- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

محمدی آزادبخت : تبعیت از مقام معظم رهبری را همواره سر لوحه کارهای خود می دانم / حسن شاهرخی : آزادبخت را خیرالموجودین می دانم و از ایشان حمایت میکنم

 421215682_25936

 

دیروز رسانه های شهرستان کوهدشت از حمایت و بیعت حسن شاهرخی فرزند حجت الاسلام شاهرخی نماینده پیشین مردم شهرستان خبرها و تصاویری منتشر کردند ؛ سرویس سیاسی میرملاس برآن شد در همین راستا مصاحبه ای هرچند کوتاه و مختصر با جناب محمدی آزادبخت و مهندس شاهرخی داشته باشد که در ادامه آمده است : 

 

* در سالهای اخیر تفکر نادرستی در برخی جریانات سیاسی القاء شده است که اصلاح طلبان به اصول پایبند نیستند نظر شما در این مورد چیست  ؟

آزادبخت : خوشنودم که از همان روزی های ابتدای انقلاب، خود را متعهد به حفظ ارزش ها دانسته ام. و ارزش های چون آرمان های اصیل انقلاب و شهدای گرانقدر و تبعیت از مقام معظم رهبری را همواره سر لوحه کارهای خود دانسته ام.

* نظر شما در مورد حجت السلام علی شاهرخی قبادی چیست؟

آزادبخت : گرچه حاج آقای قبادی متعلق به طایفه ی شریف و بزرگ اولاد قباد هستند ولی حقیقتا برای همه ی مردم کوهدشت محترم و ایشان را  انسان صادق و سالمی می شناسند. انسانی که صادقانه و خالصانه در طول دوره نمایندگی اش در مجلس، در جهت تصویب طرح های بزرگی قدم برداشت اما متاسفانه پس از ایشان به دلایل مختلف پیگیری خوبی به عمل نیامد و حتی بعضی از این طرح ها نیز به طور کامل تعطیل شد.

 

 IMG_9750

 

 

* جناب آقای مهندس شاهرخی  ؛ در روزهای اخیر مانده با ۷ اسفند  حمایت شما از جناب محمدی آزادبخت از خبرهای مهم رسانه های شهرستان بود ؛ دلیل اعلام حمایت از ایشان چه بود ؟

شاهرخی : پس از ائتلاف جریان اصولگرایی پدرم حجت الاسلام شاهرخی قبادی همانگونه که در بیانیه ی ایشان نیز آمده است نتیجه ی قرعه کشی را پذیرفته اند و نسبت به آن پایبند می باشند ؛ لکن به شرح منعکس در برخی رسانه های محلی و شبکه های مجازی حواشی بعد از قرعه کشی و رفتارهای سبک برخی از حامیان امامی راد در داخل و خارج مسجد امام حسین (ع) موجبات ناراحتی و نارضایتی دیگر اصولگرایان را به دنبال داشت که به دلیل بی توجهی نسبت به آسیب به عمل آمده و عدم مدیریت آن موضوع تبدیل به اعتراض و واکنش شدید بخش زیادی از اصولگرایان شهرستان گردید و نتیجتاً تا کنون عده ای به تشخیص خود به کاندیدای خاصی بیعت کردند که رای دادن به ایشان با اهداف ائتلاف اصولگرایان مغایرت داشت و دارد و برخی نیز در فکر رای دادن به سایر کاندیداهای موجود می باشند ؛ بنده نیز در مقام انتخاب اصلح از جناب محمدی آزادبخت که وی را در شرایط کنونی خیرالموجودین تشخیص داده و اعلام حمایت نموده ام و می نمایم ، خصوصا که ایشان  پیگیر اقدامات و پروژه های عمرانی مصوب شده ی زمان حاج آقا قبادی مانند سد معشوره هستند و قبلا نیر شاهد بودیم که در تشکل های مردمی که برای حمایت از احداث سد معشوره  تشکیل شده بود جدیت و پیگیری های ایشان و دوستانشان برای همگان ثابت شده است .

 

* اقبال عمومی را از جناب محمدی آزادبخت در روزهای اخیر را چگونه می بینید ؟

شاهرخی :هرچند پیش بینی نتیجه ی انتخابات در شرایط فعلی غیرممکن است اگر همین تجمعات انتخاباتی روزهای اخیر و موج ایجاد شده  و بطور مثال همین حضور حامیان ایشان  در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ملاک قرار دهیم   قطعا ایشان نفر اول  خواهند بود.

 

* نظر شما در مورد جریان اصلاح طلبی چیست ؟ 

شاهرخی : هرچند که بنده و خانواده ام همگی در دسته بندی اصولگرایان هستیم ؛ نظر منفی در مورد جریان اصلاح طلبی ندارم آن چیزی که در واقع نقاط منفی در جریانات سیاسی اعمال و رفتار افراطی اشخاص می باشد که در تمام تشکل های و گروههای سیاسی کشور ممکن است وجود داشته باشد و مختص به یک جریان خاص نیست .