- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

برق‌رسانی به روستاهای دلفان آغاز شد

[1]
برق‌رسانی به روستاهای دلفان آغاز شد.

به گزارش میرملاس نیوز ، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر روستاهای برق‌رسانی به روستاهای چشمه‌زنگی پیردوستی با اعتبار ۸۵ میلیون ریال، ملهو با اعتبار ۵۵۶ میلیون ریال، خکله با اعتبار ۹۳,۶ میلیون ریال، روستای خاکی عباس‌آباد با ۲۳۱,۶ میلیون ریال، روستای گویژه حاتم ۲۳۴,۴ میلیون ریال و روستای تلیاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۴۰ میلیون ریال از توابع بخش کاکاوند دلفان با اعتبارات ملی از نعمت برق بهره‌مند شدند.

در ادامه این مراسم مساجد دو روستای ده‌سفید کاوه و پاچه بلوط با اعتباراتی بالغ بر ۳۰۰ و ۲۵۰ میلیون ریال و پل فلزی چم حصار این بخش با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و اشتغال‌زایی دو نفر به بهره‌برداری رسید.

در ادامه افتتاحیه طرح‌ها آب‌رسانی به یارآباد کاکاوند با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شد.

در ادامه این مراسم و افتتاح طرح‌های بخش کاکاوند، سرپرست فرمانداری دلفان به همراه دیگر مسئولان ضمن دیدار با خانواده‌های شهدای بخش کاکاوند گفت: امروز به برکت خون شهدا و پاسداری از دستاوردهای آنها و آرمان‌های امام خمینی(ره) شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در همه نقاط کشور به ویژه مناطق محروم هستیم.

مهدی پازوکی اظهار امیدواری کرد: اگر اتحاد و هم‌دلی باشد و همه دست به دست هم برای آبادانی و جاودانگی شهرهای ایران اسلامی دهیم، در دهه فجر سال‌های آتی پیشرفت‌های بزرگ‌تری را در تمام زمینه‌ها شاهد خواهیم بود.