تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

حضور مردم و «تعیین سرنوشت» بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی/ حضور حداکثری در ۷ اسفند ماه

  • کد خبر : 82855
  • 21 بهمن 1394 - 17:41

    محمدی آزادبخت / میرملاس :    با وجود گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ملت شریف ایران هنوز هم به پاسداشت آن واقعه با عظمت جشن می گیرند و سرود جاودانه «استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی» سر می دهند تا درکنار یاد رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلتنگی برای از […]

photo_2016-02-10_17-10-35

 

 

محمدی آزادبخت / میرملاس : 

 

با وجود گذشت بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ملت شریف ایران هنوز هم به پاسداشت آن واقعه با عظمت جشن می گیرند و سرود جاودانه «استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی» سر می دهند تا درکنار یاد رشادت‌ها، فداکاری‌ها و دلتنگی برای از دست دادن شهدای عزیز، بانگ شکوه و عظمت و بزرگی ایران اسلامی را فریاد بزنند.

حضور تاثیرگذار مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی است که پاسداری از آن وظیفه همه ملت، ساختارهای مدنی و نهادهای حکومتی است. تکیه امام راحل عظیم الشان بر نقش بی بدیل مردم در تعیین مقدرات اساسی کشور، احساس تعلق به انقلاب را در میان آحاد جامعه شکل داد. سرمایه ارزشمند “حضور ملت” برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی گوهری بی بدیل است که در هر شرایطی تقویت و استحکام آن رسالت بزرگ همه دوستداران انقلاب اسلامی است.

به پاس تلاش فجرآفرینان بهمن ۱۳۵۷، با شادباش و گرامیداشت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران، از مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشکان دعوت می کنم که به منظور تحقق بخشیدن سرنوشت خود، با حضور گسترده در مراسم بزرگداشت این ایام، حماسه ای دیگر بیافرینند و در انتخابات ۷ اسفند ماه حضور حداکثری خود را نشان دهند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.