- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وزیر بهداشت وارد لرستان شد

dscf5919 [1]

به گزارش میرملاس:سید حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش وارد استان لرستان شد، حضور وزیر بهداشت در این استان دو روزه خواهد بود و برنامه های مختلفی در مدت زمان حضور وی در لرستان پیش بینی شده است.

مراسم استقبال از وزیر بهداشت محل پاسگاه «گشور» در شهرستان نورآباد خواهد بود و سپس از بیمارستان ابن سینا این شهرستان بازدید خواهد کرد.

بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نورآباد، افتتاح دانشکده دندانپزشکی خرم آباد، افتتاح دانشکده داروسازی، سلف سرویس مرکزی، سالن ورزشی و مسجد الزهرا در پردیس دانشگاه کمالوند خرم آباد از دیگر برنامه های پیش بینی شده در لرستان با حضور وزیر بهداشت خواهد بود.

بنا بر این گزارش، حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی در شهرستان ازنا و بازدید از بیمارستان امام علی(ع) و پروژه نیکوکاران این شهرستان از دیگر برنامه های مدنظر برای وزیر بهداشت در لرستان بوده و سپس حضور در شهرستان الیگودرز و بازدید از بیمارستان جدید و قدیم این شهرستان و همچنین دانشکده پرستاری الیگودرز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در مدت زمان حضور وزیر بهداشت در استان است.

نشست هم اندیشی با خیرین سلامت لرستان در محل استانداری استان لرستان برنامه آخر پیش بینی شده در روز نخست حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در لرستان خواهد بود.

بنا بر این گزارش، وزیر بهداشت در روز دوم سفر خود به شهرستان پلدختر می رود تا ضمن بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) از دانشکده پرستاری این شهرستان دیدن کند.

سفر به شهرستان کوهدشت و افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت بهداشت، قرارگاه خاتم، استانداری لرستان و دانشگاه علوم پزشکی آخرین برنامه حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در لرستان خواهد بود.

منبع:مهر