تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

مراسم پاسداشت خواننده سرود حماسی «دایه‌دایه» برگزار می شود

  • کد خبر : 82272
  • 28 دی 1394 - 14:53

مراسم پاسداشت استاد محمد میرزاوند خواننده سرودهای حماسی و به یادماندنی «دایه دایه » و «سوار» در دوران دفاع مقدس روز سه‌شنبه ششم بهمن ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

13941028000538_PhotoA

 

به گزارش میرملاس: مراسم پاسداشت استاد محمدمیرزاوند خواننده سرودهای حماسی و خاطره برانگیز دفاع مقدس یعنی «دایه‌دایه» و «سوار» با عنوان «حنجره زخمی» روز سه‌شنبه ششم بهمن ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این مراسم از هنرمندان نامدار لرستان و موزیسین‌های بزرگ کشور دعوت به عمل آمده است. علی‌اکبر شکارچی و فرج علیپور نوازندگان نامدار کمانچه و ایرج رحمانپور خواننده شهیر لرستانی نیز از میهمانان ویژه این مراسم خواهند بود که با سخنرانی و هنر خود یاد این استاد شایسته موسیقی را گرامی می‌دارند.

محمد میرزاوندی برجسته‌ترین خواننده بعد از انقلاب لرستان بود که آهنگ‌های حماسی وی از جمله «دایه‌دایه» و «سوار» در زمره معروف‌ترین و تاثیرگذارترین آهنگ‌های دفاع مقدس قرار گرفت. متاسفانه در سال ۶۸ در اوج توانایی و فعالیت، این خواننده دچار سکته مغزی شد و از خوانندگی فعال بازماند تا اینکه پس از گذشت ۲۷ سال و طی دوره‌های درمانی توانست یک آهنگ جدید را به یاد دوران افتخار گذشته بخواند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فرهنگسرای اندیشه کجاست؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.