تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

آمادگی کامل نیروی انتظامی لرستان برای تامین امنیت انتخابات

  • کد خبر : 83367
  • 01 اسفند 1394 - 20:57

    فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نیروی انتظامی با احصاء نقاط ضعف و آموزش نیروهای خود از آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات هفتم اسفند ماه برخوردار است. به گزارش میرملاس ، سردار محمد قنبری شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی لرستان استارت کار تامین امنیت […]

729885

 

 

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: نیروی انتظامی با احصاء نقاط ضعف و آموزش نیروهای خود از آمادگی کامل برای تامین امنیت انتخابات هفتم اسفند ماه برخوردار است.

به گزارش میرملاس ، سردار محمد قنبری شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی لرستان استارت کار تامین امنیت و آرامش انتخابات هفتم اسفندماه را از مدت ها قبل زده است، اظهار داشت: در این راستا جلسات مختلفی را به صورت هر ۱۵ روز یک بار در سطح استان برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه اسناد و مدارک مربوط به ۵ دوره قبلی انتخابات در استان را بررسی و نقاط ضعف و قوت نیروی انتظامی در آنها را احصاء کرده ایم، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای رفع نقاط ضعف در سال های گذشته را انجام داده ایم تا بتوانیم امنیت و آرامش کامل را برای برگزاری انتخابات امسال تامین کنیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به موضوع تامین امنیت شعب اخذ رای و صندوق ها در استان گفت: افراد لازم برای برقراری امنیت شعب اخذ رای مشخص شده و لیست این افراد برای صدور احکام به فرمانداری ها و حوزه های انتخابیه ارسال شده است.

سردار قنبری با بیان اینکه در یک برنامه ریزی جامع افسران گشت استان را برای مستقر شدن در نقاط مختلف تعیین کرده ایم، تصریح کرد: نیروهای دیگری تحت عنوان نیروهای احتیاط برای مواقعی که بی نظمی رخ دهد نیز در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان ها نیز نیروهای ضربتی برای اقدام در کمترین زمان در نظر گرفته شده است، افزود: همه نیروهای دخیل در امر تامین امنیت انتخابات توجیه و آموزش داده شده اند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه از نیروها و خانواده های آن ها خواسته ایم اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند، اظهار داشت: کار تامین امنیت در ستادهای انتخابات نیز در جریان بوده و در صورت عدم رعایت قانون در این ستادها حق برخورد با قانون شکنان را برای خود محفوظ می دانیم.

سردار قنبری با بیان اینکه تا امروز در امر تبلیغات انتخابات مشکل خاص و قابل مطرحی نداشته ایم، تصریح کرد: احتمال دارد قبل از برگزاری انتخابات نیز یک مانور اقتدار توسط نیروی انتظامی برگزار شود.

وی یادآور شد: روز چهارشنبه نیز مراسم صبحگاه در شهرستان ها برگزار می شود.

مهر

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83367

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.