تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

محمدی آزادبخت : تبعیت از مقام معظم رهبری را همواره سر لوحه کارهای خود می دانم / حسن شاهرخی : آزادبخت را خیرالموجودین می دانم و از ایشان حمایت میکنم

  • کد خبر : 82907
  • 23 بهمن 1394 - 13:00

    دیروز رسانه های شهرستان کوهدشت از حمایت و بیعت حسن شاهرخی فرزند حجت الاسلام شاهرخی نماینده پیشین مردم شهرستان خبرها و تصاویری منتشر کردند ؛ سرویس سیاسی میرملاس برآن شد در همین راستا مصاحبه ای هرچند کوتاه و مختصر با جناب محمدی آزادبخت و مهندس شاهرخی داشته باشد که در ادامه آمده است […]

 421215682_25936

 

دیروز رسانه های شهرستان کوهدشت از حمایت و بیعت حسن شاهرخی فرزند حجت الاسلام شاهرخی نماینده پیشین مردم شهرستان خبرها و تصاویری منتشر کردند ؛ سرویس سیاسی میرملاس برآن شد در همین راستا مصاحبه ای هرچند کوتاه و مختصر با جناب محمدی آزادبخت و مهندس شاهرخی داشته باشد که در ادامه آمده است : 

 

* در سالهای اخیر تفکر نادرستی در برخی جریانات سیاسی القاء شده است که اصلاح طلبان به اصول پایبند نیستند نظر شما در این مورد چیست  ؟

آزادبخت : خوشنودم که از همان روزی های ابتدای انقلاب، خود را متعهد به حفظ ارزش ها دانسته ام. و ارزش های چون آرمان های اصیل انقلاب و شهدای گرانقدر و تبعیت از مقام معظم رهبری را همواره سر لوحه کارهای خود دانسته ام.

* نظر شما در مورد حجت السلام علی شاهرخی قبادی چیست؟

آزادبخت : گرچه حاج آقای قبادی متعلق به طایفه ی شریف و بزرگ اولاد قباد هستند ولی حقیقتا برای همه ی مردم کوهدشت محترم و ایشان را  انسان صادق و سالمی می شناسند. انسانی که صادقانه و خالصانه در طول دوره نمایندگی اش در مجلس، در جهت تصویب طرح های بزرگی قدم برداشت اما متاسفانه پس از ایشان به دلایل مختلف پیگیری خوبی به عمل نیامد و حتی بعضی از این طرح ها نیز به طور کامل تعطیل شد.

 

 IMG_9750

 

 

* جناب آقای مهندس شاهرخی  ؛ در روزهای اخیر مانده با ۷ اسفند  حمایت شما از جناب محمدی آزادبخت از خبرهای مهم رسانه های شهرستان بود ؛ دلیل اعلام حمایت از ایشان چه بود ؟

شاهرخی : پس از ائتلاف جریان اصولگرایی پدرم حجت الاسلام شاهرخی قبادی همانگونه که در بیانیه ی ایشان نیز آمده است نتیجه ی قرعه کشی را پذیرفته اند و نسبت به آن پایبند می باشند ؛ لکن به شرح منعکس در برخی رسانه های محلی و شبکه های مجازی حواشی بعد از قرعه کشی و رفتارهای سبک برخی از حامیان امامی راد در داخل و خارج مسجد امام حسین (ع) موجبات ناراحتی و نارضایتی دیگر اصولگرایان را به دنبال داشت که به دلیل بی توجهی نسبت به آسیب به عمل آمده و عدم مدیریت آن موضوع تبدیل به اعتراض و واکنش شدید بخش زیادی از اصولگرایان شهرستان گردید و نتیجتاً تا کنون عده ای به تشخیص خود به کاندیدای خاصی بیعت کردند که رای دادن به ایشان با اهداف ائتلاف اصولگرایان مغایرت داشت و دارد و برخی نیز در فکر رای دادن به سایر کاندیداهای موجود می باشند ؛ بنده نیز در مقام انتخاب اصلح از جناب محمدی آزادبخت که وی را در شرایط کنونی خیرالموجودین تشخیص داده و اعلام حمایت نموده ام و می نمایم ، خصوصا که ایشان  پیگیر اقدامات و پروژه های عمرانی مصوب شده ی زمان حاج آقا قبادی مانند سد معشوره هستند و قبلا نیر شاهد بودیم که در تشکل های مردمی که برای حمایت از احداث سد معشوره  تشکیل شده بود جدیت و پیگیری های ایشان و دوستانشان برای همگان ثابت شده است .

