تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

«بزنگاه تاریخی اصلاحات» / بیانیه تجمیعی انجمن اسلامی معلمان کوهدشت، رومشکان، کوهنانی و گراب

  • کد خبر : 83295
  • 29 بهمن 1394 - 23:34

    این روزها، پوست اندازی مطالبات اصلاح طلبان؛ اعم از نوگونگی شاخصهای انتخاب و تلفیق سیاست ورزان کهنه کار با جوانان اندیشه ورز باعث شده است تا هر انسانی لیلقت و هویت خود را در یک کاریزمای جمعی که محصول لایه ی جدیدی از اصلاح طلبی است بجوید. کوهدشت با ظرفیت قابل توجهی از […]

IMAGE635608271840645038

 

 

این روزها، پوست اندازی مطالبات اصلاح طلبان؛ اعم از نوگونگی شاخصهای انتخاب و تلفیق سیاست ورزان کهنه کار با جوانان اندیشه ورز باعث شده است تا هر انسانی لیلقت و هویت خود را در یک کاریزمای جمعی که محصول لایه ی جدیدی از اصلاح طلبی است بجوید.
کوهدشت با ظرفیت قابل توجهی از منابع انسانی چشمگیر و کارآمد، همواه تعلقات اصلاح طلبی ویژه و تجدید شونده ای را در خود می پروراند. این ویژگی تجدید شوندگی امکان بروز و ظهور کاندیداهای اصیلی از شاخهی اصلاح طلبی را فراهم آورده است.
جناب آقای محمدی آزادبخت کاندیدای شاخص اصلاح طلبان در دهمین دورهی انتخابات مجلس شورای اسلامی، چینش و آرایشی از اسوگی در اخلاق، صداقت در رفتار، جسارت در جبهه گیری، شجاعت در بیان و فرهیخته ای تمام عیار است. انسان خردورز و خستگی ناپذیری که رفتار سیاسی اش را بر محور اخلاق مداری و صبوری متمرکز ساخته است. مسوولیت اجتماعی و فرهنگی جناب آقای آزادبخت بی آنکه بر مسند اجراییات و یا مصدر مدیریت بوده باشد،همواره زبانزد و موثر بوده است و در راسترفتاریِ ایشان به ویژه در مواضع لغزان و پرخطر سیاست ورزی شهره ی عام و خاص بوده و هست.
«انجمن اسلامی معلمان» شهرستانهای کوهدشت و رومشکان و بخشهای تابعه، همگام با سلیقهی روشن و راهبردی همشهریان فهیم و فرهیخته، ضمن اظهار خرسندی از حسن انتخاب آحاد و اصناف مردم در راستای همراهی با جناب آقای محمد محمدی آزادبخت، حضور حداکثری همشهریان را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواستار است؛ چرا که احساس تکلیف همه جانبه و مسوولانه ی هر شهروندی به نوبهی خود ایجاب حضور چشمگیر و متکثر آحاد مردم را می طلبد و جز این نمیتواند باشد صعود و سقوط یک شهر که در مسیر انتخاب احسن گام برداریم یا با انتخابی کورکورانه خطایی نابخشودنی مرتکب شویم.
شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان کوهدشت، رومشکان، کوهنانی و گراب

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.