تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

ملکشاهی : روز قدس نماد مقاومت در تمام دنیا است

  • کد خبر : 8216
  • 26 مرداد 1391 - 22:24

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نماد مقاومت در تمام دنیا است و مردم دنیا در این روز فریاد مبارزه با استکبار را سر می دهند.

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ‘الهیار ملکشاهی’ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی  با بیان این که روز قدس یادگاری از امام راحل است، افزود: روز قدس بیانگر وحدت و همبستگی امت اسلامی است و امسال مردم ایران همانند سال های گذشته، پرشور و با اتحاد هر چه تمام در راهپیمایی روز قدس حضور می یابند.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که شاهدیم ملت های دنیا همزمان با بیداری امت های اسلامی علیه ظلم و جور حکام خود، دست به قیام زده اند و جهان در آستانه تحولی بزرگ است.

ملکشاهی با بیان این که قدس به زودی از چنگال صهیونیست های غاصب آزاد می شود، تاکید کرد: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت قرار دارد و خودسوزی ها در اسرائیل تصدیقی بر این سخن است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی امسال در روز قدس فریاد حمایت از همه ملت های مظلوم را سر می دهند که این فریادها، امید بخش این ملت ها است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. سلام.
    از خدا برای آقای ملکشاهی آرزوی توفیق دارم.ایشون جوان هستند و مردم محروم مانده کوهدشت خیلی به انرژی ایشون امید بستند.شهری که بیکاری و محرومیت و فقر از در و دیوار اون بالا میره.تبعیض،قومی گرایی،محرومیت فرهنگی و … از هزاران مشکلات این شهر است.شهری که زمانی به قم لرستان معروف بود حالا خلاف از در و دیوار اون بالا میره.
    شاید مهمترین دلیل این امر بی توجهی مسؤولین بوده که هیچگاه و یا بسیار کم درد مردم رو احساس کرده و برای رفع اون قدمی برداشتند.
    آقای ملکشاهی کنار زدن آقای قبادی توسط مردم نشون داد که این مردم خواستار نوگرایی هستند و با هیچ کس عقد اخوت نبستند.
    یا علی

  2. خسته نباشی اقای ملک شهای اگر قرار بود نیروهای ضعیف و اخراجی دور و بر قبادی رو بیاری سرکار واقعا به مردم رکب زدی.مثال.شنیده شده ریس معزول اسبق اموزش و پرورش کوهنانی
    (حاج.علی.ا.ه) در دوران قبادی که بعد از اینکه قبادی از او پستش و گرفت با شما بیعت کرد را می خواهید به بخشداری کونانی منصوب کنی. واقعا شرم اوره

  3. الکس خسته نباشی .حاجی که اسم بردی از مدیران موفق اصولگراست -لطفا تخریب نکنید

  4. استفاده از نیروهای اصولگرا نقطه قوت اقای ملکشاهیست بجای حاشیه سازی ایشان را کمک کنید

  5. اصولگرا طرفدار هر نماینده ای که باشد (ملکشاهی -قبادی -امامی )قطعا بیشتر به درد مردم ونماینده میخورد .

  6. خوب معلومه چون صلاحیت اصلاح طلبان تایید نمیشه حاجی از اصولگراهها استفاده خواهد کرد .

  7. جناب ملکشاهی
    تعداد خودسوزیهای اخیر اسرائیل کمتر از خودسوزیهای برخی از روستاهای مانظیر رومشکان است. این که نشد تحلیل یک نماینده

  8. باسلام
    دقت بیشتری در مصاحبه لازمه:
    راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که شاهدیم ملت های دنیا !!!!!!!!! همزمان با بیداری امت های !!!!!!!! اسلامی علیه ظلم و جور حکام خود، دست به قیام زده اند و جهان در آستانه تحولی بزرگ است.

  9. باسلام

    امیدوارم شما مثل نماینده های دوره های قبل نباشید که با تدابیر نادرستشان از جمله قبیله گرایی چیزی جز گدا پروری را برای این شهر متمدن بجای نگذاشتند.بلکه امید است من دانشجوی علوم پزشکی و امثال من که امروز فکر رفتن به شهرهای بزرگ را داریم فردا ایده مان تغییر کند و به فکر ماندن در شهر خودمان باشیم…و این شهر لیاقت خوب بودن وبهترینها را دارد.توفیق من الله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.