تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

محمد آزادبخت کاندیدای نهایی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شد

  • کد خبر : 83419
  • 02 اسفند 1394 - 15:05

  به نام خداوند جان و خرد مردم شریف و خردمند شهرستانهای کوهدشت و رومشگان همان گونه که استحضار دارید، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ که به پیروزی تاریخی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و استقرار دولت تدبیر و امید انجامید، حاصل راهبردی خردمندانه از طرف سران محترم اصلاحات ، مخصوصا جناب آقای دکتر […]

4ahd1pmzn00217

 

به نام خداوند جان و خرد

مردم شریف و خردمند شهرستانهای کوهدشت و رومشگان

همان گونه که استحضار دارید، انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ که به پیروزی تاریخی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و استقرار دولت تدبیر و امید انجامید، حاصل راهبردی خردمندانه از طرف سران محترم اصلاحات ، مخصوصا جناب آقای دکتر عارف بود .حاصل این راهبرد و همراهی شما مردم بزرگوار، استقرار دولتی بود که توانست برابر با وعده های داده شده، با موفقیت، تحریم های فلج کننده بین المللی را در هم شکند و برجام را با حفظ عزت ملت و نیز حفظ دستاوردهای هسته ای به سرانجام ی نیکو برساند و راه امید به فردایی بهتر را بگشاید. هر چند که گذر کامل و رهایی بخش از این وضعیت دشوار، نیازمند سال ها زمان و صرف خردورزی و تدبیر بی شمار است.

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان که مجموعه ای از تمامی گروه‌ها و شخصیت‌های حقیقی اصلاح‌طلب می باشد و با هدف انسجام ‌بخشی و ساماندهی گروه‌ های مختلف اصلاحات برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است به منظور حمایت و همراهی دولت تدبیر امید، این شورا وظیفه معرفی کاندیدای نهایی هر حوزه انتخاباتی را به احزاب و شورای هماهنگی اصلاح طلبان همان حوزه محول نموده است .

در حوزه انتخاباتی کوهدشت و رومشکان با تایید صلاحیت آقای محمد آزادبخت از نیروهای انقلابی ، اصلاح طلب ، هم دل و هم زبان با دولت و با توجه به ائتلاف اکثریت کاندیدا های اصلاحطلب با ایشان و همچنین داشتن سبد آرا و مقبولیت فراوان از طرف احزاب اصلاح طلب ، شورای هماهنگی این شهرستان ها و سیاسیون فعال حامی دولت تدبیر امید با عنوان ستاد وقت انتخاباتی دکتر روحانی آقای محمد آزادبخت را به عنوان کاندید نهایی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان معرفی نموده اند .

بنا بر این در جهت حفظ رویه تعیین شده شورای سیاستگذاری کشور به اظهار نظر های شخصی و همچنین شایعات بی اساس توجه نفرموده و از مردم آگاه و روشن اندیش حوزه انتخابیه به ویژه صاحبان فکر و قلم انتظار دارد تا در حمایت از نامزد مورد توافق فرزندان و همفکران خویش در حوزه انتخاباتی کوهدشت و رومشکان و همچنین اکثریت احزاب اصلاح طلب استان لرستان از هیچ کوششی دریغ نفرمایند.

شورای هماهنگی اصلاح طلبان و احزاب اصلاح طلب شهرستان های کوهدشت و رومشکان

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۱
  1. مگر غیر از آقای آزاد بخت قرارشده کسی دیگر باشه آ قایان پایتخت نشین که ماها نردبان پیشرفت آنها شدیم ودر این زمان حساس اصلاخ طلبان ما را فروختن به زر وزور دیگر جایگاهی در این دیار ندارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.