تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

راه یابی سازمان فرهنگی شهرداری خرم آباد به جمع هشت تیم برتر فوتسال کشور

  • کد خبر : 82701
  • 15 بهمن 1394 - 19:43

    به گزارش میرملاس ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد از راه یابی تیم فوتسال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد به جمع هشت تیم برتر کشور خبر داد. مسعود ارمغان گفت: تیم فوتسال این سازمان که به نمایندگی از استان لرستان در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور یافته بود ، با […]

photo_2016-02-04_13-19-08

 

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد از راه یابی تیم فوتسال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد به جمع هشت تیم برتر کشور خبر داد.

مسعود ارمغان گفت: تیم فوتسال این سازمان که به نمایندگی از استان لرستان در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور یافته بود ، با درخششی بی‌نظیر در این مسابقات به عنوان تیم سوم برتر به جمع هشت تیم برتر کشور  راه یافت و توانست سهیمه میزبانی ملی را برای استان کسب کند.

وی افزود : در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان ، در این شهر برگزار گردید، تیم سازمان فرهنگی شهرداری خرم آباد در بازی اول با تیم پرقدرت خوزستان بازی نمود که پس از تساوی یک بر یک ، در ضربات پنالتی توانست تیم خوزستان را به زانو درآورد.

ارمغان همچنین تصریح کرد: در بازی دوم نیز که تیم میزبان با نفرات ملی پوش به مصاف تیم لرستان آمده بودند در پایان یک جدال نفس گیر نتوانست از سد تیم لرستانی بگذرد و با نتیجه مساوی بازی را به تیم سازمان فرهنگی خرم آباد واگذار نمود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد اظهار داشت:تیم فوتسال این سازمان در سومین بازی خود در رقابتی چشمگیر با نماینده استان فارس ، نیمه نخست این دیدار را با به ثمر نشاندن دو گل به پایان برد ولی در نیمه بعدی تیم استان فارس با بهره گیری از توان و تجربه بازیکنان خود توانست با ۳گل از صدر نماینده لرستان بگذرد تا تنها شکست تیم لرستان در این دیدارها رقم بخورد.

ارمغان در خصوص نتایج نهایی این مسابقات گفت: در پایان تیم های فارس و اصفهان بطور مستقیم صعود کردند و تیم های شهرداری خرم آباد به عنوان تیم سوم برتر به همراه تیم قزوین به جمع هشت تیم برتر ایران راه یافتند. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.