعه نیازمند پلیسی کارآمد، علمی، هوشمند و مقتدر دانست و تصریح کرد: پلیس امروز پلیسی علمی، موفق، ولایت مدار و توانمند است.

 

وی افزود: عمده ترین بحث پلیس جامعه محور جلب مشارکت مردم است و جلب این مشارکت با ابزارهای سنتی و دیدگاه های قدیمی امکان پذیر نیست و باید پلیس، جامعه محور و به روز باشد.

 

در ادامه، شهردارکوهدشت مهندس “علی نجات نورعلی” با اظهار رضایت از تعامل خوب پلیس و شهرداری گفت: شهرداری، نیازمند تعامل با دستگاه ها، ارگان ها، مردم و به ویژه نیروی انتظامی است.

 

وی از تلاش های فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت سرهنگ “یاراله عبدی” و دیگر کارکنان این مجموعه، در برقراری نظم و امنیت مطلوب در شهرستان تقدیر و تشکر و بر گسترش تعاملات بین شهرداری و نیروی انتظامی در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم تاکید کرد.#

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.