کد خبر : 82733
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 135 بازدید

صیدمحمدخان بیرانوند از حوزه انتخابیه خرم آباد تایید صلاحیت شد

    به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ براساس شنیده های قطعی و موثق با  اعلام نتیجه  بررسی مرحله دوم صلاحیت ها توسط شورای نگهبان گفته می شود  محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان)  تأیید صلاحیت شده است. گفتنی است ؛ در بین تایید صلاحیت شدگان ؛ اسامی کاندیداهایی چون نورمحمد فردی بیرانوند و بهزاد مومنی نیز شنیده میشود. […]

11

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ براساس شنیده های قطعی و موثق با  اعلام نتیجه  بررسی مرحله دوم صلاحیت ها توسط شورای نگهبان گفته می شود  محمد بیرانوندی (صیدمحمدخان)  تأیید صلاحیت شده است.

گفتنی است ؛ در بین تایید صلاحیت شدگان ؛ اسامی کاندیداهایی چون نورمحمد فردی بیرانوند و بهزاد مومنی نیز شنیده میشود.

صیدمحمدخان بیرانوند با گرایش سیاسی اصلاح طلب ؛ دکتری ادبیات فارسی و دبیر آموزش و پرورش می باشد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ع امرایی در گفته :

به پیش برای خلق حماسه ای دیگر

[پاسخ]

آرش پاسخ در تاريخ شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۴ ۲۲:۲۶:

دکتر علیزاده هم تایید صلاحیت شده

[پاسخ]

بیره پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴ ۱۸:۳۵:

صیمخو اوله.

[پاسخ]

حسین در گفته :

درود خدا بد شیرمرد لر اسوه اخلاق وپاکی دکتر صیدمحمدخان بیرانوند

[پاسخ]

پیام بیرانوند در گفته :

لیست بقیه ی کاندیدا ها ؟
امسال فقط صیدمحمدخان بیرانوند و درویش وند

[پاسخ]

آرش پاسخ در تاريخ شنبه ۱۷ بهمن , ۱۳۹۴ ۲۳:۱۷:

واقعا مردم خرم آباد احساسی هستنند.مگر ما.تا الان چند تامعلم به مجلس فرستادیم.همشون هم رفتند کمیسیون های فرهنگی.اجتماعی،ولی مشکل شهر ما بیکاری وعدم اشتغال.واقعا فکرکنید.من درادت خاصی نسبت به صید محمد دارم ولی خودش هم میدونه.فقط یک اسمه که سوار موج اصلاح طلبی شده.

[پاسخ]

فرهنگی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ بهمن , ۱۳۹۴ ۱۲:۵۸:

بقیه چی گلی زدن که معلمان نمیزنن؟ مث بعضی آبرو مون را که نمیبرن. درود بر دکتر بیرانوند که دور اول میره

[پاسخ]

فرهاد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴ ۰۱:۳۱:

اسمشو درست بگین : صید محمد خان کر بیرانوند !

[پاسخ]

احمدی در گفته :

صی مه خان آفرین.

[پاسخ]

پیام بیرانوند در گفته :

آقا چی بی لیست نهایی کاندیدایا؟

[پاسخ]

دلسوز مردم در گفته :

مردم ما واقعا تا كي ميخوان احساسي راي بدن؟ آقاي بيرانوندي كدام وزير يا معاون وزير را مي شناسد؟ واقعا اگر مجلس برود به درد مردم ميخورد يا 4 سال ديگر هم با غم و اندوه بيشتر فرا ميرسد؟؟ اندكي با تدبير راي بديم

[پاسخ]

دریکوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴ ۲۱:۱۲:

برای نماینده مجلس شدن چند فاکتور داره.. سیاسی بودن که دکتر سی سال فعال سیاسی بود روابط اجتماعی بالا و بلد بودن حرف که اشون قدرت چانه زنی بالایی دارد و غیره ضمنا رفع بیکاری جامعه دست یک نماینده که نیس.. رفع بیکاری یک پروژ بسیار بزرگ در سطح کشوره نه به دست یک نماینده

[پاسخ]

مستقل در گفته :

لطفا تخریب نفرمایید همسو بودن با دولت مهم است که محقق شده و الا تجربه و شناخت و تخصص کمکی نکرده و نخواهد کرد

[پاسخ]

شهروند خرم آباد در گفته :

باید گفت آقای دکتر بیرانوندی یک انسان دانا و با دانشه

[پاسخ]

سگوند در گفته :

با سلام و آرزوی موفقیت برای همه
داشتن تخصص، آگاهی و شهامت و برنامه لازمه یک نماینده کامله و این ویژگیها در آقای دکتر محمد علیزاده هویداست

سعی کنیم برای اولین بار یک فرد متخصص و آگاه را به دور از احساسات و تعصبات زودگذر و جاهلانه وکیل خود قرار دهیم
در مورد دکتر علیزاده ، برنامه ها و دیدگاه های ایشان اطلاع رسانی شود

[پاسخ]

دانشجو دانشگاه لرستان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴ ۱۸:۱۰:

جناب سگوند،دکتر محمد علیزاده تنها اقتصاد دان تاریخ انتخابات لرستان،ان شا الله برای اولین بار ما یک اقتصاد دان در مجلس داشته باشیم شخصی که اکثریت استادان دانشگاهی ازایشان حمایت میکنند ،درنتیجه یک برند اقتصادی در لرستان،فکر کنید جامعه ما دست رد بر اقتصاد دان بزند،این یعنی اینکه حاکمیت ما مشکل اقتصادی نداریم،آیا واقعا ما مشکل اقتصادی نداریم!

[پاسخ]

دانشجو دکترا اقتصاد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴ ۱۸:۲۵:

نظر اکثریت استادان دانشگاه دکتر محمد علیزاده میباشد.تنها دکترای اقتصاد تاریخ انتخابات استان لرستان،امیدوارم مردم تعصب کنار بزارن وباروشنگری به این موضوع فکرکنند.که وقتی اقتصاددان به مجلس میفرستند ،یعنی مشکل بیکاری وعدم اشتغال دارند.

[پاسخ]

دانشجو دکترا اقتصاد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴ ۱۹:۱۱:

واقعیت اینه که شهرمن بیکار،فلج اقتصادی ،چرا به دکتر محمد علیزاده که اقتصاد دان رای ندهیم.

[پاسخ]