تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

دکتر شهریار عباسی از قلب‌ها وارد شده است…

  • کد خبر : 83257
  • 29 بهمن 1394 - 21:38

. دیدار اخیر دکتر شهریار عباسی که به دعوت جمعی از مردم طرهان انجام شد با مشایعت پرشور هواداران ایشان و مردم استقبال‌کننده همراه بود. او را به گرمی پذیرفته و با لبختدهای پر مهرشان و نثار محبت ها خوش آمد گفته و با صمیمیت دستانش را می فشردند کسی می گفت که اولین نماینده […]

photo_2016-02-18_20-56-33

.

photo_2016-02-18_20-56-29

دیدار اخیر دکتر شهریار عباسی که به دعوت جمعی از مردم طرهان انجام شد با مشایعت پرشور هواداران ایشان و مردم استقبال‌کننده همراه بود. او را به گرمی پذیرفته و با لبختدهای پر مهرشان و نثار محبت ها خوش آمد گفته و با صمیمیت دستانش را می فشردند کسی می گفت که اولین نماینده ای است که زنان و دختران به استقبالش آمده اند.
حمایت آشکار از او رو به رشد است و رویشی شبیه معجزه دارد اما آن چه به حسب نظر سنجی ها قابل پیش بینی است آراء پنهان مردمی است که نماینده ای را می جویند که متفاوت است دیگران باشد و نماد آرمان ها و خواستگاه هایست که برای آن هزینه های گزاف پرداخت کرده اند.
دکتر شهریار عباسی در بیاناتش برای مردم از خاطرات دوران ۸ساله ی اسارت می گفت که چگونه در زندان های انفرادی در اسارت گاهای عراق روزی ۴ بار شکنجه می شده است او می گفت: وقتی که نیم های شب صدای باز شدن در ب های زندان را می شنیدم و تمام قلب و دلم می لرزید و قیافه خشن و بی رحم دژخیمان بعثی با کابل های آماده ای که برای شکنجه من در دستانشان می چرخاندند پیش روی خود می دیدم و لبخند های تحقیر آمیز و فحاشی هایشان نثارم می شد، بارها و بارها در زیر شنکنجه بی هوش می شدم. شبی که سخت کت خورده بودم و پوست و گوشت بدنم را در هم پیچیده بودند با تنی زخمی و خون آلود وادارم کردن که در چاه فاضلاب اردوگاه فرو روم و سعی می کردند با پوتین هایشان سرم را زیر فضولات پنهان کنند با همان وضع دوباره به سلول برم گردانند و تنها وسیله شست وشویم زیر پیراهنی بود که با آن بدنم را تمیز می کردم و سپس اندکی غذا که بایستی با همان دست ها صرف می شد. آنچه که در آن لحظات به من قوت می بخشید تنها اعتماد و باوری بود که بخدا داشتم و عشقی که به شما مردم می ورزیدم امروز همان عشق و همان انگیزه مرا به میدان رقابت پارلمانی کشیده است و تازه نفس تر و پرشورتر از دیگران شروع کرده ام و این شکوه امروز را می بینید که تنها پشتوانه آن توکل بر خدا و اعتماد به شما مردم عزیز و گرامییست. ما با این تفاهم و همدلی دنبا بهتری خواهیم ساخت دنیای که بر آن صداقت، شرافت، شجاعات، داریت و خوبی ها سایه خواهد افکند.
من پیام برادری هستم و قول می دهم انتقامات این شهر را به مسیر صحیح اش یعنی انتخابات هدایت کنم و از حق انتخاب و خود باوری مردم فاع خواهم کرد باشد تا سهمی به قدر بضاعت خود را برای انقلاب، دین و استقلال ایفا کرده باشیم.
و کفی بالله ولیا و کفی بالله نصیرا.
« تنها خدا برای سرپرستی و پیروزی کافی است»
دورودتان باد مردم بزرگ و حق شناس

 

 

photo_2016-02-18_20-56-10

.

photo_2016-02-18_20-56-25

.

photo_2016-02-18_20-56-37

.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : ۱
  1. سلام و درود فراوان بر آزاده سر افراز ، با اصالت ، با وجاهت ، صا دق و راستگو با ایمان دکتر شهریار عباسی گراوند بدان که پیروز واقعی این میدان ناجوانمردانه تو هستی . و صداقتت در دلهای ما تا ابد باقی خواهد ماند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.