تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان : رشد ۴۱ درصدی اعتبارات عمرانی پیشنهادی لرستان برای سال آینده

  • کد خبر : 82691
  • 15 بهمن 1394 - 19:21

    استاندار لرستان از پیش بینی رشد ۴۱ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان در بودجه سال آینده خبر داد. هوشنگ بازوند ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب امروز مقتدرترین کشور در سطح منطقه است. وی با […]

IMG_0360

 

 

استاندار لرستان از پیش بینی رشد ۴۱ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان در بودجه سال آینده خبر داد.

هوشنگ بازوند ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب امروز مقتدرترین کشور در سطح منطقه است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف عنوان کرد: پیشرفتهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … ایران اسلامی از دستاوردهای پیروی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شوند.

استاندار لرستان با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امسال نیز با حضور گسترده خود با آرمانهای امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر تجدید میثاق خواهند کرد.

بازوند همچنین توجه ویژه به مناطق محروم و محرومیت زدایی را از دیگر دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: خوشبختانه اقدامات مطلوب و موثری از سوی دولت در مناطق محروم کشور در راستای محرویمت زدایی در این مناطق صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به لرستان اشاره کرد و گفت: در پی این سفر تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین وزارت بهداشت در حوزه بهداشت و درمان لرستان منعقد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در قالب این تفاهم نامه مقرر شد که ۱۴۹ مرکز بهداشتی و درمانی در لرستان احداث شود گفت: در مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این مراکز بیش از ۸۰ میلیارد تومان است.

بازوند همچنین از رشد گازرسانی به روستاهای لرستان طی دو سال گذشته نسبت به دولت قبل خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته تعداد روستاهای گاز رسانی شده لرستان امروز به بیش از ۷۲۴ روستا رسیده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات عمرانی لرستان در لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: میزان اعتبارات عمرانی پیش بینی شده برای لرستان در لایحه بودجه سال ۹۵ حدود ۴۱ درصد نسبت به امسال رشد یافته است.

استاندار لرستان اعتبار عمرانی پیش بینی شده در بودجه سال آینده برای لرستان را ۶۰۲ میلیارد تومان عنوان کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام : چشم نخوری استاندار شما برای ایجاد اشتغال فقط برای حوزه انتخابیه خرم آباد ۱۶ هزار میلیارد تومان نیاز می باشد نمی شیه مشکل این استان را بیان کرد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.