- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازدید مدیرکل بهزیستی لرستان از چندین مرکز تحت نظارت بهزیستی الیگودرز و افتتاح کمپ ترک اعتیاد «یکبار برای همیشه»

aligodarz-2

 

 

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی مدیرکل و جمعی از مدیران بهزیستی با حضور در مراکز تحت نظارت بهزیستی از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان وپرسنل این مراکز آشنا و دستوراتی صادر کرد.

به گزارش میرملاس ؛ «دکتر اسداله حیدری » مدیرکل و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی به مناسبت سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، کمپ ترک اعتیاد «یکبار برای همیشه » با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و با ظرفیت ۵۰ نفر در ماه افتتاح و از مراکز رعد ، جامعه معلولین ،مرکز مهر کوثر و مرکز طاهای بهزیستی الیگودرز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها که در فضایی بسیار صمیمی صورت گرفت از نزدیک با مسائل و مشکلات مقیمان و پرسنل مراکز آشنا و در خصوص رفع این مسائل دستوراتی صادر کرد.

دکتر حیدری در بازدید از مرکز مهر کوثر (ویژه کودکان بی سرپرست زیر ۶ سال ) با در آغوش گرفتن این کودکان ، آنها را مورد نوازش خود قرار داد و در ادامه از نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و صنایع دستی مددجویان بازدید و خواستار حمایت جدی دستگاههای متولی در راستای توانمندسازی این افراد شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با حضور در جمع کارکنان بهزیستی الیگودرز از میزان مستمری مددجویان و حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی انتقاد کرد و افزود با توجه به سختی و حجم بالای کار در بهزیستی این میزان حقوق ،عادلانه نیست و این مسئله دغدغه دکتر محسنی بندپی ریاست محترم سازمان نیز هست که برنامه هایی در خصوص رفع این مشکل در دستور کار قرار داده اند و از طریق مرکز تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاونت محترم مدیریت و برنامه ریزی در دست پیگیری است.

دکتر حیدری درادامه۸ از عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی این اداره کل نیز انتقاد کرد و افزود یکی دیگر از دغدغه های مهم بهزیستی لرستان پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی است که تا بحال چندین بار خارج از تشریفات اداری با استاندار پرتلاش و فهیم لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داشته ایم و امیدواریم تمام این مسائل و مشکلات در جهت ارتقای انگیزه و تواناییهای نیروی انسانی بهزیستی مرتفع گردد.