 

* اقبال عمومی را از جناب محمدی آزادبخت در روزهای اخیر را چگونه می بینید ؟

شاهرخی :هرچند پیش بینی نتیجه ی انتخابات در شرایط فعلی غیرممکن است اگر همین تجمعات انتخاباتی روزهای اخیر و موج ایجاد شده  و بطور مثال همین حضور حامیان ایشان  در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ملاک قرار دهیم   قطعا ایشان نفر اول  خواهند بود.

 

* نظر شما در مورد جریان اصلاح طلبی چیست ؟ 

شاهرخی : هرچند که بنده و خانواده ام همگی در دسته بندی اصولگرایان هستیم ؛ نظر منفی در مورد جریان اصلاح طلبی ندارم آن چیزی که در واقع نقاط منفی در جریانات سیاسی اعمال و رفتار افراطی اشخاص می باشد که در تمام تشکل های و گروههای سیاسی کشور ممکن است وجود داشته باشد و مختص به یک جریان خاص نیست .

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=82907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 13انتشار یافته : ۱۰
  1. درود بر ایل بزرگ اولادقباد.همه با هم برای پیروزی آزادبخت تلاش میکنیم

  2. طایفه بزرگ اولاد قباد یکی از طایفه های بزرگ شهید پرور ایران باید نام بر د گرایش این عزیزان به اصلاح طلب به خاطر انقلابی بودن آنها ودوستی دیرینه با هم می باشد با تشکر ازجناب آقای شاهرخی امید است این موفقیت با عث پیروزی هرچه بهتر آقای آزادبخت شود

  3. درود بر ایل بزرگ اولاد قباد و جناب حجت الاسلام شاهرخی قبادی که به حق جدای از گرایشات سیاسی، انتخاب اصلح را اصلاح طلب ارزشی و انقلابی و اصیل، جناب دکتر محمدی آزادبخت تشخیص داده اند. انشاا… خداوند ایشان و تمامی مومنین را با شهدای کربلا محشور گرداند.

  4. درود برشاهرخی سلام بر آزادبخت…..خوش آمدید

  5. درود بر افرادی که حاضرن بخاطر موفقیت و پیشرفت شهرشون بر عقاید خود غلبه کنن و طرف حق را بگیرن.حاج آقا قبادی به نظر همه احزاب یکی از مردان بزرگ کوهدشت هستند و خواهند بود .درود بر قبادی درود بر مومنی دورد بر آزاد بخت

  6. به خدا قسم که لایق تر و تعصبی تر و غیرتمند تر از آقای آزادبخت برای کوهدشت نبوده و نیست و با فرستادن دکتر ازادبخت به مجلس تفاوت شخص باسواد و متعصب به شهر و دیار و بدون هرگونه عقده قدرت و ریاست را با افراد قدرت طلب و چاپلوس محور و …. خواهیم دید

  7. درود بر حسن شاهرخی برای حرفهایشان ب امید روزی که محمد آزادبخت برنده انتخابات باشد.

  8. درود بر طایفه ثابت قدم اولاد قباد.درود بر آزادبخت

  9. درود بر آقای شاهرخی…. ما. همه به استاد فهیم و اخلاق مدار شهرمان جناب آقای آزادبخت رای میدهیم

  10. فقط قباد والاد قباد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.