- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مومن‌آباد صاحب نماز جمعه شد/ معرفی هجدهمین امام جمعه در لرستان

1988594

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر لزوم خدمت خالصان مسئولان به مردم تاکید کرد.
به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهر مومن آباد با تبریک ایام الله دهه فجر و اقامه اولین نماز جمعه در شهر مومن آباد اظهار داشت: امروز در استان لرستان هجدهمین امام جمعه منصوب شد.

وی با بیان اینکه هشت سال پیش لرستان هشت امام جمعه داشت گفت: طی این مدت ۱۰ امام جمعه در لرستان منصوب شد که هر کدام از آنها ستارگان درخشانی هستند که نورافشانی و هدایت می کنند و محور
وحدت و اتحاد هستند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ائمه جمعه پیگیر مسائل و مشکلات جامعه هستند گفت: ائمه جمعه زبان مردم و کمک کار مسئولان ستند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بوده که بر اساس اندیشه های ناب امام بزرگوار به پیروزی رسید گفت: اندیشه امام(ره)، اندیشه خدایی بود و انقلاب نیز یک انقلاب خدایی و معنوی بود.

وی با بیان اینکه امتیاز انقلاب اسلامی ایران در این بوده که این حرکت برای خدا صورت گرفت افزود: مردم ایران برای خدا قیام کردند و نهضت امام(ره) نیز برای خدا بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه امروز این پیروزی و دستاوردهای عظیم به خاطر حرکت الهی امام، مردم و مقام معظم رهبری است گفت: انقلاب اسلامی ایران ممتاز است و امتیاز آن نیز به رهبری بی نظیر آن است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امام(ره) مجسمه ایمان، تقوا، عبادت، شجاعت، شهامت، مردمداری و بصیرت بوده است گفت: از دیگر امتیازات انقلاب اسلامی ایران حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری و ایثارگری مردم است گفت: به طور حتم حضور بی نظیر مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مردم باز هم ثابت خواهند کرد پای انقلابشان ایستاده اند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ما امروز هر هفته شاهد افتتاح پروژه های مختلف در سطح استان لرستان هستیم.

وی با تاکید بر توجه ویژه به شهرستان ازنا نیز بیان داشت: اگر همت و تلاش لازم صورت گیرد این شهرستان به عنوان قطب صنعتی در کشور می تواند طرح باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ایجاد زیرساختهای لازم در این شهرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان و کارخانه های بزرگی در این شهرستان وجود دارند که اینها از دستاوردهای نظام محسوب می شوند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به دستاوردهای دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دین و اسلام در دنیا زنده شد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه دین، اقتصاد، سلامت، خانواده، و … گفت: نماز جمعه در ۱۸ نقطه لرستان برگزار می شود و این بزرگترین اجتماع محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد خدمت خالصانه را وظیفه مسئولان دانست و گفت: برای کارآمدی نظام باید خدمت خالصنه انجام گیرد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه خدمت شبانه روزی مسئولان سبب کارآمدی نظام و دلبستگی مردم به نظام می شود گفت: خوشبختانه شهرستان ازنا، شهرستانی متحد، منسجم و دنبال کار و تلاش و کوشش هستند.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام امیدی به عنوان امام جمعه شهر مومن آباد گفت: ایشان از طلبه های فاضل، پر تلاش، با اخلاق، دلسوز و … بوده و در امر تبلیغ نیز توفیقات بسیار خوبی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ما از مسئولان انتظار داریم که ایشان را کمک کنند گفت: نهاد نماز جمعه ردیف و اعتباری ندارد و انتظار داریم که مسئولان با همین انگیزه خوب امام جمعه شهر را کمک کنید.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه امام جمعه محور وحدت بخشی و انسجام است گفت: به مردم مومن آباد این بشارت را می دهم که پیشرفت مومن آباد از امروز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برکات نماز فراوان است گفت: امیدواریم که مسولان همکاری کنند تا این پایگاه تقویت شود چرا که تقویت نماز جمعه، تقویت دین و انقلاب اسلامی است.