تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

بازیکنان غیربومی گهر یک روز تحمل نکردند!

  • کد خبر : 8341
  • 28 مرداد 1391 - 11:42

مهران مریدی / میرملاس نیوز : بازیکنان غیربومی گهر یک روز تحمل نکردند! پنج‎شنبه ۱۹ مرداد ماه اردوی گهر در دورود برگزار شد و تاریخ پرداخت قسط اول برخی بازیکنان این تیم بیستم همین ماه بود اما با توجه به تعطیلی این روز بازیکنان روز شنبه به بانک مراجعه کردند و وقتی با این پاسخ […]

مهران مریدی / میرملاس نیوز :
بازیکنان غیربومی گهر یک روز تحمل نکردند!

پنج‎شنبه ۱۹ مرداد ماه اردوی گهر در دورود برگزار شد و تاریخ پرداخت قسط اول برخی بازیکنان این تیم بیستم همین ماه بود اما با توجه به تعطیلی این روز بازیکنان روز شنبه به بانک مراجعه کردند و وقتی با این پاسخ کارمندان بانک مواجه شدند که پولی در حساب نیست بلافاصله اردو را ترک و به تهران برگشتند.

این حرکت برخی بازیکنان گهر خیلی عجیب و شاید در فوتبال ایران که خلف وعده در پرداخت قراردادها طبیعی شده، یک جورایی آماتور بود! اگر قرار باشد در فوتبال کشورمان با این کارها تمرینات تعطیل شود باید هر روز شاهد تعطیلی تمرین تیم‏ها باشیم اما نکته‏ای که از این تعطیلی جلوگیری می‏کند فقط و فقط «تعصب» است که شاید برخی بازیکنان تیم به ظاهر دورودی از این مهم محروم باشند.

“حیدرپور مدیر اجرایی گهر از این کار بازیکنان گله‏مند است و می‏گوید که با بازیکنان خاطی به‏شدت برخورد می‏کنیم.”

اگر تیم گهر اسکلت اصلی‏اش را از بازیکنان بومی تشکیل می‏داد شاید هرگز با این مشکلات مواجه نمی‏شد اما چه کنیم که برخی نمی‏خواستند…

خیلی از بازیکنان لرستانی که در لیگ‏های کشوری حضور دارند حاضر بودند با مبالغی بسیار کمتر از سایر پیشنهادهایشان و برای ادای دین به تیم استان‏شان بیایند اما با کلمه «نه» مواجه شدند و آرزویشان بر باد رفت.

تارتار پس از باخت به پیکان یک جورایی ناکامی این تیم را به مشکلات مالی مرتبط دانست و گفت: “تا حالا فقط ۱۰۰ میلیون گهر هزینه کرده است.”

یاد تیم فصل قبل گهر به خیر؛ واقعاً اعضای این تیم چه سختی‏هایی کشیدند اما مردانه جنگیدند و با خلق حماسه به‏عنوان اولین تیم لرستانی به لیگ برتر صعود کردند. در این بین چند سوال پیش می‏آید؛ چرا آنها تمرینات را تعطیل نکردند در حالی که به گفته مهابادی سرمربی فصل گذشته گهر برخی بازیکنان تیمش کفش فوتبال درست و حسابی نداشتند؟ چرا آنها در حالی که هنوز از گهر طلب دارند تا روز آخر برای هدف‎شان تلاش کردند و هرگز برای پول سنگر را خالی نکردند؟ آنها با اتوبوس شهرداری به سفر می‏رفتند و این‏ها با هواپیما، اما نشان دادند اگر تعصب باشد، موفقیت دور از دسترس نیست.

در دیدار گهر با راه‏آهن حمیدرضا فتحی کاپیتان سابق گهر که اهل لرستان است وقتی با تعداد زیادی از تماشاگران گهر بیرون ورزشگاه روبه‏رو شد به راننده اتوبوس پول داد تا در راه برگشت برای تماشاگرانی که بیشترشان گرسنه بودند، مواد غذایی تهیه کند. آیا با جدایی این بازیکن از گهر دیگر کسی از بازیکنان فعلی حاضر می‏شود دست به چنین کاری بزند؟!

از تیمی که لرستان سهمی از آن ندارد و فقط تماشاگرانش لر هستند فقط امیدواریم تماشاگران فرهنگ والای لرستانی‏ها را اشاعه دهند نه برخی رفتارها که به هیچ وجه در شأن مردم این دیار نیست.

به هر حال در فوتبال امروز تعصب و عرق به پیراهن حرف اول را می‏زند و بومی‏گرایی در بیشتر تیم‏های دنیا لحاظ می‏شود اما گهر از این مهم محروم است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=8341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقای مریدی عزیز ضمن تشکر از مطلبی که نوشتید باید بگم که دیگه دوران تعصب و عرق به پیراهن تموم شده الان دیگه پول حرف اول میزنه.

  2. همین که نفس پرسپولیسو تو تهران گرفتیم .. بسه

  3. اولین برد گهر لرستان درشبی که تیم محبوب سرخ دوباره شکست خورد برایمان خیلی دلچسب بود.آفرین بر گهر لرستان وان شا الله بردهای بیشتر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.