تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

امام جمعه کوهدشت : عمل به معیارهای اخلاق انتخاباتی ضروری است

  • کد خبر : 82679
  • 15 بهمن 1394 - 15:46

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت رعایت اخلاق در رفتار سیاسی مردم و مسئولان تاکید و گفت: عمل به معیارهای اخلاق انتخاباتی ضروری است.

IMG_5251-e1419945880225

 

 

به گزارش میرملاس؛ حجت الاسلام طهماسبی در دیدار با مدیران و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پلدختر که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انجام شد، گفت: عمل به معیارهای اخلاق انتخاباتی ضروری است؛ البته باید در راستای تقویت این معیارها نیز تلاش شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سازماندهی خاصی دارد افزود: دهه فجر همان نوری است که دل سیاهی را شکافتو به عنوان دستی از غیب برآمد و معجزه گر شد و جهان را تحت تاثیر قرار داد و با این حال باید خداوند را شاکر باشیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه نفس امام خمینی (ره)مالامال از عشق به خدا و بندگی خدا بود گفت: حرف امام این بود که رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی باید ریشه کن شود.

طهماسی در ادامه فرصت ندادن به ا ستعدادها را یک آفت دانست و افزود: غفلت از داشتن یک دشمن حیله گر و مستکبر مثل آمریکای جنایتکاری کی دیگر از آفت هایی است که باید از آن غافل نشویم.

وی بیان کرد: خدمات خوبی توسط نظام صورت گرفته است؛ اما مسئولین باید تلاش بیشتری در جهت تامین رفاه مردم انجام دهند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به نامگذاری روز ۱۵بهمن به عنوان روز ایمان، جهاد و گفت: قدرت برای خدمت است نه قدرت برای قدرت و امام اینگونه به ما عزت و خود باوری داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.