تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

“آیت الله مبلغی” نفر اول انتخابات خبرگان رهبری استان لرستان شد

  • کد خبر : 83795
  • 08 اسفند 1394 - 18:46

    به گزارش  میرملاس به نقل از کاسیت ؛ قائم مقام ستاد انتخابات آیت الله احمد مبلغی در استان لرستان گفت: آیت الله مبلغی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با اختلاف بالا از نفر دوم روانه مجلس خبرگان رهبری شد. فیروز اسماعیلی در این رابطه افزود: آیت الله مبلغی با […]

1455617357_moballeghi-khobregan

 

 

به گزارش  میرملاس به نقل از کاسیت ؛ قائم مقام ستاد انتخابات آیت الله احمد مبلغی در استان لرستان گفت: آیت الله مبلغی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با اختلاف بالا از نفر دوم روانه مجلس خبرگان رهبری شد.

فیروز اسماعیلی در این رابطه افزود: آیت الله مبلغی با اختلاف بیش از۶۰هزار رای از نفر دوم به عنوان نفر اول این دور از انتخابات از سوی مردم ولایتمدار این استان، نماینده ی مجلس خبرگان رهبری شد.

وی در ادامه با اشاره به پی گیری و رصد نتایج این انتخابات از سوی نمایندگان کاندیدا در محل شمارش آراء جمع بندی آرا مربوطه در شعب مختلف، تصریح کرد: در همین راستا پس از پایان اخذ رای در شعب، و آغاز شمارش آرا در اکثر شهرستان‌های استان لرستان از بخشداری ها و فرمانداری ها آمار شمارش نهایی آراء را کسب و ثبت شد.

قائم مقام ستاد انتخابات آیت الله  مبلغی در استان لرستان آمار رسمی و نهایی، پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان به زودی توسط ستاد انتخابات در لرستان اعلام و منتشر می شود.

بنا براین گزارش، آیت الله نیازی نفر دوم راه یافته به مجلس خبرگان رهبری است که در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 10انتشار یافته : ۳
  1. تبریک

  2. ایشان باعث افتخار و سرافرازی کوهدشت هستند…

  3. آقای مبلغی از افتخارات است ودانشمندی فرزانه که در علوم دینی ومسایل روز جهان اسلام صاحب نظر می باشدو ما کوهدشتیها به وجود ایشان که از سلاله پاک روحانیت می باشند افتخار میکنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.