تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

نتایج نهایی تائید صلاحیت کاندیدای انتخابات مجلس در استان لرستان اعلام شد/ رد صلاحیت آزادبخت شایعه بود

  • کد خبر : 83132
  • 27 بهمن 1394 - 15:56

      به گزارش میرملاس ، نتایج نهایی تائید صلاحیت کاندیدای انتخابات مجلس در استان لرستان اعلام شد و آرش میراسماعیلی در حوزه خرم آباد تائید صلاحیت شد و در دیگر شهرستان ها تغییری ایجاد نشد. در بروجرد، پلدختر، نورآباد و … هیچ کاندیدای دیگری تائید صلاحیت نشد و جوسازی های این روزهای تعدادی از کاندیدا […]

 photo_2016-02-16_08-24-29

 

 

به گزارش میرملاس ، نتایج نهایی تائید صلاحیت کاندیدای انتخابات مجلس در استان لرستان اعلام شد و آرش میراسماعیلی در حوزه خرم آباد تائید صلاحیت شد و در دیگر شهرستان ها تغییری ایجاد نشد.

در بروجرد، پلدختر، نورآباد و … هیچ کاندیدای دیگری تائید صلاحیت نشد و جوسازی های این روزهای تعدادی از کاندیدا که خبر از تائید صلاحیت خود می دادند فقط بازی با احساسات هواداران خود و مردم بود.

در مجموعه ۳۰۷ نفر در استان لرستان برای انتخابات مجلس ثبت نام کرند که قبل از بررسی صلاحیت ها ۱۱ نفر انصراف داده و پرونده ۲۹۶ نفر توسط هیئت های نظارت و اجرایی برسی شد و ۱۷۲ نفر تائید صلاحیت گرفت؛ ۴ کاندیدا دیگر نیز بعد از بررسی صلاحیت ها انصراف داده و ۶ نفر نیز حوزه انتخاباتی خود را تغییر دادند.

با احتساب انصرافی ها و جابه جایی ها اکنون ۱۶۷ کاندیدا در حوزه های انتخاباتی مختلف لرستان خود را برای رقابت آماده می کنند هرچند به طور قطعه تعداد بیشتری از کاندیدا انصراف می دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.