تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

بازدید مدیرکل بهزیستی لرستان از چندین مرکز تحت نظارت بهزیستی الیگودرز و افتتاح کمپ ترک اعتیاد «یکبار برای همیشه»

  • کد خبر : 82694
  • 15 بهمن 1394 - 19:29

    به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی مدیرکل و جمعی از مدیران بهزیستی با حضور در مراکز تحت نظارت بهزیستی از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان وپرسنل این مراکز آشنا و دستوراتی صادر کرد. به گزارش میرملاس ؛ «دکتر اسداله حیدری » مدیرکل و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی به […]

aligodarz-2

 

 

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی مدیرکل و جمعی از مدیران بهزیستی با حضور در مراکز تحت نظارت بهزیستی از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان وپرسنل این مراکز آشنا و دستوراتی صادر کرد.

به گزارش میرملاس ؛ «دکتر اسداله حیدری » مدیرکل و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی به مناسبت سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، کمپ ترک اعتیاد «یکبار برای همیشه » با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و با ظرفیت ۵۰ نفر در ماه افتتاح و از مراکز رعد ، جامعه معلولین ،مرکز مهر کوثر و مرکز طاهای بهزیستی الیگودرز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها که در فضایی بسیار صمیمی صورت گرفت از نزدیک با مسائل و مشکلات مقیمان و پرسنل مراکز آشنا و در خصوص رفع این مسائل دستوراتی صادر کرد.

دکتر حیدری در بازدید از مرکز مهر کوثر (ویژه کودکان بی سرپرست زیر ۶ سال ) با در آغوش گرفتن این کودکان ، آنها را مورد نوازش خود قرار داد و در ادامه از نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و صنایع دستی مددجویان بازدید و خواستار حمایت جدی دستگاههای متولی در راستای توانمندسازی این افراد شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با حضور در جمع کارکنان بهزیستی الیگودرز از میزان مستمری مددجویان و حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی انتقاد کرد و افزود با توجه به سختی و حجم بالای کار در بهزیستی این میزان حقوق ،عادلانه نیست و این مسئله دغدغه دکتر محسنی بندپی ریاست محترم سازمان نیز هست که برنامه هایی در خصوص رفع این مشکل در دستور کار قرار داده اند و از طریق مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاونت محترم مدیریت و برنامه ریزی در دست پیگیری است.

دکتر حیدری درادامه۸ از عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی این اداره کل نیز انتقاد کرد و افزود یکی دیگر از دغدغه های مهم بهزیستی لرستان پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی است که تا بحال چندین بار خارج از تشریفات اداری با استاندار پرتلاش و فهیم لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داشته ایم و امیدواریم تمام این مسائل و مشکلات در جهت ارتقای انگیزه و تواناییهای نیروی انسانی بهزیستی مرتفع گردد.

 

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۴
  1. جناب اقاى دکترحیدری رییس بهزیستی لرستان سلام وخدا قوت خدمت شما و سایر همکاران شما تقاضا داریم به بهزیستی نوراباد سری بزنید تا از نزدیک در جریان ما و اندیشه های مدیر محترم بهزیستی نوراباد و نحو ه برخورد با معلولان قرا ر بگیرید انشالله تدبیری برای نوراباد بفرمایید علی یارت

  2. درودبردکترحیدری.موفق وسربلندباشی.

  3. سلام و درود خدمت دکتر حیدری خسته نباشید وخدا قوت واقعا بااومدن شما بهزیستی ازخاموشی وسکون در اومده انشالله موفق باشی

  4. دکتر عزیز خبر از پولهایی که برای ایاب وذهاب معلولان فرستادی ازش خبر داری.لطفا پیگیری کنیدکه چرا شهرستان کوهدشت این پول و جایی دیگه مصرف کردهمتشکرم.خدا ازتون راضی باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.